על פרסום בפייסבוק
* ניהול העדפות המודעות אפשרי כעת רק באזורים מסוימים.
- איך פועלות מודעות בפייסבוקבית עסק יוצר מודעה. הוא בוחר את סוג הקהל שאליו ברצונו להגיע. אם אתה נכלל בקהל זה, פייסבוק תציג את המודעה בפניך.

- כשאנחנו שואלים אנשים מה דעתם על המודעות שלנו, אחד הדברים העיקריים שהם אומרים לנו הוא שהם רוצים לראות מודעות שקשורות לדברים החשובים להם. אנחנו לומדים על כך בעיקר מהפעילות שלך בפייסבוק, כגון דפים שאתה אוהב. אנחנו גם לומדים על תחומי העניין שלך מחלק מאתרי האינטרנט והאפליקציות שבהם אתה משתמש. אנחנו קוראים לכך פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין, וחברות רבות עושות זאת.איך זה עובד?נניח שאתה חושב לקנות טלוויזיה חדשה, ואתה מתחיל לערוך מחקר בנושא טלוויזיות באינטרנט וביישומים לנייד. על סמך פעילות זו, ייתכן שנראה לך מודעות למבצעי טלוויזיות כדי לעזור לך לקבל את המחיר הטוב ביותר או לשקול מותגים נוספים. ומכיוון שאנו סבורים שאתה מתעניין באלקטרוניקה, ייתכן שנראה לך בעתיד מודעות לציוד אלקטרוני נוסף, כגון רמקולים או קונסולת משחקים שתשתלב עם הטלוויזיה החדשה.פייסבוק מצייתת למערכת שנוסדה על ידי איגוד ה-Digital Advertising Alliance, ה-European Interactive Digital Advertising Alliance and Digital Advertising Alliance of Canada, קואליציה של ארגונים המפתחים תקני פרטיות לפרסום מקוון, ולכן אם אינך מעוניין שנשתמש באפליקציות ובאתרי האינטרנט שבהם אתה משתמש כדי להראות לך מודעות רלוונטיות יותר, לא נעשה זאת. אם אינך מעוניין שפייסבוק תשתמש במידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק. באפשרותך לסרב לשימוש זה גם בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Interactive Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.איך ניתן לשלוט במודעות שאני רואה?אנשים אומרים לנו גם שהם מעוניינים בשליטה רבה יותר במודעות שהם רואים. לכן אנו מציגים את העדפות המודעות, כלי חדש שניתן לגשת אליו מכל מודעה בפייסבוק, שמסביר לך מדוע אתה רואה מודעה מסוימת ומאפשר לך להוסיף ולהסיר העדפות שבהן אנו משתמשים כדי להראות לך מודעות. כך, אם אינך מתעניין באלקטרוניקה, תוכל להסיר את תחום האלקטרוניקה מההעדפות שלך לגבי מודעות.הצג ושנה את העדפות המודעות כאן.לקבלת מידע נוסף, בקר בדף אודות מודעות בפייסבוק או קרא את מדיניות קובצי ה-Cookie שלנו.
- אנחנו רוצים שהמודעות שתראה בפייסבוק יהיו מעניינות ומועילות ככל האפשר. כדי לקבוע אילו מודעות נראה לך, אנחנו משתמשים ב:
- מידע שאתה משתף בפייסבוק (לדוגמה: דפים שאתה אוהב)
- מידע נוסף אודותיך מתוך חשבון הפייסבוק שלך (לדוגמה: גילך, מינך, מיקומך, המכשירים שבהם אתה משתמש כדי לגשת לפייסבוק)
- מידע שנמצא ברשות מפרסמים ושותפי השיווק שלנו והם משתפים אותו איתנו, כגון כתובת הדוא"ל שלך
- הפעילות שלך באתרי האינטרנט ובאפליקציות מחוץ לפייסבוק
לקבלת מידע נוסף על המידע שפייסבוק מקבלת ועל אופן השימוש שלנו במידע זה, בקר במדיניות הנתונים ובמדיניות קובצי ה- Cookie שלנו.עומדות לרשותך כמה דרכים כדי לקבוע אילו מודעות נציג בפניך:- שנה את העדפות המודעות שלך. לחץ על
או על
ליד הפינה השמאלית העליונה של כל מודעה בפייסבוק ובחר באפשרות מדוע אני רואה את זה? אתה תראה הסבר מדוע אתה רואה את המודעה, ותוכל לבחור להסתיר את כל המודעות ממפרסם זה. בחר באפשרות נהל את העדפות המודעות שלך כדי לראות קהלים נוספים שאתה נכלל בהם ומשפיעים על המודעות שאתה רואה בפייסבוק, וכדי לשנות את הקהלים שאתה נכלל בהם. תוכל גם להציג ולשנות את העדפות המודעות כאן. - שימוש באמצעי בקרה של פרסום מבוסס-אינטרנט. אם אינך מעוניין שפייסבוק תשתמש במידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק. באפשרותך לסרב לשימוש זה גם בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.
לקבלת מידע נוסף על מודעות בפייסבוק:- בקר בהגדרות המודעות שלך
- קבל מידע נוסף על מודעות בפייסבוק
- העדפות המודעות שלך הן דרך להבין מדוע אתה רואה מודעה מסוימת, ולשלוט באופן השימוש שלנו במידע אודותיך בפייסבוק ומחוץ לפייסבוק כדי להחליט אילו מודעות להראות לך. תוכל להציג ולשנות את העדפות המודעות כאן.קבל מידע נוסף על האופן שבו פייסבוק מחליטה אילו מודעות יוצגו לך וכיצד לשלוח משוב על המודעות שאתה רואה.
- המידע שלך ומודעות בפייסבוקהעדפות המודעות שלך מבוססות על מידע ששיתפת עם פייסבוק, דפים שאתה אוהב או שאתה מגלה בהם מעורבות, מודעות שאתה לוחץ עליהן, יישומים ואתרי אינטרנט שבהם אתה משתמש ומידע מספקי הנתונים ומהמפרסמים שלנו.
- ייתכן שנשייך מודעה לתמונת הפרופיל שלך או לשמך כדי להציג את הפעילות שלך בפייסבוק (לדוגמה: אם תעקוב אחר הדף של רשת בתי קפה כלשהי). זכור ששמך ותמונת הפרופיל שלך יופיעו רק בפני אנשים שיש להם הרשאה לראות את סימוני 'אהבתי' שלך בדפים.הערה: מדיניות הפרסום שלנו אינה מאפשרת למפרסמים להשתמש בשמך ישירות במודעה. אם אתה רואה מודעה שלדעתך משתמשת בשמך באופן אחר, דווח על כך.קבל מידע נוסף על מודעות ופרטיות ועל האופן שבו הפרסום בפייסבוק פועל.
- פייסבוק עובדת עם קבוצה נבחרת של ספקי נתונים של צד שלישי כדי לסייע לעסקים להתחבר עם אנשים שעשויים להתעניין במוצרים או בשירותים שלהם. שותפויות אלה תוכננו תוך מחשבה על הפרטיות של אנשים. לאנשים המשתמשים בשירותים שלנו יש שליטה על המודעות שהם רואים.עסקים רבים עובדים כיום עם צדדים שלישיים כגון Acxiom, Datalogix (Oracle Data Cloud), Epsilon, Experian ו-Quantium כדי לסייע בניהול ובהבנת מאמצי השיווק שלהם. למשל, סוחר רכב יכול לרצות להתאים הצעה לאנשים העשויים להיות בשוק בחיפוש אחר מכונית חדשה. הסוחר אולי ירצה גם לשלוח הצעות, כגון הנחות על שירותים, ללקוחות שרכשו מכונית ממנו. לשם כך, סוחר הרכב עובד עם חברת צד שלישי כדי לאתר ולהגיע אל אותם הלקוחות עם ההצעה הנכונה. שותף הצד השלישי מספק לפייסבוק מידע שעוזר לפייסבוק לחבר את אותם הלקוחות להצעות.תכננו שותפויות אלה בצורה כזו שתאפשר לאנשים לשלוט באופן שבו הם כלולים בקהלים שאנו יוצרים על סמך מידע שמסופק על ידי ספק נתונים. באופן ספציפי, אנו מציעים לאנשים:שקיפות. כאשר אתה רואה מודעת פייסבוק, אתה יכול ללחוץ על התפריט הנפתח ולאחר מכן לבחור באפשרות "מדוע אני רואה את זה?" פעולה זו תביא אותך לדף המזהה חלק מהסיבות שבגללן אתה רואה את המודעה -- כולל אם אתה חלק מקהל שסופק לפייסבוק על ידי השותפים שלנו.שליטה. בתוך התיבה הנפתחת המקושרת למודעה, אתה יכול לבקש מפייסבוק לא להראות לך שוב את המודעה הזו או מודעות אחרות ממפרסם זה. בנוסף, ספקי הנתונים של פייסבוק הסכימו לספק טופס ביטול ההצטרפות באתרי האינטרנט שלהם, המפורטים למטה:
- אוסטרליה
- Greater Data: http://www.greaterdata.com.au/privacy.html
- ברזיל
- גרמניה
- Acxiom: http://acxiom.de/datenschutz/
- בריטניה
- Oracle Data Cloud: http://eu.datalogix.com/uk-privacy/
- ארה"ב
- Oracle Data Cloud: https://www.datalogix.com/privacy/
גילויים משופרים. ספקי הנתונים שלנו הסכימו להסביר אילו סוגי מידע הם אוספים ומהי המדיניות שלהם לגבי שיתוף מידע זה. רבים מהשותפים שלנו פיתחו כלים המסייעים לאנשים לראות מידע שהשותף קישר אליהם ולקחת לידיהם את השליטה בנתונים אלה. למשל, Acxiom השיקה כלי ציבורי המכונה aboutthedata.com.
- שלוט במודעות שאתה רואהראה מודעות מעניינות ומועילות יותר בפייסבוק על-ידי עדכון העדפות המודעות שלך כדי שישקפו את הדברים החשובים לך.
- אנו מציעים מספר דרכים כדי לשלוט במודעות שאתה רואה על סמך הפעילות שלך מחוץ לפייסבוק.אם אינך מעוניין שפייסבוק תשתמש במידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות של המודעות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון מבוסס-עניין מפייסבוק ועיין במדיניות הנתונים שלנו לקבלת מידע נוסף על שיטות העבודה שלנו בנוגע לנתונים.אם אתה משתמש רשום בפייסבוק, הבחירה שתעשה בדפדפן או במכשיר שלך תחול בכל המכשירים שלך. אם אתה לא משתמש רשום בפייסבוק, תצטרך לעשות בחירה זו בכל דפדפן או מכשיר שבו תשתמש.מהדפדפן שלךאנחנו מצייתים לעקרונות הפיקוח העצמי לפרסום התנהגותי מקוון ומשתתפים בתכניות המאפשרות ביטול השתתפות שנקבעו על ידי Digital Advertising Alliance, Digital Advertising Alliance of Canada ו-European Interactive Digital Advertising Alliance. תוכל לבטל את השתתפותך בכל החברות המשתתפות באמצעות אתרים אלה.מהמכשיר שלךבמכשירי iPhone, iPad או Android, ניתן לשנות את הגדרות המכשיר כדי לקבוע אם לראות מודעות מקוונות מבוססות-עניין מפייסבוק וחברות אחרות.במכשיר ה-iPhone או ה-iPad שלך:
- עבור אל הגדרות
- הקש על פרטיות
- הקש על פרסום והפעל את הגבל מעקב אחר מודעות
במכשירי Android (גרסאות 2.2 ואילך) ו-Google Play Services (גרסאות 4.0 ואילך):- עבור אל הגדרות Google
- הקש על מודעות
- הקש על בטל את השתתפותך במודעות מבוססות-עניין והקש על אישור
- העדפות המודעות שלך הן דרך להבין מדוע אתה רואה מודעה מסוימת, ולשלוט באופן השימוש שלנו במידע אודותיך בפייסבוק ומחוץ לפייסבוק כדי להחליט אילו מודעות להראות לך.כדי להציג ולשנות את העדפות המודעות:
- לחץ על
או
ליד הפינה השמאלית העליונה של כל מודעה בפייסבוק - בחר באפשרות מדוע אני רואה את זה?
תראה הסבר שיפרט מדוע אתה רואה את המודעה, ותוכל להוסיף או להסיר את עצמך מקהלים שמודעה זו מוצגת בפניהם. לחץ על נהל את העדפות המודעות שלך כדי לראות קהלים נוספים שאתה נכלל בהם ומשפיעים על המודעות שאתה רואה בפייסבוק. תוכל גם להציג ולשנות את העדפות המודעות כאן.שינוי העדפות המודעות ישפיע על סוג המודעות שתראה, אך לא ישנה את המספר הכולל של מודעות שתראה. זכור שמפרסמים מבקשים לפעמים מפייסבוק להציג מודעות דומות לקהלים מרובים, או לקהלים רחבים. לדוגמה, חברה רוצה להגיע לאנשים שאוהבים ספורט. אם תסיר את עצמך מקהל האנשים שאוהבים כדורגל, אך לא מקהל האנשים שאוהבים כדורסל, תוכל עדיין לראות את המודעה של החברה.קבל מידע נוסף על האופן שבו פייסבוק מחליטה אילו מודעות יוצגו לך וכיצד לשלוח משוב על המודעות שאתה רואה.הערה: פייסבוק משתמשת תמיד במידע על גילך, מינך, מיקומך והמכשירים שבהם אתה משתמש לגישה אל פייסבוק כדי להחליט אילו מודעות להציג בפניך. - לחץ על
- יש כמה דרכים לתת לנו משוב לגבי המודעות שאתה רואה בפייסבוק. מתן המשוב ישפיע על המודעות שנראה לך בעתיד. כדי לתת לנו משוב:
- ספק לנו מידע נוסף על הדברים שאתה אוהב. אם תסמן 'אהבתי' בדפים ותוסיף לפרופיל שלך דברים שאתה אוהב (למשל סרטים, להקות, קבוצות ספורט), זה יעזור לנו להראות לך מודעות רלוונטיות יותר.
- ספר לנו כשתראה מודעה שתאהב. לחץ על
או על
ליד הפינה השמאלית העליונה של כל מודעה בפייסבוק ובחר באפשרות זוהי מודעה שימושית. נעשה כמיטב יכולתנו כדי להראות לך בעתיד מודעות נוספות שיהיו דומות לזו. - הסתר מודעות שאינך אוהב. לחץ על
או על
בפינה השמאלית העליונה של כל מודעה ולאחר מכן בחר באפשרות הסתר את המודעה. נעשה כמיטב יכולתנו כדי לא להראות לך בעתיד מודעות נוספות שיהיו דומות לזו. - שנה את העדפות המודעות שלך. כדי ללמוד על המידע שפייסבוק משתמשת בו כדי להראות לך מודעות ולבחור אילו העדפות ישפיעו על המודעות שתראה, שנה את העדפות המודעות שלך. העדפות מודעות זמינות כעת רק באזורים מסוימים.
- שימוש באמצעי בקרה של פרסום מבוסס-אינטרנט. אם אינך מעוניין שפייסבוק תאסוף מידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק. באפשרותך לסרב לשימוש זה גם בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Interactive Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.
פרסום לעסק שלך בפייסבוק
באמצעות מודעות פייסבוק אפשר להביא לאנשים רבים יותר לחנות, וכן לגרום ליותר אנשים לקנות באתר שלך, לאהוב את הדף שלך, להתקין את האפליקציה שלך ועוד.
