|
@
odedkramer
somewhere in the mediterranean
|
|
Creative Engineer
לייב טוויטינג אינטנסיבי מאירועים משפחתיים ואישיים הזויים כל כך, שלא פעם פשוט קשה להאמין שהוא לא בדה אותם ממוחו הקודח
|
|
|
64 787
Tweety
|
1 554
Obserwowani
|
6 176
Obserwujący
|
| Tweety |
|
odedkramer
@odedkramer
|
12 min |
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
18 min |
|
@BATMAN4EVER55 לול. לא ראית את עמדת ההטענה שהתקנתי במושב האחורי של האוטו
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
1 godz. |
|
@Amit_ology אני תמיד מתבאס מפוטנציאל מבוזבז בפרסומות. זה מזכיר לי את הפדיחות שלי
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
1 godz. |
|
@kirish111 @skar782 לול. זה די נכון, אבל זה קורה מסיבה לא כי האנשים לא טובים או לא מוכשרים.
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
1 godz. |
|
@skar782 לא. לא מכיר אותו. מעולם לא נפגשנו. אבל כשמגיע קרדיט מגיע. האיש חתום על כמה מהפרסומות הכי טובות שנעשו כאן
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
@Osh26 גם פה יש שרות ספציפי. הוא פשוט הולך לאיבוד בכל החרא שמסביב
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
מהבחינה הפרסונלית ברור שבפעם הראשונה רואים נגיעה של ממש מצד נדב פרסמן בקראייטיב של מקאן. מקווה בשבילו שזה ישתפר
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
@Osh26 יש סדרת פרסומות גאונית של רואן אטקינסון לברקליס. ככה עושים הומור. וגם האסי כהן עם הלבד עבד מעולה כי כולם ידעו מה זה פיקדון בלבד
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
@Osh26 הומור הוא דרך נהדרת ליצור הקשבה אצל הקהל, בטח תוך שימוש במישהו מוכר, אבל זה דורש שלא תהיה נפוח מחשיבות עצמית וזה לצערנו לא המצב אצלנו
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
@odedkramer על הדינמיקה עם ההורה, לתת לזרחוביץ להתפרע ולהשאיר את ההסבר רק לפקשוט (הקריין בסוף)
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
הדבר השני שדנית עושה ופה לא קורה בוא כמובן העברת המסר. בעוד שדנית מדברת על המוצר בדרכה ההזויה כאן המוצר עובר בנפרד לגמרי.כבר היה עדיף לוותר>
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
היא סתם תירוץ לזרחוביץ ללבוש שמלה ולדבר במבטא. לא שיש בזה משהו רע, אבל זה לא תורם לפרסומת.
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
תוסיפו לזה בחירה לא מדוייקת של דמות. דנית היא לקוחה מרוצה של הדגנים וככזאת הטירוף שלה לגיטימי.המלעונה של הבנק היא אפילו לא לקוחה ואין לה קשר
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
אני בכוונה לא נכנס לטקסטים של זרחו, למרוות שאני בטוח שאפשר היה לשפר אותם, פשוט כי זה לא רלוונטי. בתנאי הפתיחה שניתנו לו זה היה חסר סיכוי
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
לא שזה מפתיע. אייל חומסקי תמיד אומר שבפרסום ״גם וגם זה לא ולא״ וכאן זה בולט עד צועק
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
השילוב בין הנונסנס של זרח לדידקטיות של האבא שפשוט מקריא את הבריפ, מוציא את העניין מהפרסומת. גם אם בא לך לצחוק מגיע הנודניק עם הבריפ ומייבש
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
@Osh26 העובדה שהוא וטיכר לא זכו עדיין בפרס ישראל היא בושה וחרפה
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
וזה יכול היה לעבוד, אם אפשר היו נותנים לזרחוביץ יד חופשית. אבל זה לא קרה כי במקביל יש כאן פרסומת שהיא ״בריפ מזמר״ - לקחו את דף ההסבר והמחיזו
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
הבעיה בפרסומת הזו היא שיותר מהכל היא לא החליטה מה היא רוצה להיות. מצד אחד ברור שיש כאן ניסיון לעשות סוג של ״דנית״ עם זרחו בתפקיד אילן פלד
|
||
|
|
||
|
odedkramer
@odedkramer
|
2 godz. |
|
קודם כל גילוי נאות. חלק מהאנשים שחתומים על הפרסומת הזו הם חברים שאני מאוד אוהב, עבדתי במקאן, בנק לאומי היה תקציב שלי ואני חולה על זרחוביץ
|
||
|
|
||