הנה לינק שקיבלתי מצחי בתגובות אתמול: זו כתבה שמספרת על הכחדת קיפודי חול, כנראה בעקבות יותר מדי ג'יפים שנוסעים בים.
מכירה (מקרה פרטי של) בנאדם נחמד, באמת נחמד, שיש לו ג'יפ. ולפעמים הוא לוקח אותו לים. ובאמת שהוא בנאדם נחמד. באמת. אבל אני שונאת את הקונספט, של אנשים בכלל, ושל אנשים עם ג'יפים בפרט, ושל אנשים עם ג'יפים שנוסעים בים ודורסים חיות ומכחידים אותן תוך כדי בפרטי-פרט. נראה לי שעם הזמן, ובכל התחומים, ובכל מה שקשור באנושות, אני רואה פחות את המקרים הפרטיים ויותר את הקונספט.
פברואר 5, 2007 ב- 4:24 pm |
כנראה שנחמד זה דבר יחסי. נחמד לבני אדם, אבל לא נחמד לקיפודי חול.
פברואר 5, 2007 ב- 4:28 pm |
אני בספק אם אנשים בג'יפים מרגישים שהם דורסים חיות. או קטנועים, או סוזוקי סוויפטים וסובארו ג'סטים או הולכי רגל. הג'יפ מתוכנן כך שלא תרגיש כלום, לא? ככה דורי קלגסברד יצא בריא ושלם, לא?
פברואר 5, 2007 ב- 4:55 pm |
כשאת משתמשת בניק שלי בסוף שאלה, זה כפניה או כסימון שאלה רטורית?
פברואר 5, 2007 ב- 5:00 pm |
אתה יודע, באמת ישבתי וחשבתי אם לתקן מ"לא?" ל"לא, לא?" ובסוף החלטתי שזה קצת אובססיב קומפולסיב
פברואר 5, 2007 ב- 5:06 pm |
נכון. אבל את יכולה להפיל את זה עלי ואני אפילו לא אכחיש.
פברואר 5, 2007 ב- 6:06 pm |
יאפים מפגרים, שיקחו את הג'יפים שלהם ויסעו קצת בחיריה
אולי הם ישטחו קצת את האדמה.
פברואר 5, 2007 ב- 6:15 pm |
אני לא בטוחה שאני מרוצה ממגמת התארכות הכותרות והתקצרות הפוסטים
-מרג'. מנהלת אקסל-
מסכנים הקיפודים. מילא למות בגלל מטאור, אבל יאפ אייג'? זו סיבה למות?
פברואר 5, 2007 ב- 6:17 pm |
דוד – כן.
מרג' – קודם כל אתמול כתבתי איזה אלפיים מילה על פיתה.
דבר שני, כן זה חרא. במיוחד הסיטואציה הזו של ג'יפ שלא מרגיש בכלל את הקיפוד – או כל חיה נכחדת אחרת – מתחת לגלגלים. די תמצית מצב הקיום האנושי וזה.
פברואר 5, 2007 ב- 8:00 pm |
לא מקובל עלי גם
תגובה קצרה מדי.
אני דורש התייחסות רחבה יותר מסתם 'כן'
לטיפולך
בהול 🙂
פברואר 6, 2007 ב- 11:57 am |
אמרתי מגמה, סוג של תהליך. בהתחלה בלי כותרות בכלל אבל פוסטים ארוכים, אחר כך כותרות קצרות ופוסטים ארוכים, אחר כך כותרות ארוכות ופוסטים ארוכים ועכשיו כותרות ארוכות ופוסטים קצרים. ניתוח זריז של המגמה מראה שהשלב הבא זה כותרות ארוכות ובלי פוסטים בכלל. מה גם שהפעם האחרונה שעשית את זה הצליחה מעל ומעבר למשוער.
-אני מחכה בצד עם האקסל. מגמות זה דבר שעוקבים אחריו לאורך זמן-
כסף דורסני זו בהחלט תמצית הקיום האנושי. זה וסקס.
(הלכתי לתרגם תבניות, בחיי שאני הרבה יותר מוכשרת בזה מאשר בלנסות להבין את הקיום האנושי או משהו בכלל)
פברואר 6, 2007 ב- 12:25 pm |
כסף דורסני זה כמו כסף קטלני רק עם שיר פתיחה אחר?
פברואר 6, 2007 ב- 1:12 pm |
לא נראה לי שאתמיד בכותרות ארוכות. כותרות ארוכות נותנים בדר"כ למאמרים אינטליגנטיים ולאלבומים מעצבנים של אלאניס מוריסט. כותרות קצרות ותגובות קצרות, אם כן