ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @Ifat_MA ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @Ifat_MA ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. ಫೆಬ್ರವರಿ 8

    אז כמה חזקה השפעת ששודרה אתמול? במדד שלנו נרשמו כבר מעל 100 פולו-אפים לראיון עם המפכ"ל ו-70 פולו-אפים לתחקיר יעקב פרי.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  2. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಫೆಬ್ರವರಿ 8

    מדד הייצוג: מתוך למעלה מ-900 משתתפים בפאנלים של מגזיני סוף השבוע של מהדורות החדשות - רק שבעה היו ערבים. הבמות היוקרתיות של התקשורת נותרו נגישות ליהודים בלבד

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  3. ಜನವರಿ 14

    ועידת ישראל לעסקים של זכתה ל-93 פולו-אפים בכלי תקשורת ארציים (שאינם מהדורת הפרינט ואתר האינטרנט של גלובס) והפכה השנה, בזכות שורת הדוברים המרשימה שהופיעו בה, לאירוע תקשורתי חשוב ומרכזי. לשם השוואה, בשנה שעברה זכתה הועידה ל-24 פולו-אפים.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  4. ಜನವರಿ 10

    לשם השוואה, כש- חשף לפני שנה את הקלטות בנימין נתניהו ונוני מוזס, זכה הסיפור ביומיים הראשונים לפרסומו לכ-270 אזכורים (מהם כ-200 פולו-אפים). נזכיר שלפי מדד הפולו-אפים שלנו, סיפור שזוכה ל-100 פולו-אפים בכלי תקשורת מתחרים הוא סיפור גדול ומשמעותי בראיה שנתית.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  5. ಜನವರಿ 10

    סערת ההקלטות של יאיר נתניהו זכתה ל-284 פולו-אפים מאז ש- פרסם אותן שלשום ב-. הערוצים המתחרים לא יכלו להתעלם מהסיפור, וגם הם כיסו אותו בהרחבה.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  6. ಡಿಸೆಂ 17,2017

    מעברן של ההפגנות נגד השחיתות מפתח תקווה לתל אביב הפך אותן לאירועים המוניים והציב את שאלת מספר המפגינים כשאלה מרכזית שהתקשורת מרבה לעסוק בה. ההפגנה אמש הציגה איזון בין סיקור ממוקד-תוכן לבין סיקור שבוחן בעיקר את גודלה של ההפגנה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  7. ಡಿಸೆಂ 4,2017

    מדי שנה מהווה חודש נובמבר מוקד סיקור של עולם הקניות המקוונות, אולם השנה היינו עדים להתפוצצות של ממש. היקף הסיקור הכללי עלה ב-90% בהשוואה לשנה שעברה, ואנו עדים לעליה במרכזיות שמייחסת התקשורת לנושא: הסיקור בכלי התקשורת המובילים יותר מהכפיל את עצמו

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  8. ನವೆಂ 30,2017

    בשלושת החודשים האחרונים החלה להסתמן תחושת קדם-בחירות. אולם, השוואה לתקופה המקבילה שקדמה להכרזת הבחירות הקודמות (לפני שלוש שנים בדיוק) מראה שלאחר מגמה דומה ומקבילה לזו של 2014, דווקא בחודש האחרון, אחרי השיא של פתיחת מושב הכנסת, מתחילה התמתנות של השיח.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  9. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ನವೆಂ 29,2017

    סיכום מדד הייצוג לחודש אוקטובר: מתוך כ-13 אלף מרואיינים בטלוויזיה וברדיו – רק 276 ערבים

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  10. ನವೆಂ 28,2017

    באופן לא מפתיע, נראה שטענות בדבר ג'ובים, עמותות והעברות כספים תופסות את התקשורת הישראלית קצת פחות מטענות בדבר שירותי זנות, סמים והימורים: תחקירו של סגל על ח"כ אורן חזן זכה ל-141 פולואפים ב-16 השעות שלאחר שידורו, ביוני 2015.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  11. ನವೆಂ 28,2017

    מאז אתמול בערב הפך התחקיר שהכין על פעילותו של דני דנון לשיחת היום. על פי מדד הפולואפים שלנו, זכה התחקיר עד כה ל-46 אזכורים בכלי התקשורת (כמובן, בניכוי האזכורים בחברת החדשות עצמה), מספר מרשים לכל הדעות.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  12. ನವೆಂ 27,2017

    מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי, , מדבר על כך היום בכנס אילת לתקשורת.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  13. ನವೆಂ 27,2017

    בחינת הפוליטיקאים שזינקו בסיקור בהשוואה לשנת 2016 מראה אף היא עד כמה האופוזיציה אינה נוכחת בסיקור. להוציא , רק פוליטיקאים מהקואליציה רשמו עליה. כתוצאה מכך, רק 20% מההופעות בתקשורת המשודרת היו של פוליטיקאים מהאופוזיציה (בהשוואה ל-24% אשתקד)

    , , ಮತ್ತು 5 ಇತರರು
    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  14. ನವೆಂ 27,2017

    התקשורת המשודרת קובעת במידה רבה את סדר היום התקשורתי והציבורי בישראל. השנה, סדר היום הזה היה בשליטה כמעט מוחלטת של נציגי הקואליציה, כאשר האופוזיציה מתקשה גם לייצר תגובות לסדר היום הזה.

    , , ಮತ್ತು 5 ಇತರರು
    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  15. ನವೆಂ 26,2017

    מאז תחילת 2016 אנו עדים לנטיה גוברת של התקשורת לסקר את דמותו של יעקב ליצמן דרך הפריזמה המגזרית. בשלושת החודשים האחרונים נטיה זו התחזקה עוד יותר, עד שהגיעה לשיא במשבר של הימים האחרונים

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  16. ನವೆಂ 22,2017

    אתם מוזמנים לקרוא על המחקר, שיוצג גם ע"י מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי , בכנס אילת לעיתונות בשבוע הבא, בכתבה הזו של איתי שטרן ב-

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  17. ನವೆಂ 22,2017

    התוצאות מעניינות, ולא תואמות כלל ניסוי מחקרי שערכנו לאחרונה ומלמד על כך ש-87% מהציבור הישראלי אינו מזהה בדרך כלל תוכן שיווקי שהוא נתקל בו (ומעל 60% מהציבור אינו מזהה אותו כלל) >>>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  18. ನವೆಂ 22,2017

    וסקר שני: האם *אתם* יודעים לזהות תוכן שיווקי כשאתם נתקלים בו?

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  19. ನವೆಂ 22,2017

    בואו נדבר רגע על , ונעשה את זה בשני סקרים: סקר ראשון: מה דעתכם, האם הציבור יודע לזהות תוכן שיווקי כשהוא נתקל בו?

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  20. ನವೆಂ 9,2017

    העליה בשער הביטקוין בחודשים האחרונים גררה עמה סיקור אינטנסיבי של המטבע הוירטואלי. עם זאת, דווקא עכשיו, כשהעליות החדות שוברות שיאים, נראה שהסיקור הגיע לרוויה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·