This entry was posted on פברואר 1, 2007 at 2:11 pm and is filed under כללי. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
טוב, אז בעצם יוצא שאת רגילה להיעלב ולא קרה שום דבר יוצא דופן.
או שאת כמו ההוא מ"ג'ים בר מזל" שמבטו תואר ככזה שמתעב את כל מה שנשקף ממנו והתיעוב אינו פוחת מתוקף ההרגל.
בעניין ה"חבר'ה": גם שוטי הנבואה וגם מורי קנטה על אותה במה. העם היהודי לא סבל מספיק? אני אסתפק בבוני פרינס בילי כנראה.
כן, זה כי לא נעים לי שאני שמה לינק למשהו שרק חלק מהאנשים מבינים, אז זו דרכי לציין את העובדה שאני מודעת לכך שזו התפלשות בטינופת הביצתית?
נראה לכם שאני אלך לשם? אתם מוזמנים כולכם על חשבונכם. פשוט הסמיכות של אזכורכם את מורי קנטה ובואו לארץ עוררה את סקרנותי. חבל שליאור סושרד כבר נבחר, אולי לאחד מכם יש יכולות על טבעיות.
(ואולי זה באמת יצא יותר מרוכך ממה שהתכוונתי בפוסט – להרבה אנשים יש ממה להיעלב, אבל לחלקנו יש יותר. זה לא אומר שלהיות אישה ולהיעלב מהטענות נגד נשים זה משהו שטובע בים ההיעלבות הכללית ומאבד ממשמעותו)
התחלת בעלבון שלך שהוא מובן והגיוני (אם כי אני הייתי בוחר לפרש את זה אחרת, אולי בגלל שאני גבר) והמשכת בזה שכולם נעלבים כאן כל הזמן וזה באמת קצת החליש את הטענה. אגב, גם לגברים מותר להיעלב מהטענות שנשמעות בעקבות המשפט, אבל אני מעדיף להרהר בסטטיסטיקות ומצעדים במקום.
לקשר לשואה זה תמיד עסק טוב. איך אמרו פעם, נו ביזנס לייק שואה ביזנס. מי כמוני יודעת.
(ואני אצטרף לקהל וארחיב – כשעורכים, לא מקצצים. מוסיפים. רק מוסיפים).
אנשים – תודה, מאוד מחמיא לי לשמוע, אבל מחקתי חצי פוסט. מה שאומר שקצת התפדחתי. אנא, אל תמשיכו להזכיר לי את העובדה שראיתם את מה שמחקתי. בואו נתנהג כאילו זה לא קרה. שבת שלום ❗
פברואר 1, 2007 ב- 2:52 pm |
מה זה אומר, שאת מזמינה את כולם (על חשבונך) לשוטי הנבואה?
פברואר 1, 2007 ב- 2:54 pm |
טוב, אז בעצם יוצא שאת רגילה להיעלב ולא קרה שום דבר יוצא דופן.
או שאת כמו ההוא מ"ג'ים בר מזל" שמבטו תואר ככזה שמתעב את כל מה שנשקף ממנו והתיעוב אינו פוחת מתוקף ההרגל.
בעניין ה"חבר'ה": גם שוטי הנבואה וגם מורי קנטה על אותה במה. העם היהודי לא סבל מספיק? אני אסתפק בבוני פרינס בילי כנראה.
פברואר 1, 2007 ב- 2:59 pm |
גם לי אין משהו קונסקרוקטיבי להגיד על כל האפליות שיש כאן. אני רק שמח שאני גבר, חילוני, אשכנזי, סטרייט ולא עני.
ההופעה נשמעת מענינת (בזכות האורח). מפתיע אותי שאת משתמשת במושג "חבר'ה".
פברואר 1, 2007 ב- 3:11 pm |
כן, זה כי לא נעים לי שאני שמה לינק למשהו שרק חלק מהאנשים מבינים, אז זו דרכי לציין את העובדה שאני מודעת לכך שזו התפלשות בטינופת הביצתית?
נראה לכם שאני אלך לשם? אתם מוזמנים כולכם על חשבונכם. פשוט הסמיכות של אזכורכם את מורי קנטה ובואו לארץ עוררה את סקרנותי. חבל שליאור סושרד כבר נבחר, אולי לאחד מכם יש יכולות על טבעיות.
(ואולי זה באמת יצא יותר מרוכך ממה שהתכוונתי בפוסט – להרבה אנשים יש ממה להיעלב, אבל לחלקנו יש יותר. זה לא אומר שלהיות אישה ולהיעלב מהטענות נגד נשים זה משהו שטובע בים ההיעלבות הכללית ומאבד ממשמעותו)
פברואר 1, 2007 ב- 3:22 pm |
התחלת בעלבון שלך שהוא מובן והגיוני (אם כי אני הייתי בוחר לפרש את זה אחרת, אולי בגלל שאני גבר) והמשכת בזה שכולם נעלבים כאן כל הזמן וזה באמת קצת החליש את הטענה. אגב, גם לגברים מותר להיעלב מהטענות שנשמעות בעקבות המשפט, אבל אני מעדיף להרהר בסטטיסטיקות ומצעדים במקום.
פברואר 1, 2007 ב- 3:26 pm |
אתה צודק. נראה לי שאני אערוך את זה מחדש. באמת חיברתי בין שני דברים שלא קשורים.
עכשיו אני צריכה לחשוב איך עושים את זה 😐
פברואר 1, 2007 ב- 3:36 pm |
מה זה אומר, שאת הולכת לחשוב ❓
פברואר 1, 2007 ב- 3:37 pm |
יופי, ערכתי מחדש וקישרתי את זה לשואה.
אני פשוט אוריד את החלק השני וזהו. למרות שהרגשתי מאוד מחוברת לעניין החשדות של אנשים בכביש.
פברואר 1, 2007 ב- 4:05 pm |
אני שמחה שהספקתי לקרוא את הפוסט המקורי.
שוטי הנבואה אחותי? לא סבלנו די?
פברואר 1, 2007 ב- 4:14 pm |
מורי קנטה אחותי.
תעירו אותי כשגלן מדיירוס יבוא לביקור (להופעה משותפת עם הראל סקעת?)
פברואר 1, 2007 ב- 4:51 pm |
גם אני שמח שהספקתי לקרוא את הפוסט המקורי.
ונראה לי שמדיירוס יופיע עם דורון מזר.
פברואר 1, 2007 ב- 5:00 pm |
טוב, שיופיע עם מי שבא לו. אני אבוא לשיר אחד ואז אלך הבית.
פברואר 1, 2007 ב- 6:21 pm |
אני אמרתי שאני שמחה שהספקתי לקרוא את הפוסט המקורי בגלל שקיוויתי שהוא יחזור
-מרג'. בלונדה מבהירה-
(טוב נו. בלוג שלך. תעשי מה שאת רוצה. סאמק. עכשיו סופ"ש. יש עד יום ראשון להמתין בכל מקרה)
פברואר 1, 2007 ב- 6:48 pm |
גם אני התכוונתי לזה שהוא שווה קאמבק. for what it's worth
פברואר 1, 2007 ב- 7:47 pm |
לקשר לשואה זה תמיד עסק טוב. איך אמרו פעם, נו ביזנס לייק שואה ביזנס. מי כמוני יודעת.
(ואני אצטרף לקהל וארחיב – כשעורכים, לא מקצצים. מוסיפים. רק מוסיפים).
פברואר 2, 2007 ב- 8:54 pm |
אנשים – תודה, מאוד מחמיא לי לשמוע, אבל מחקתי חצי פוסט. מה שאומר שקצת התפדחתי. אנא, אל תמשיכו להזכיר לי את העובדה שראיתם את מה שמחקתי. בואו נתנהג כאילו זה לא קרה. שבת שלום ❗