This entry was posted on יוני 3, 2007 at 9:37 am and is filed under כללי. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
א. הראשון הוא לא אתה, אז אם יש לך אותי ברסס, תגיד ואעדכן בפנקס לשלושה.
ב. לאוש!
(אתה מכיר את זה, שרק כשמישהו עוזב למסע מוזיקלי קצר, אתה קולט כמה אתה מתגעגע אליו? וקורא פוסטים ישנים שלו? ומופתע לגלות שהוא סתם שקרן ומניפולטור מסריח שמעמיד פנים שלא מתייגים אותו אף פעם? אבל אתה כמעט סולח לו על זה?)
כי ככה זה יותר אישי. זה מראה שאתם לא סתם מספרים בשבילי. בגלל זה גם אין לי וידג'ט כזה בצד, אלא אני משקיעה ורושמת בפנקס אחד אחד.
(כן, זה לא קשה לתת יחס אישי כשמדובר בשלושה אנשים בלבד. אפילו קל לזכור אותם: הראשון, השניה, הגוזמן)
בוא נשחק משחק: אני אגיד מילה אקראית, ואתה תמצא איך היא בעצם סרט ו/או שחקן קולנוע.
בעצם זה יהיה לך ממש קל. בוא נשחק משחק אחר: אתה תיתן רפרנס כלשהו לקולנוע, ואני אמצא איך הוא בעצם מילה אקראית.
יוני 3, 2007 ב- 11:05 am |
ד"ר ליווינגסטון, אני משאר?
יוני 3, 2007 ב- 11:17 am |
אין מה לכתוב????
איפה את חיה???
החתונינט יוצאת לדרך!!!
(אמר והלך לחפש תחפושת הסוואה להסתננות לחתונה)
יוני 3, 2007 ב- 2:30 pm |
תודה רומינגה. אתה איש טוב.
אביעד – זה סופי?
טוב. כאילו, מזל טוב. אני משארת.
יוני 4, 2007 ב- 11:52 am |
גם אצלי את ברסס!!!
יוני 4, 2007 ב- 2:52 pm |
אוריתוש! אני שמחה לשמוע
(רושמת בפנקס: שניים)
יוני 7, 2007 ב- 2:56 pm |
רגע, מי הראשון?
יוני 7, 2007 ב- 6:00 pm |
א. הראשון הוא לא אתה, אז אם יש לך אותי ברסס, תגיד ואעדכן בפנקס לשלושה.
ב. לאוש!
(אתה מכיר את זה, שרק כשמישהו עוזב למסע מוזיקלי קצר, אתה קולט כמה אתה מתגעגע אליו? וקורא פוסטים ישנים שלו? ומופתע לגלות שהוא סתם שקרן ומניפולטור מסריח שמעמיד פנים שלא מתייגים אותו אף פעם? אבל אתה כמעט סולח לו על זה?)
יוני 7, 2007 ב- 7:48 pm |
א. את מוזמנת לעדכן בפנקס.
ב. באמת תמיד העדפתי את הגרסה הפורטוגלית של הכינוי שלי.
ג. אולי נתפשר על גוזמן שמשתמש בדיאודורנט + מחילה?
יוני 7, 2007 ב- 7:55 pm |
טוב בסדר. נתפשר.
(רושמת בפנקס: שלושה)
יוני 7, 2007 ב- 8:01 pm |
למה את לא רושמת בפנקס מספר? יותר קצר.
יוני 7, 2007 ב- 8:16 pm |
כי ככה זה יותר אישי. זה מראה שאתם לא סתם מספרים בשבילי. בגלל זה גם אין לי וידג'ט כזה בצד, אלא אני משקיעה ורושמת בפנקס אחד אחד.
(כן, זה לא קשה לתת יחס אישי כשמדובר בשלושה אנשים בלבד. אפילו קל לזכור אותם: הראשון, השניה, הגוזמן)
יוני 10, 2007 ב- 6:00 pm |
(היי, הנה עוד גוזמן)
[הו, הטיימינג שלי גרוע]
{וזה בשביל לסגור טרילוגיה}
יוני 10, 2007 ב- 8:10 pm |
בוא נשחק משחק: אני אגיד מילה אקראית, ואתה תמצא איך היא בעצם סרט ו/או שחקן קולנוע.
בעצם זה יהיה לך ממש קל. בוא נשחק משחק אחר: אתה תיתן רפרנס כלשהו לקולנוע, ואני אמצא איך הוא בעצם מילה אקראית.