תנאי תשלומי הקהילה
עדכון אחרון: 26 במרץ 2014
אם גילך נמוך משמונה-עשרה (18), אתה רשאי להשתמש בתשלומי פייסבוק רק אם יש מעורבות של ההורה או האפוטרופוס שלך. הקפד לעיין בתנאים אלה יחד עם ההורה או האפוטרופוס שלך כדי ששניכם תבינו את כל הזכויות ותחומי האחריות שלכם.

סיפקנו כותרות לסעיפים לנוחיותך, אך עליך לקרוא בעיון את תנאי תשלומי הקהילה ("התנאים") כדי להבין את הזכויות ותחומי האחריות שלך ושלנו.


כשאתה משתמש בשירות תשלומי פייסבוק כדי לשלם תמורת דברים בפייסבוק, אתה מסכים לכך שאנו רשאים למסור לך באופן אלקטרוני כל מידע חשוב לגבי הרכישות או החשבון שלך.
אנו מייחסים חשיבות להגנה על פרטיות המידע הפיננסי שלך. אנא עיין במדיניות הפרטיות שלנו, כולל הודעת הפרטיות השנתית, כדי ללמוד עוד על המידע שאנו משתפים, המידע שאנו לא משתפים והדרכים שבהן אנו שומרים על בטיחות המידע שלך.

1. ביצוע רכישות

  1. מימון והוצאה. כשאתה מבצע רכישה באמצעות תשלומי פייסבוק, אתה מסכים לספק אמצעי מימון תקף לצורך טעינת כסף ליתרת הערך האלקטרונית שלך. לאחר שתשלים בהצלחה עסקת מימון זו, נעביר את הערך המתאים למפתח שמציע את התוכן שאתה מעוניין לרכוש.

  2. תמחור. שים לב לפרטי העסקה, מכיוון שהמחיר הכולל עשוי לכלול מיסים, עמלות ועלויות משלוח, שאת כולם אתה אחראי לממן.

  3. תנאים נוספים. ייתכן שיוצגו לך תנאים נוספים לגבי רכישה ספציפית לפני שתאשר את העסקה (כגון תנאי משלוח עבור מוצרים פיזיים). העסקה תהיה כפופה גם לתנאים נוספים אלה.

  4. מינויים. אם תרכוש מינוי לאפליקציה או לתכונה באפליקציה, נחייב את אמצעי המימון שלך מיד, ולאחר מכן נחייב אותו שוב בתחילת כל תקופת מינוי. התנאים הבאים חלים על מינויים שנרכשו באמצעות תשלומי פייסבוק:

    1. אם הוצעה לך תקופת ניסיון ללא תשלום ולא ביטלת במהלך תקופה זו, תחויב בסוף תקופת הניסיון ללא תשלום ובתחילת כל תקופת מינוי לאחר מכן.

    2. ניתן לבטל מינויים בכל עת בדף 'הגדרות חשבון'.

    3. אם תבטל מינוי, תהיה לך עדיין גישה לאפליקציה או לתכונה שהיית מנוי עליהן עד לסוף תקופת המינוי. אם אפליקציה או תכונה שהיית מנוי עליהן יהפכו לבלתי זמינות במהלך המינוי, לא תחויב בתחילת תקופת המינוי הבאה.


  5. פוסטים ממומנים. פוסטים שמימנת כפופים להנחיות הפרסום שלנו.

  6. מכירה בפועל. אתה רשאי להשתמש בתשלומי פייסבוק לטיפול בעסקת מימון רק עבור רכישה אמיתית ולגיטימית של מוצר או שירות. אינך רשאי להשתמש בתשלומי פייסבוק כדי לממן עסקה או להעביר בצורה אחרת ערך אלקטרוני שלא בקשר לרכישה.

  7. זכות ביטול באיחוד האירופי. אם אתה נמצא באיחוד האירופי, אתה מסכים לביצוע חוזה זה עבור הרכישה שלך, ומוותר על כל זכות ביטול המוענקת על ידי צו זכויות הצרכן (‎2011/83/EU) או תקנות עם יישום דומה.

  8. אין אחריות. אתה מכיר בכך שהמוצרים או השירותים שאתה רוכש נמכרים על ידי סוחרים ולא על ידי פייסבוק. אין לנו אחריות משום סוג, מפורשת או משתמעת, לגבי שום מוצר או שירות שנמכר בפייסבוק או באמצעות פייסבוק.

2. אמצעי תשלום

  1. אמצעי מימון. אנו רוצים לאפשר שימוש נוח בתשלומי פייסבוק, ולכן אנו מאפשרים לך לממן את העסקאות שלך באמצעות מספר מקורות שונים, כגון כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, כרטיסי מתנה של פייסבוק ואמצעי תשלום אחרים.

  2. סמכות. כשאתה מספק לנו אמצעי מימון, אתה מאשר שאתה מורשה להשתמש באמצעי מימון זה. כשאתה מממן עסקה, אתה מרשה לנו (ולנציג המוסמך שלנו לטיפול בתשלומים) לגבות את מלוא הסכום מאמצעי המימון שציינת עבור העסקה. אתה גם מרשה לנו לאסוף ולאחסן את אמצעי המימון, יחד עם מידע נוסף הקשור לעסקה.

  3. הרשאה. אם אתה משלם בכרטיס אשראי או בכרטיס חיוב, אנו רשאים להשיג אישור מוקדם ממנפיק הכרטיס עבור סכום, שעשוי להגיע עד המחיר המלא של הרכישה שלך. נחייב את הכרטיס שלך במועד שבו תטען כספים עבור עסקת תשלומי פייסבוק, או זמן קצר לאחר מכן. אם תבטל עסקה לפני השלמתה, אישור מוקדם זה עשוי לגרום לכך שכספים אלה לא יהיו זמינים לשימושך באופן מיידי.

  4. כשל במימון. אם תממן תשלום בכרטיס חיוב ועסקת הטעינה שלך תגרום למשיכת יתר או לדרישת תשלום אחרת מהבנק שלך, אתה לבדך תישא באחריות לתשלום זה.

  5. כרטיסי מתנה של פייסבוק. ניתן להשתמש בכרטיסי מתנה של פייסבוק כדי להגדיל את יתרת הערך האלקטרונית שלך ("היתרה") בפייסבוק. לאחר מכן תוכל להשתמש ביתרה זו כאמצעי תשלום בפלטפורמה שלנו. התנאים הבאים חלים על יתרות:

    1. אם תזין קוד PIN של כרטיס מתנה ותלחץ על 'מימוש' ב-www.facebook.com/giftcards/redeem, נזכה את היתרה שלך בערך של כרטיס המתנה. לאחר שהזנת את קוד ה-PIN של כרטיס המתנה, לא תוכל להחזיר לכרטיס המתנה המקורי את הערך שקיבלת.

    2. כל כרטיסי המתנה שהומרו ב-www.facebook.com/giftcards/redeem כמתואר למעלה יפיקו יתרות שניתן להשתמש בהן בפלטפורמה כולה; היתרה שלך תשמש למימון עסקאות שאתה רוצה לבצע, ואם היתרה לא תספיק להשלמת עסקה, נבקש ממך לבחור אמצעי תשלום נוסף לכיסוי ההפרש. לעומת זאת, כרטיסי מתנה שהומרו במשחקים מסוימים עשויים להפיק ערך שניתן להשתמש בו רק באותו משחק, או במשחקים אחרים של אותו מפתח.

    3. פייסבוק אינה בנק, ולכן יתרות של כרטיסי מתנה אינן מהוות פיקדונות ואינן צוברות ריבית. יתרות של כרטיסי מתנה אינן מבוטחות על ידי Federal Deposit Insurance Corporation‏, Financial Services Compensation Scheme או כל ישות או תוכנית ביטוח אחרת, ממשלתית או פרטית.

    4. אנו רשאים לשנות בכל עת את התהליך של המרת כרטיסי מתנה לערך אלקטרוני או את הדרכים שבהן תוכל להשתמש ביתרה שתתקבל, כפי שנמצא לנכון, ללא הודעה מוקדמת, עד למידה המלאה המותרת בחוק.

    5. לכרטיסי מתנה מסוימים של פייסבוק יש מבצעי בונוס. מבצעי הבונוס פתוחים ללקוחות שיממשו כרטיס מתנה של פייסבוק המשתתף במבצע במהלך תקופת המבצע המופיעה על אריזת כרטיס המתנה. כדי להשיג את פריט הבונוס, בקר ב-www.facebook.com/giftcards/redeem, הזן את קוד ה-PIN של כרטיס המתנה כאשר תתבקש לעשות זאת ופעל בהתאם להוראות כדי לקבל את הפריט. לא ניתן התראה על תפוגתם של מבצעי בונוס אלה. פריטי המתנה החינמיים עשויים להשתנות; הערך הקמעונאי הממוצע של הפריטים ינוע בטווח שבין דולר אחד לחמישה עשר דולר ($1-15). אין לשלב את מבצעי הבונוס עם מבצעים והנחות אחרים, להחליף אותם או לפדות אותם תמורת כסף מזומן. תנאים והתניות אחרים עשויים לחול על השימוש בכרטיסי מתנה של פייסבוק וב-www.facebook.com; עיין באתר לקבלת פרטים.

    6. אינך רשאי למכור את היתרה שלך או שום חלק שלה, או להעביר שום חלק שלה למישהו מחוץ לפייסבוק.

    7. יתרות אינן ניתנות לפדיון מאיתנו תמורת שום סכום של כסף או ערך כספי, אלא אם נידרש לכך לפי חוק.

    8. תוקפם של כרטיסי מתנה ויתרות של פייסבוק אינו פג. עם זאת, היתרות כפופות לתנאי 'רכוש נטוש' שלנו (סעיף 3.6 להלן).

  6. חוסר תאימות. ייתכן שבשלב מסוים תיתקל באפליקציה או בתכונה שאינן תומכות באמצעי התשלום שבו אתה מעדיף להשתמש – לדוגמה, אם פריט או תכונה שאתה מעוניין לרכוש מתומחרים במטבע מקומי, לא תוכל להשתמש בנקודות זכות כאמצעי תשלום; עם זאת, תוכל לבחור אמצעי תשלום מסוג שונה (כגון כרטיס אשראי או כרטיס חיוב, או חיוב באמצעות מפעיל סלולרי).

  7. חיוב באמצעות מפעיל סלולרי. חיוב באמצעות מפעיל סלולרי מהווה אמצעי תשלום נוסף שאנו מעמידים לרשותך. אם אתה משתמש בחיוב באמצעות מפעיל סלולרי כאמצעי מימון, אתה מסכים לסיכונים החלים ולתנאים הנוספים הבאים:

    1. על ידי בחירה באמצעי התשלום של חיוב באמצעות מפעיל סלולרי, אתה מסכים לכך שאנו והמפעיל הסלולרי שלך רשאים להעביר בינינו מידע אודותיך כדי לאפשר ביצוע או ביטול של תשלומים, פתרון מחלוקות, מתן תמיכה ללקוח או פעילות אחרת הקשורה לחיובים.

    2. אתה נושא באחריות לחיובים, עמלות, שינויים בתוכנית השירות או בחיוב הסלולרי שלך, שינויים במכשיר הנייד שלך או כל נסיבות אחרות שעשויות לנבוע מהשימוש שלך בחיוב באמצעות מפעיל סלולרי.

    3. אם אתה משתמש בחיוב באמצעות מפעיל סלולרי, אתה כפוף לא רק לתנאים אלה אלא גם לתנאים ולהתניות של המפעיל הסלולרי שלך.

    4. אם יש לך שאלות על חיובים או עמלות שמופיעים בחשבון הטלפון הסלולרי שלך, אתה יכול לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של המפעיל הסלולרי.

    5. לפעמים השימוש בחיוב באמצעות מפעיל סלולרי בעסקת מימון עשוי להוביל לחיובים אשר לא תוכל לקבל החזר תמורתם, מסיבת טכניות שונות שאינן בשליטתנו. במקרים אלה יש לנו זכות, אך לא חובה, להעביר זיכוי ליתרת הערך האלקטרונית שלך כמחווה של רצון טוב.

3. פעולות שאנו רשאים לבצע

  1. שימוש לפי רצון. אנו רשאים לשלול את זכאותך להשתמש בתשלומי פייסבוק בכל עת לפי שיקול דעתנו הבלעדי.

  2. חקירות. על ידי שימוש בתשלומי פייסבוק אתה מכיר בכך ומסכים שאנו רשאים לבצע חקירות כפי שנמצא לנכון, ישירות או באמצעות צד שלישי, לגבי זהותך ומהימנות האשראי שלך.

  3. זכות הביטול שלנו. אנו רשאים לבטל כל עסקה אם אנו סבורים שהעסקה מפרה תנאים אלה או את הצהרת הזכויות ותחומי האחריות, או אם אנו סבורים שפעולה זו תמנע הפסד כספי. אנו רשאים גם לבטל כל ערך אלקטרוני שנצבר, הועבר, הוקצה או נמכר כתוצאה מהונאה או מפעילות לא חוקית.

  4. מגבלות תשלום. כדי למנוע הפסד כספי לך או לנו, אנו רשאים לקבוע עיכוב תשלום לפרק זמן מסוים, להגביל את אמצעי המימון עבור עסקה, להגביל את היכולת שלך לבצע רכישה או להשבית את חשבונך.

  5. שיתוף מידע. כדי למנוע הפסד כספי לך או לנו, אנו רשאים לפנות למנפיק אמצעי המימון שלך, לרשויות אכיפת החוק או לגורמי צד שלישי מושפעים (כולל משתמשים אחרים) ולשתף פרטים על תשלומים הקשורים אליך, אם אנו סבורים שפעולה זו עשויה למנוע הפסד כספי או הפרת חוק.

  6. רכוש נטוש. אם תשאיר את היתרה שלך ללא שימוש למשך התקופה המוגדרת על ידי המדינה שלך או על ידי גוף שלטוני אחר במסגרת חוקי הרכוש הנטוש, או אם תמחק את החשבון שלך ותשאיר יתרה, או אם נשבית את החשבון שלך ולא תעמוד בתנאים הדרושים כדי לחדש אותו תוך שישה (6) חודשים, נהיה רשאים לטפל ביתרה שלך בהתאם למחויבויות החוקיות שלנו, כולל על ידי העברת הכספים הקשורים ליתרה שלך אל הגוף השלטוני המתאים בהתאם לדרישות החוק.

4. מחלוקות וביטולים

  1. סיוע ללקוחות. בכפוף לסעיפים 4.2, 4.3, 4.4 ו-4.5 בהמשך, אנחנו מספקים כלים שונים במרכז התמיכה של תשלומי פייסבוק כדי לסייע לך ביצירת קשר עם צד שלישי כדי לפתור מחלוקת הנובעת מעסקת תשלום.

  2. אין אחריות על עסקת קנייה. אם אתה מבצע עסקה עם צד שלישי ויש לכם מחלוקת לגבי המוצרים או השירותים שרכשת, אין לנו כל אחריות לגבי המוצרים או השירותים שבבסיס העסקה. האחריות היחידה שלנו היא לטיפול בעסקת המימון שלך. כל עסקאות המימון הן סופיות אלא אם החוק דורש אחרת. אם הזמנת משהו שהפך לבלתי זמין לפני שסופק לך, אתה רשאי לדרוש החזר של סכום המימון.

  3. חובה ליידע אותנו. אם אתה סבור שבוצעה בחשבון שלך עסקה לא מורשית או עסקה בעייתית מבחינה אחרת, אתה מסכים להודיע לנו על כך מיד, כדי שנוכל לנקוט צעדים למניעת הפסד כספי. אם לא תשלח את הדרישה אלינו תוך 30 יום ממועד החיוב, תוותר בכך על כל הדרישות נגדנו הנובעות מהעסקה או קשורות אליה בצורה אחרת, עד למידה המלאה המותרת בחוק.

  4. התערבות. אנו רשאים להתערב במחלוקות לגבי תשלומים שעשויות להתעורר בינך לבין מפתח, אך איננו מחויבים לעשות זאת.

  5. קשיים טכניים. אם אתה נתקל בכשל טכני או בהפרעה לשירות שגורמים לעסקת המימון שלך להיכשל, אתה יכול לבקש להשלים את העסקה במועד מאוחר יותר.

5. סעיפים מיוחדים החלים על מפרסמים

  1. הסכמה לשלם. כשאתה רוכש פרסום או פוסטים מקודמים בפייסבוק או באמצעות פייסבוק, אתה מסכים לשלם את כל הסכומים שצוינו בהזמנה, יחד עם המיסים החלים.

  2. הסכמה לבדיקת אשראי. מבלי להגביל את סעיף 3.2 לעיל, ההזמנה שלך מהווה אישור בכתב מטעמך המתיר לנו להשיג את דוח האשראי האישי ו/או העסקי שלך מחברת אשראי. אנו רשאים להשיג את דוח האשראי שלך כשאתה מבצע הזמנה, או בכל מועד לאחר מכן.

  3. אבטחה. אתה אחראי לשמירה על בטיחות חשבון הפרסום שלך, ואתה מבין שתחויב עבור כל הזמנה שתבוצע בחשבון הפרסום שלך או באמצעותו.

  4. חיוב ישיר. אם אתה מבצע תשלומים באמצעות חיוב ישיר, אתה מסכים לכך שאנו יכולים לחייב אותך בכל סכום במסגרת הטווח שהסכמת לו בעת ההרשמה. נודיע לך מראש אם חיוב כלשהו יחרוג מהטווח המוסכם.

  5. ביטול. אתה יכול לבטל הזמנת פרסום בכל עת באמצעות הפורטל המקוון שלנו, אך ייתכן שהמודעות שלך ימשיכו לפעול במשך ימים אחדים לאחר שתודיע לנו, ותהיה אחראי עדיין לשלם תמורת מודעות אלה.

  6. חבות מס. הסכומים שבהם נחייב אותך, בין אם באמצעות כרטיס האשראי שלך או בדרך אחרת, עשויים להיות כפופים למסים החלים ולכלול מסים אלה, כולל, ללא הגבלה, ניכוי מס במקור. אתה אחראי לשלם כל מס שיחול על העסקאות שלך. אתה מסכים לשפות ולהגן עלינו מפני כל תביעה שתנבע מכשל שלך בביצוע פעולה זו.

  7. חשבונות עבריינים. אם אתה רוכש פרסום וחל כשל באמצעי התשלום שלך או שהחשבון שלך עובר את מועד הפירעון שלו, אנו רשאים לנקוט צעדים כדי לגבות סכומים שמועד הפירעון שלהם עבר באמצעות מנגנוני גבייה אחרים. אתה מסכים לשלם את כל ההוצאות הקשורות לגבייה כזו, כולל שכר טרחת עורכי דין בסכום סביר. ריבית תצטבר על כל סכום שמועד הפירעון שלו עבר בשיעור של 1% לחודש או הסכום המרבי החוקי - הנמוך מבין השניים.

  8. חשבון ששולם מראש. ייתכן שתהיה לך אפשרות לרכוש מודעות באמצעות חשבון ששולם מראש. אין אפשרות לקבלת החזר עבור סכומים ששולמו מראש, למעט היכן שהחוק מחייב זאת. פייסבוק אינה בנק ואינה מציעה שירותי בנקאות; בהתאם לכך, סכומים ששולמו מראש אינם צוברים ריבית, אינם מהווים התחייבות לפיקדון ואינם מבוטחים על ידי Federal Deposit Insurance Corporation‏, Financial Services Compensation Scheme או כל ישות או תוכנית ביטוח אחרת, ממשלתית או פרטית.

6. הודעות ותיקונים לתנאים אלה

  1. הודעה אליך. על ידי שימוש בשירות תשלומי פייסבוק, אתה מסכים לכך שאנו רשאים למסור לך באופן אלקטרוני כל מידע חשוב לגבי הרכישות או החשבון שלך. אנו גם רשאים למסור לך הודעות על ידי פרסומן באתר האינטרנט שלנו, או על ידי שליחתן לכתובת דוא"ל או לכתובת פיזית שמסרת לנו בעבר. הודעות באתר האינטרנט ובדוא"ל ייחשבו להודעות שהתקבלו על ידך תוך 24 שעות ממועד הפרסום או השליחה; הודעות בדואר פיזי ייחשבו להודעות שהתקבלו תוך שלושה (3) ימי עסקים ממועד השליחה.

  2. הודעה אלינו. למעט כפי שצוין אחרת, עליך לשלוח הודעות אלינו לגבי תשלומי פייסבוק ולגבי תנאים אלה בדואר פיזי אל: Facebook, Attn:‎ Legal Department, 1601 Willow Avenue, Menlo Park, California, 94025.‎

  3. הנחיות לתיקונים. אנו רשאים לעדכן תנאי תשלום אלה בכל עת ללא הודעה מוקדמת כפי שנמצא לנכון, עד למידה המלאה המותרת בחוק. תנאי התשלום התקפים במועד שבו אתה מאשר עסקה הם התנאים שהעסקה תהיה כפופה להם.

7. תלונות של לקוחות

  1. משתמשים באלסקה: אם יש לך חששות בנוגע לפעילויות של העברת כספים המתבצעות דרך אתר זה, אתה רשאי לפנות למחלקת הבנקאות והבטחונות של אלסקה בטלפון 907-269-8140, או על ידי שליחת טופס זה לכתובת 550 West 7th Avenue, Suite 1850, Anchorage, AK 99501.


  2. משתמשים בקליפורניה: אם יש לך תלונות לגבי היבט כלשהו של פעילויות העברת הכספים המנוהלות דרך אתר זה, אתה יכול לפנות למחלקת קליפורניה של Financial Institutions במספר הטלפון לשיחות ללא תשלום, 1-800-622-0620, או בדוא"ל לכתובת consumer.complaint@dfi.ca.gov, או בדואר לכתובת Department of Financial Institutions, Consumer Services, 1810 13th Street, Sacramento, CA 95811.


  3. משתמשים בקולורדו: ישויות שאינן מוסדות פיננסיים המבוטחים על ידי FDIC, אשר מבצעות פעילויות העברת כספים בקולורדו, כולל מכירת הזמנות כספים, העברת כספים ושיטות אחרות לתשלום כסף או אשראי, נדרשות לקבל רישיון מ-Colorado Division of Banking בהתאם ל-Money Transmitters Act, Title 12, Article 52, Colorado Revised Statutes. במקרה של שאלות או חששות לגבי עסקה מול בעל רישיון, אנא פנה אל Colorado Division of Banking בטלפון 303-894-7575 או בדואר לכתובת: Colorado Division of Banking, 1560 Broadway, Suite 975, Denver, Colorado 80202. תלונות של צרכנים צריכות להימסר בכתב ולספק פירוט רב ככל האפשר. אנא כלול את הפרטים הבאים. (1) שם המוסד ושמות האנשים במוסד שאיתם היה המתלונן בקשר. כלול מספרי טלפון וכתובות. (2) תיאור מלא של התלונה ושל המאמצים שבוצעו כדי לפתור את התלונה ישירות מול המוסד. (3) עותקים של תיעוד זמין התומך בתלונה ובמאמצים לפתרון. (4) הצעות לפתרון מועדף של התלונה.


  4. משתמשים בפלורידה: אם אתה משתמש שנמצא במדינת פלורידה ויש לך עדיין תלונה שלא נפתרה לגבי פעילות העברת הכספים של Facebook Payments Inc.‎ לאחר שפנית כבר אל Facebook Payments Inc.‎, אנא הפנה את הבעיה אל: Florida Office of Financial Regulation, 200 E. Gaines Street, Tallahassee, FL 32399-0376, או לטלפון 1-800-848-3792.


  5. משתמשים באילינוי: אם אתה משתמש שנמצא במדינת אילינוי ויש לך עדיין תלונה שלא נפתרה לגבי פעילות העברת הכספים של Facebook Payments Inc.‎ לאחר שפנית כבר אל Facebook Payments Inc.‎, אנא הפנה את הבעיה אל: Illinois Department of Financial and Professional Regulation בטלפון 1-888-298-8089.


  6. משתמשים במרילנד: ה-Commissioner of Financial Regulation במדינת מרילנד יקבל את כל השאלות או התלונות של תושבי מרילנד לגבי Facebook Payments Inc.‎, רישיון מספר 9180, בכתובת Commissioner of Financial Regulation, Attention:‎ Consumer Services Unit, 500 North Calvert Street, Suite 402, Baltimore, Maryland 21202. מספר הטלפון לשיחות ללא תשלום של ה-Commissioner הוא: 1-888-784-0136.


  7. משתמשים בטקסס: אם יש לך תלונה, פנה תחילה אל מחלקת הסיוע ללקוחות של Facebook Payments Inc.‎ באינטרנט במרכז התמיכה של תשלומי פייסבוק או באמצעות קו התמיכה האוטומטי ללא תשלום ללקוחות תשלומי פייסבוק ב-1-866-238-8605. אם יש לך עדיין תלונה שלא נפתרה לגבי פעילות העברת הכספים או המרת המטבעות של Facebook Payments Inc.‎, הפנה את התלונה אל: Texas Department of Banking, 2601 North Lamar Boulevard, Austin, Texas 78705‏, 1-877-276-5554 (ללא תשלום), www.dob.texas.gov.

8. תנאים נוספים

  1. סתירה בין תנאים. כל ההתחייבויות שאתה לוקח על עצמך בהצהרת הזכויות ותחומי האחריות של פייסבוק חלות על השימוש שלך בתשלומי פייסבוק. במקרה של סתירה בין תנאים אלה לבין הצהרת הזכויות ותחומי האחריות של פייסבוק, תנאי תשלומי הקהילה יקבלו עדיפות.

  2. סתירה בין חוקים. מדינות מסוימות עשויות להגביל או למנוע את היכולת שלך לבצע תשלומים באמצעות פייסבוק. אין לפרש דבר בתנאים אלה כאילו הוא עוקף או גובר על חוקים זרים כאלה.

  3. תרגומים כמחווה של רצון טוב. תנאים אלה נכתבו באנגלית (ארה"ב). במקרה של סתירה בין גרסה מתורגמת כלשהי של תנאים אלה לבין הגרסה בשפה האנגלית, הגרסה בשפה האנגלית היא הגרסה המחייבת.

  4. "אנחנו". מבלי להגביל את סעיף 8.1 לעיל, להלן הישויות שאליהן מתייחסים הכינויים "אנחנו", "אנו", "שלנו" או "פייסבוק":

    1. אם אתה תושב ארה"ב או קנדה, או שמקום העסק העיקרי שלך נמצא בארה"ב או קנדה, תנאי תשלום אלה מתקיימים בינך לבין Facebook Payments Inc‎.‎, חברה רשומה בפלורידה.

    1. כדי להציג את מדיניות הפרטיות של Facebook Payments Inc‎.‎, בקר בכתובת https://www.facebook.com/payments_terms/privacy.

    2. Facebook Payments Inc.‎ מורשית כגוף להעברת כספים בתחומי שיפוט שונים בארצות הברית. כדי להציג את רישיונות העברת הכספים של Facebook Payments Inc.‎, בקר ב-https://www.facebook.com/payments_terms/licenses.

    2. אם אתה תושב של מדינה שאינה ארה"ב או קנדה, או שמקום העסק העיקרי שלך נמצא במדינה שאינה ארה"ב או קנדה, תנאי תשלום אלה מתקיימים בינך לבין Facebook Payments International Ltd.‎, חברה פרטית מוגבלת באירלנד.

    1. עם זאת, אם אתה תושב ברזיל או שמקום העסק העיקרי שלך נמצא בברזיל, ייתכן שהתשלום שלך ייגבה ישירות על ידי Facebook Online Serviços do Brasil Ltda בהתאם לתנאים אלה.

    2. בכל המקרים, עסקאות שמשתמשות ביתרת ערך אלקטרונית כאמצעי תשלום, כמתואר בסעיף 2.5 למעלה, יטופלו על ידי Facebook Payments Inc.‎, חברה רשומה בפלורידה.