ארכיון יומי: 2 ביולי 2014

הגבירו את הווליום: זה הזמן לעוד רוק יפני (3#)

לפעמים כותרות לא משקרות: זה אכן הזמן לעוד רוק יפני (למרות שרוק יפני אפשר לשמוע כל הזמן, אבל אתם יודעים, זאת רק צורת ביטוי). קבלו 10 קליפים שיעשו לכם שמח, חלקם הגדול מהחודשים האחרונים. ~ 1. Zettai Teki Na Kankei / … להמשיך לקרוא

פורסם בקטגוריה ג'יי-פופ, ג'יי-רוק, מוסיקה | כתיבת תגובה