על פרסום בפייסבוק

הסרטון לא זמין
אנחנו נתקלים בבעיות בהפעלת סרטון זה.
* ניהול העדפות המודעות אפשרי כעת רק באזורים מסוימים.
  • איך פועלות מודעות בפייסבוק
    בית עסק יוצר מודעה. הוא בוחר את סוג הקהל שאליו ברצונו להגיע. אם אתה נכלל בקהל זה, פייסבוק תציג את המודעה בפניך.
    • הסרטון לא זמין
      אנחנו נתקלים בבעיות בהפעלת סרטון זה.
      כשאנחנו שואלים אנשים מה דעתם על המודעות שלנו, אחד הדברים העיקריים שהם אומרים לנו הוא שהם רוצים לראות מודעות שקשורות לדברים החשובים להם. אנחנו לומדים על כך בעיקר מהפעילות שלך בפייסבוק, כגון דפים שאתה אוהב. אנחנו גם לומדים על תחומי העניין שלך מחלק מאתרי האינטרנט והאפליקציות שבהם אתה משתמש. אנחנו קוראים לכך פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין, וחברות רבות עושות זאת.
      איך זה עובד?
      נניח שאתה חושב לקנות טלוויזיה חדשה, ואתה מתחיל לערוך מחקר בנושא טלוויזיות באינטרנט וביישומים לנייד. על סמך פעילות זו, ייתכן שנראה לך מודעות למבצעי טלוויזיות כדי לעזור לך לקבל את המחיר הטוב ביותר או לשקול מותגים נוספים. ומכיוון שאנו סבורים שאתה מתעניין באלקטרוניקה, ייתכן שנראה לך בעתיד מודעות לציוד אלקטרוני נוסף, כגון רמקולים או קונסולת משחקים שתשתלב עם הטלוויזיה החדשה.
      פייסבוק מצייתת למערכת שנוסדה על ידי איגוד ה-Digital Advertising Alliance, ה-European Interactive Digital Advertising Alliance and Digital Advertising Alliance of Canada, קואליציה של ארגונים המפתחים תקני פרטיות לפרסום מקוון, ולכן אם אינך מעוניין שנשתמש באפליקציות ובאתרי האינטרנט שבהם אתה משתמש כדי להראות לך מודעות רלוונטיות יותר, לא נעשה זאת. אם אינך מעוניין שפייסבוק תשתמש במידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק. באפשרותך לסרב לשימוש זה גם בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Interactive Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.
      איך ניתן לשלוט במודעות שאני רואה?
      אנשים אומרים לנו גם שהם מעוניינים בשליטה רבה יותר במודעות שהם רואים. לכן אנו מציגים את העדפות המודעות, כלי חדש שניתן לגשת אליו מכל מודעה בפייסבוק, שמסביר לך מדוע אתה רואה מודעה מסוימת ומאפשר לך להוסיף ולהסיר העדפות שבהן אנו משתמשים כדי להראות לך מודעות. כך, אם אינך מתעניין באלקטרוניקה, תוכל להסיר את תחום האלקטרוניקה מההעדפות שלך לגבי מודעות.
      הצג ושנה את העדפות המודעות כאן.
      לקבלת מידע נוסף, בקר בדף אודות מודעות בפייסבוק או קרא את מדיניות קובצי ה-Cookie שלנו.
      עד כמה מועילה היתה תשובה זו?
    • אנחנו רוצים שהמודעות שתראה בפייסבוק יהיו מעניינות ומועילות ככל האפשר. כדי לקבוע אילו מודעות נראה לך, אנחנו משתמשים ב:
      • מידע שאתה משתף בפייסבוק (לדוגמה: דפים שאתה אוהב).
      • מידע נוסף אודותיך מתוך חשבון הפייסבוק שלך (לדוגמה: גילך, מינך, מיקומך, המכשירים שבהם אתה משתמש כדי לגשת לפייסבוק).
      • מידע שנמצא ברשות מפרסמים ושותפי השיווק שלנו והם משתפים אותו איתנו, כגון כתובת הדוא"ל שלך.
      • הפעילות שלך באתרי האינטרנט ובאפליקציות מחוץ לפייסבוק.
      לקבלת מידע נוסף על המידע שפייסבוק מקבלת ועל אופן השימוש שלנו במידע זה, בקר במדיניות הנתונים ובמדיניות קובצי ה- Cookie שלנו.
      עומדות לרשותך כמה דרכים כדי לקבוע אילו מודעות נציג בפניך:
      • שנה את העדפות המודעות שלך. לחץ על או על ליד הפינה השמאלית העליונה של כל מודעה בפייסבוק ובחר באפשרות מדוע אני רואה את זה? תראה הסבר שיפרט מדוע אתה רואה את המודעה, ותוכל להוסיף או להסיר את עצמך מקהלים שמודעה זו מוצגת בפניהם. בחר באפשרות נהל את העדפות המודעות שלך כדי לראות קהלים נוספים שאתה נכלל בהם ומשפיעים על המודעות שאתה רואה בפייסבוק, וכדי לשנות את הקהלים שאתה נכלל בהם. תוכל גם להציג ולשנות את העדפות המודעות כאן.
      • שימוש באמצעי בקרה של פרסום מבוסס-אינטרנט. אם אינך מעוניין שפייסבוק תשתמש במידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק. באפשרותך לסרב לשימוש זה גם בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.
      לקבלת מידע נוסף על מודעות בפייסבוק:
      עד כמה מועילה היתה תשובה זו?
    • העדפות המודעות שלך הן דרך להבין מדוע אתה רואה מודעה מסוימת, ולשלוט באופן השימוש שלנו במידע אודותיך בפייסבוק ומחוץ לפייסבוק כדי להחליט אילו מודעות להראות לך.
      למד איך להציג ולשנות את העדפות המודעות שלך ואיך פייסבוק קובעות אילו מודעות להראות לך. באפשרותך גם לתת משוב לגבי המודעות שאתה רואה.
      העדפות מודעות זמינות כעת רק באזורים מסוימים.
      עד כמה מועילה היתה תשובה זו?
  • המידע שלך ומודעות בפייסבוק
    העדפות המודעות שלך מבוססות על מידע ששיתפת עם פייסבוק, דפים שאתה אוהב או שאתה מגלה בהם מעורבות, מודעות שאתה לוחץ עליהן, יישומים ואתרי אינטרנט שבהם אתה משתמש ומידע מספקי הנתונים ומהמפרסמים שלנו.
  • שלוט במודעות שאתה רואה
    ראה מודעות מעניינות ומועילות יותר בפייסבוק על-ידי עדכון העדפות המודעות שלך כדי שישקפו את הדברים החשובים לך.
    • אם אינך מעוניין שפייסבוק תשתמש במידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק.
      אנו פועלים בהתאם לעקרונות הרגולציה העצמית לפרסום התנהגותי באינטרנט שנקבעו על ידי Digital Advertising Alliance. באפשרותך לסרב לשימוש זה בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Interactive Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.
      עד כמה מועילה היתה תשובה זו?
    • כדי להציג ולשנות את העדפות המודעות:
      1. לחץ על או ליד הפינה השמאלית העליונה של כל מודעה בפייסבוק
      2. בחר באפשרות מדוע אני רואה את זה?
      תראה הסבר שיפרט מדוע אתה רואה את המודעה, ותוכל להוסיף או להסיר את עצמך מקהלים שמודעה זו מוצגת בפניהם. לחץ על נהל את העדפות המודעות שלך כדי לראות קהלים נוספים שאתה נכלל בהם ומשפיעים על המודעות שאתה רואה בפייסבוק. תוכל גם להציג ולשנות את העדפות המודעות כאן.
      שינוי העדפות המודעות ישפיע על סוג המודעות שתראה, אך לא ישנה את המספר הכולל של מודעות שתראה. זכור שמפרסמים מבקשים לפעמים מפייסבוק להציג מודעות דומות לקהלים מרובים, או לקהלים רחבים. לדוגמה, חברה רוצה להגיע לאנשים שאוהבים ספורט. אם תסיר את עצמך מקהל האנשים שאוהבים כדורגל, אך לא מקהל האנשים שאוהבים כדורסל, תוכל עדיין לראות את המודעה של החברה.
      הערה: פייסבוק משתמשת תמיד במידע על גילך, מינך, מיקומך והמכשירים שבהם אתה משתמש לגישה אל פייסבוק כדי להחליט אילו מודעות להציג בפניך.
      עד כמה מועילה היתה תשובה זו?
    • יש כמה דרכים לתת לנו משוב לגבי המודעות שאתה רואה בפייסבוק. מתן המשוב ישפיע על המודעות שנראה לך בעתיד. כדי לתת לנו משוב:
      • ספק לנו מידע נוסף על הדברים שאתה אוהב. אם תסמן 'אהבתי' בדפים ותוסיף לפרופיל שלך דברים שאתה אוהב (למשל סרטים, להקות, קבוצות ספורט), זה יעזור לנו להראות לך מודעות רלוונטיות יותר.
      • ספר לנו כשתראה מודעה שתאהב. לחץ על או על ליד הפינה השמאלית העליונה של כל מודעה בפייסבוק ובחר באפשרות זוהי מודעה שימושית. נעשה כמיטב יכולתנו כדי להראות לך בעתיד מודעות נוספות שיהיו דומות לזו.
      • הסתר מודעות שאינך אוהב. לחץ על או על בפינה השמאלית העליונה של כל מודעה ולאחר מכן בחר באפשרות איני רוצה לראות את זה. נעשה כמיטב יכולתנו כדי לא להראות לך בעתיד מודעות נוספות שיהיו דומות לזו.
      • שנה את העדפות המודעות שלך. כדי ללמוד על המידע שפייסבוק משתמשת בו כדי להראות לך מודעות ולבחור אילו העדפות ישפיעו על המודעות שתראה, שנה את העדפות המודעות שלך. העדפות מודעות זמינות כעת רק באזורים מסוימים.
      • שימוש באמצעי בקרה של פרסום מבוסס-אינטרנט. אם אינך מעוניין שפייסבוק תאסוף מידע המבוסס על הפעילות שלך באתרים או באפליקציות מחוץ לפייסבוק כדי להציג לך מודעות, באפשרותך לסרב לשימוש זה בהגדרות. קבל מידע נוסף על פרסום מקוון המבוסס על תחומי עניין מפייסבוק. באפשרותך לסרב לשימוש זה גם בכל החברות המשתתפות דרך Digital Advertising Alliance בארה"ב, Digital Advertising Alliance of Canada בקנדה או European Interactive Digital Advertising Alliance באירופה, או לסרב דרך ההגדרות במכשיר הנייד שלך.
      עד כמה מועילה היתה תשובה זו?