(והפעם בצבע חציל)
(לא החלטתי אם זה ממש קל או ממש קשה)
.
עת לאהוב וגם עת לחיות, לפעמים קשה אבל מושכים
יש דרכים גלויות ודרכים סמויות, יש מחר חדש כולם שמחים
היו ימים, הפסקתי לחָלום
אבל בסוף, מצאתי יהלום
תבוא לכאן או תלך לשם, הבחירה היא רק שלך אחי
הלילות קשים אבל בסופם, יש מחר חדש
חר חדש
יש מחר חדש וכולם* שמחים!
(*במלעיל)
אפריל 17, 2007 ב- 1:12 pm |
מי הבוס?
אפריל 17, 2007 ב- 1:17 pm |
אז זה היה ממש קל, מסתבר
הנה גבר
(זכית בדיסק רוק נוצרי של כריס סליי, וזכית גם לשפר את מצב רוחי. מז"ט)
אפריל 17, 2007 ב- 1:45 pm |
🙂
אף פעם לא חשבתי שטוני מיסלי יכול להיות זמר מזרחי.
(מסתבר שבאמת כל יום לומדים משהו חדש)
נראה לי שאני אאמץ את "חר חדש" כביטוי אופטימיות רב שימושי.
אפריל 17, 2007 ב- 1:57 pm |
אני בטוחה שזה יצליח מאוד.
😐