מהו פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק, ואיך ניתן לקבוע אם אראה מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין?

בפרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין, המודעות שתרצה לראות נקבעות על סמך פעילותך באתרים ובאפליקציות מחוץ לפייסבוק. פעילותך באתרים ובאפליקציות מחוץ לפייסבוק אשר משתמשים בשירותים ובטכנולוגיות של פייסבוק יכולה לעזור לנו ללמוד אילו מודעות עשויות לעניין אותך. אתה יכול לראות מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין מפייסבוק בפייסבוק או באתרים ובאפליקציות אחרים שבהם אנחנו מציגים מודעות.

אתה יכול לקבוע אם תראה מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין מפייסבוק בהגדרות שלך. זכור שאם תבחר לא לראות מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין מפייסבוק, עדיין תראה מודעות, אך ייתכן שהן יהיו פחות רלוונטיות לך. אם תפעיל או תכבה את היכולת לראות מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין מפייסבוק, ניישם את בחירתך בכל המכשירים והדפדפנים שלך. אם תבחר להפעיל יכולת זו בפייסבוק אך מאוחר יותר תבחר לבטל אותה במכשיר שלך או ב-Digital Advertising Alliance בארה"ב, ב-Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או ב-European Digital Advertising Alliance באירופה, ניישם את בחירתך לבטל אפשרות זו רק במכשיר או בדפדפן שבו בחרת זאת.

עד כמה מועילה היתה תשובה זו?