זהו את המקור 5 (נראה לי)

(והפעם בצבע חציל) 

(לא החלטתי אם זה ממש קל או ממש קשה)

.

עת לאהוב וגם עת לחיות, לפעמים קשה אבל מושכים

יש דרכים גלויות ודרכים סמויות, יש מחר חדש כולם שמחים

היו ימים, הפסקתי לחָלום

אבל בסוף, מצאתי יהלום

תבוא לכאן או תלך לשם, הבחירה היא רק שלך אחי

הלילות קשים אבל בסופם, יש מחר חדש

חר חדש

יש מחר חדש וכולם* שמחים!

(*במלעיל)

4 תגובות to “זהו את המקור 5 (נראה לי)”

  1. אופיר זמר Says:

    מי הבוס?

  2. idit Says:

    אז זה היה ממש קל, מסתבר
    הנה גבר
    (זכית בדיסק רוק נוצרי של כריס סליי, וזכית גם לשפר את מצב רוחי. מז"ט)

  3. ק.ה. רומינגה Says:

    🙂
    אף פעם לא חשבתי שטוני מיסלי יכול להיות זמר מזרחי.

    (מסתבר שבאמת כל יום לומדים משהו חדש)

    נראה לי שאני אאמץ את "חר חדש" כביטוי אופטימיות רב שימושי.

  4. idit Says:

    אני בטוחה שזה יצליח מאוד.
    😐

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל