(רייטינג טו ריצ' יו של טראוויס, חבורת נבלות)

(http://www.youtube.com/watch?v=obBIA90nk_A)

18 תגובות to “”

  1. צחי Says:

    לחזור לילדות אולי? פעם פשוט לא היינו מודעים לכל מה שקורה פה, אז הכל נראה טוב יותר.

  2. מוטי Says:

    יש לי מילה אחת לגבי דן חלוץ.
    קארמה.
    האיש שאמר שהוא ישן טוב בלילה אחרי שמספר ילדים פלשתינאים נהרגו בעת חיסול (או שזה היה ניסיון חיסול?) שחאדה.
    בלי להכנס למה ישראל כן צריכה או לא צריכה לעשות במקרים כאלה, אפשר לגלות מינימום אנושיות כשילדים נהרגים.
    אפילו ילדים פלשתינאים.

  3. idit Says:

    צחי – כנראה. ואולי עדיף שגם עכשיו נהיה לא מודעים.
    מוטי – בלי קשר לאם הוא התכוון או לא התכוון להצהרה הזו, הוא מתנסח ממש רע. כמו אצל יאיר לפיד כשהוא אמר "אי הצלחה", בתקווה שאנשים יקנו את זה בתור תחליף ל"כישלון".

  4. לא Says:

    אני זוכר אי שם בשנות השבעים, כשהייתי בן 4 והערצתי את גידי גוב, ראיתי את הלהקה ומישהו שם אמר לו משהו לא יפה, נעלבתי בשמו וקיללתי קללות של ילד בן 4. מאז הכל השתנה: אני כבר לא בן 4, לא מעריץ את גידי גוב ולא נעלב בשם אחרים.

  5. דרומי Says:

    רק בשביל הפרופורציה, אחרי שבחרו מלך בני ישראל לא הפסיקו להתגעגע לשופטים.

  6. idit Says:

    לא – אני עדיין כן קצת מעריצה את גידי גוב.
    דרומי – זה היה מזמן, כבר שכחתי

  7. מרג' Says:

    סרט חמוד הלהקה. מטופש אבל חמוד.

  8. idit Says:

    רגע, מזתומרת קארמה? דן חלוץ דיבר לא יפה אז אלוהים סידר לו מלחמה כושלת ו:44 אזרחים הרוגים,
    2,000 אזרחים פצועים,
    300,000 פליטים.
    119 חיילים הרוגים,
    400 חיילים פצועים,
    2 חיילים חטופים.
    (לפי ויקיפדיה)
    כדי שייאלץ להתפטר? זה קצת לא פייר כלפי כל השאר

  9. לא Says:

    שכחת אחד אלוהינו ונראה לי שאת מחפשת פייריות במקום הלא נכון.

  10. מוטי Says:

    אני מניח שאם את ממש מתעקשת, אז אפשר להוסיף גם את ההיבריס (שלו, של נבחרינו, שלנו).
    מאזן לך קצת?

  11. רן Says:

    אני דווקא חושב שבמשפט שנכנס לי הכי חזק בסרט (ראיתי אותו מאות פעמים)
    זה – "מצחיק מוני"

  12. idit Says:

    וניחומים על שנאלצתי לגלות מהו המקור של זהו את המקור עקב מיעוט עניין, איפה הם?

  13. מרג' Says:

    אמרתי לך תביאי רמז. לא הקשבת. ישר רצת לגלות. עכשיו תאלצי להביא אחד חדש.
    ההמון מריע בכיכרות.

  14. idit Says:

    ישר רצתי לגלות? חודשים הפוסט הזה נרקב באלמוניותו למרות האזכורים החוזרים ונשנים שלי. לא רציתי להיות הקרציה של השכונה שמפזרת רמזים טרחניים: "אה, חבר'ה, זה שיר של להקה בריטית! אה, חבר'ה, זה להקה שיש לה שם של בנאדם! חבר'ה, זה מתחילת העשור חבר'ה!"
    זה הכל או כלום. אני אדם של שחור/לבן, את תתקשי להבין זאת בתור אדם של ורוד/ורוד פוקסיה

  15. מרג' Says:

    טוב, תכתבי פוסט חדש. הבטחת אחד כל יום ותכף את הולכת הביתה לסופ"ש ומשחקתותה כאילו יש לך חיים. שזה מאד לא נוח לכולנו.

  16. idit Says:

    יש לי שני פוסטים היום ושניהם כבדים. עכשיו אני הולכת לאוטו לחפש ספר כבד לצטט ממנו לאחד הפוסטים הכבדים. מתנצלת מראש.

  17. מוטי Says:

    עידית, אני דווקא לא שכחתי את החידה אבל ככל שחשבתי וחשבתי, פשוט לא היה לי שמץ.
    אחרי שגילית, אני יכול להגיד שמדובר בשיר שאני לא מכיר (ושיר מאוד יפה, דרך אגב).
    וזה רק אני או שהאקורדים בהתחלה די מזכירים את Wondewall של אואזיס?

  18. idit Says:

    כן, הוא קיבל את ההשראה לאקורדים הנ"ל מוונדרוול, ולכן המחווה במשפט "וואטס אה וונדרוול אניווי". סחתיין עליך.

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל