(רייטינג טו ריצ' יו של טראוויס, חבורת נבלות)
(http://www.youtube.com/watch?v=obBIA90nk_A)
This entry was posted on ינואר 17, 2007 at 3:20 pm and is filed under כללי. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
ינואר 17, 2007 ב- 4:39 pm |
לחזור לילדות אולי? פעם פשוט לא היינו מודעים לכל מה שקורה פה, אז הכל נראה טוב יותר.
ינואר 17, 2007 ב- 4:41 pm |
יש לי מילה אחת לגבי דן חלוץ.
קארמה.
האיש שאמר שהוא ישן טוב בלילה אחרי שמספר ילדים פלשתינאים נהרגו בעת חיסול (או שזה היה ניסיון חיסול?) שחאדה.
בלי להכנס למה ישראל כן צריכה או לא צריכה לעשות במקרים כאלה, אפשר לגלות מינימום אנושיות כשילדים נהרגים.
אפילו ילדים פלשתינאים.
ינואר 17, 2007 ב- 4:54 pm |
צחי – כנראה. ואולי עדיף שגם עכשיו נהיה לא מודעים.
מוטי – בלי קשר לאם הוא התכוון או לא התכוון להצהרה הזו, הוא מתנסח ממש רע. כמו אצל יאיר לפיד כשהוא אמר "אי הצלחה", בתקווה שאנשים יקנו את זה בתור תחליף ל"כישלון".
ינואר 17, 2007 ב- 4:58 pm |
אני זוכר אי שם בשנות השבעים, כשהייתי בן 4 והערצתי את גידי גוב, ראיתי את הלהקה ומישהו שם אמר לו משהו לא יפה, נעלבתי בשמו וקיללתי קללות של ילד בן 4. מאז הכל השתנה: אני כבר לא בן 4, לא מעריץ את גידי גוב ולא נעלב בשם אחרים.
ינואר 17, 2007 ב- 4:59 pm |
רק בשביל הפרופורציה, אחרי שבחרו מלך בני ישראל לא הפסיקו להתגעגע לשופטים.
ינואר 17, 2007 ב- 5:19 pm |
לא – אני עדיין כן קצת מעריצה את גידי גוב.
דרומי – זה היה מזמן, כבר שכחתי
ינואר 17, 2007 ב- 5:22 pm |
סרט חמוד הלהקה. מטופש אבל חמוד.
ינואר 17, 2007 ב- 5:27 pm |
רגע, מזתומרת קארמה? דן חלוץ דיבר לא יפה אז אלוהים סידר לו מלחמה כושלת ו:44 אזרחים הרוגים,
2,000 אזרחים פצועים,
300,000 פליטים.
119 חיילים הרוגים,
400 חיילים פצועים,
2 חיילים חטופים.
(לפי ויקיפדיה)
כדי שייאלץ להתפטר? זה קצת לא פייר כלפי כל השאר
ינואר 17, 2007 ב- 8:34 pm |
שכחת אחד אלוהינו ונראה לי שאת מחפשת פייריות במקום הלא נכון.
ינואר 17, 2007 ב- 8:58 pm |
אני מניח שאם את ממש מתעקשת, אז אפשר להוסיף גם את ההיבריס (שלו, של נבחרינו, שלנו).
מאזן לך קצת?
ינואר 17, 2007 ב- 10:00 pm |
אני דווקא חושב שבמשפט שנכנס לי הכי חזק בסרט (ראיתי אותו מאות פעמים)
זה – "מצחיק מוני"
ינואר 18, 2007 ב- 12:12 pm |
וניחומים על שנאלצתי לגלות מהו המקור של זהו את המקור עקב מיעוט עניין, איפה הם?
ינואר 18, 2007 ב- 2:12 pm |
אמרתי לך תביאי רמז. לא הקשבת. ישר רצת לגלות. עכשיו תאלצי להביא אחד חדש.
ההמון מריע בכיכרות.
ינואר 18, 2007 ב- 2:19 pm |
ישר רצתי לגלות? חודשים הפוסט הזה נרקב באלמוניותו למרות האזכורים החוזרים ונשנים שלי. לא רציתי להיות הקרציה של השכונה שמפזרת רמזים טרחניים: "אה, חבר'ה, זה שיר של להקה בריטית! אה, חבר'ה, זה להקה שיש לה שם של בנאדם! חבר'ה, זה מתחילת העשור חבר'ה!"
זה הכל או כלום. אני אדם של שחור/לבן, את תתקשי להבין זאת בתור אדם של ורוד/ורוד פוקסיה
ינואר 18, 2007 ב- 2:34 pm |
טוב, תכתבי פוסט חדש. הבטחת אחד כל יום ותכף את הולכת הביתה לסופ"ש ומשחקתותה כאילו יש לך חיים. שזה מאד לא נוח לכולנו.
ינואר 18, 2007 ב- 2:38 pm |
יש לי שני פוסטים היום ושניהם כבדים. עכשיו אני הולכת לאוטו לחפש ספר כבד לצטט ממנו לאחד הפוסטים הכבדים. מתנצלת מראש.
ינואר 18, 2007 ב- 3:00 pm |
עידית, אני דווקא לא שכחתי את החידה אבל ככל שחשבתי וחשבתי, פשוט לא היה לי שמץ.
אחרי שגילית, אני יכול להגיד שמדובר בשיר שאני לא מכיר (ושיר מאוד יפה, דרך אגב).
וזה רק אני או שהאקורדים בהתחלה די מזכירים את Wondewall של אואזיס?
ינואר 18, 2007 ב- 3:17 pm |
כן, הוא קיבל את ההשראה לאקורדים הנ"ל מוונדרוול, ולכן המחווה במשפט "וואטס אה וונדרוול אניווי". סחתיין עליך.