ככל שאני מתבגרת כך הולכות ומיטשטשות להן הדעות שלי בכל מיני נושאים. כאילו לפני עשר שנים ידעתי מה ראוי ומה נכון באופן די נחרץ, והזמן רק מוריד את מידת הוודאות.

2 תגובות to “”

  1. איתי Says:

    אחלה פוסט פתיחה. אמשיך לבקר…

  2. idit Says:

    תודה, אני אהיה פה  (אבל זה לא פוסט פתיחה)

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל