ככל שאני מתבגרת כך הולכות ומיטשטשות להן הדעות שלי בכל מיני נושאים. כאילו לפני עשר שנים ידעתי מה ראוי ומה נכון באופן די נחרץ, והזמן רק מוריד את מידת הוודאות.
ככל שאני מתבגרת כך הולכות ומיטשטשות להן הדעות שלי בכל מיני נושאים. כאילו לפני עשר שנים ידעתי מה ראוי ומה נכון באופן די נחרץ, והזמן רק מוריד את מידת הוודאות.
נובמבר 22, 2006 ב- 5:37 pm |
אחלה פוסט פתיחה. אמשיך לבקר…
נובמבר 22, 2006 ב- 5:54 pm |
תודה, אני אהיה פה (אבל זה לא פוסט פתיחה)