היי, זה לא אבא של ליה?

לעולם יש בעיה עם הרצון הלגיטימי שלי להשתמש בקישורים.

13 תגובות to “היי, זה לא אבא של ליה?”

  1. ק.ה. רומינגה Says:

    ד"ר ליווינגסטון, אני משאר?

  2. aviadk Says:

    אין מה לכתוב????

    איפה את חיה???

    החתונינט יוצאת לדרך!!!

    (אמר והלך לחפש תחפושת הסוואה להסתננות לחתונה)

  3. idit Says:

    תודה רומינגה. אתה איש טוב.
    אביעד – זה סופי?
    טוב. כאילו, מזל טוב. אני משארת.

  4. אורית Says:

    גם אצלי את ברסס!!!

  5. idit Says:

    אוריתוש! אני שמחה לשמוע
    (רושמת בפנקס: שניים)

  6. לא Says:

    רגע, מי הראשון?

  7. idit Says:

    א. הראשון הוא לא אתה, אז אם יש לך אותי ברסס, תגיד ואעדכן בפנקס לשלושה.
    ב. לאוש!
    (אתה מכיר את זה, שרק כשמישהו עוזב למסע מוזיקלי קצר, אתה קולט כמה אתה מתגעגע אליו? וקורא פוסטים ישנים שלו? ומופתע לגלות שהוא סתם שקרן ומניפולטור מסריח שמעמיד פנים שלא מתייגים אותו אף פעם? אבל אתה כמעט סולח לו על זה?)

  8. לא Says:

    א. את מוזמנת לעדכן בפנקס.
    ב. באמת תמיד העדפתי את הגרסה הפורטוגלית של הכינוי שלי.
    ג. אולי נתפשר על גוזמן שמשתמש בדיאודורנט + מחילה?

  9. idit Says:

    טוב בסדר. נתפשר.
    (רושמת בפנקס: שלושה)

  10. לא Says:

    למה את לא רושמת בפנקס מספר? יותר קצר.

  11. idit Says:

    כי ככה זה יותר אישי. זה מראה שאתם לא סתם מספרים בשבילי. בגלל זה גם אין לי וידג'ט כזה בצד, אלא אני משקיעה ורושמת בפנקס אחד אחד.
    (כן, זה לא קשה לתת יחס אישי כשמדובר בשלושה אנשים בלבד. אפילו קל לזכור אותם: הראשון, השניה, הגוזמן)

  12. ק.ה. רומינגה Says:

    (היי, הנה עוד גוזמן)
    [הו, הטיימינג שלי גרוע]
    {וזה בשביל לסגור טרילוגיה}

  13. idit Says:

    בוא נשחק משחק: אני אגיד מילה אקראית, ואתה תמצא איך היא בעצם סרט ו/או שחקן קולנוע.
    בעצם זה יהיה לך ממש קל. בוא נשחק משחק אחר: אתה תיתן רפרנס כלשהו לקולנוע, ואני אמצא איך הוא בעצם מילה אקראית.

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל