גרסה 18 (16.10.2024)
התכונות והעדכונים החדשים הבאים נוספו בגרסה 18.
ניהול חשבון
- (לחשבונות ברשימת ההיתרים בלבד) הוספנו את
DataLinkService.CreateDataLink, שמאפשר לקשר חשבון Google Ads לסרטונים של יוצרים שמתארחים בערוץ YouTube של היוצרים. קישור סרטונים מאפשר לחשבון Google Ads להציג מודעות ששותפים תומכים בהן באמצעות סרטונים של יוצרים.
קבוצות של מודעות
- הוספנו את הערך
AdGroup.exclude_demographic_expansionשמאפשר להחריג פילוח דמוגרפי מהרחבה כשהערך שלoptimized_targeting_enabledהואtrue. זו תכונה שהייתה נתמכת בעבר רק בקמפיינים ליצירת ביקוש.
מודעות
- הוספנו את
AdGroupAd.ad_group_ad_asset_automation_settings, שמאפשר להביע הסכמה או לבטל את ההסכמה ליצירת נכסים אוטומטית במודעות. - נוספו הערכים הבאים ל-
AssetAutomationType:GENERATE_VERTICAL_YOUTUBE_VIDEOSGENERATE_SHORTER_YOUTUBE_VIDEOS
- הוספנו את הערך
AdNetworkType.GOOGLE_OWNED_CHANNELS, שמשויך למודעות שמוצגות בערוצים שבבעלות Google, כמו YouTube, Gmail ופיד Discover.
נכסים
- השם של
AssetType.DISCOVERY_CAROUSEL_CARDהשתנה ל-AssetType.DEMAND_GEN_CAROUSEL_CARD.
קמפיינים
- נוספה העמודה
metrics.store_visits_last_click_model_attributed_conversions, שמציגה את מספר הביקורים בחנות הפיזית שמשויכים לפי מודל הקליק האחרון בקמפיין. - נוספו לקמפיין המדדים הבאים שקשורים לצפיות בסרטונים:
- נוספה פונקציית
metrics.results_conversions_purchase, שמציגה את מספר ההמרות לרכישה בתוצאות של יעדי ההמרה המאוחדים של קמפיין. - שינוי ערך ברירת המחדל של
DemandGenCampaignSettings.upgraded_targetingמ-falseל-true.
קריטריון
- הוספנו את הפונקציה
content_criterion_view, שמציגה מדדי ביצועים של תוכן מטורגט, כמו מילות מפתח, מיקומי מודעות ונושאים, בקמפיינים לרשת המדיה, בקמפיינים ליצירת ביקוש ובקמפיינים של מודעות וידאו.
מלונות ונסיעות
- תמיכה בפידים של נתוני נסיעות במודעות לרשת החיפוש
- הוספנו את המאפיין
ClickType.TRAVEL_ASSETSכדי לאפשר פילוח של מדדים של פידים של נתוני נסיעות במודעות לרשת החיפוש. - הוספנו את השדה
AssetSetType.TRAVEL_FEED, שאפשר להשתמש בו כדי להביע הסכמה או סירוב לשימוש בפיד בנושא נסיעות במודעות לרשת החיפוש.
- הוספנו את המאפיין
- (לחשבונות ברשימת ההיתרים בלבד) הוספנו את מסלול הנסיעה ככלל חדש לקביעת ערך המרה עם השדות והערכים החדשים הבאים:
ConversionValueRule.itinerary_conditionעםValueRuleItineraryCondition, שמאפשר לציין חלון להזמנה מראש, משך מסלול נסיעה וימים בשבוע להתחלת הנסיעהConversionValueRulePrimaryDimensionEnum.ITINERARYValueRuleSetDimension.ITINERARY
- הוספנו את הפלחים הבאים לדוחות
campaignו-ad_groupכדי לאפשר פילוח של נתוני הביצועים על סמך יעדים ספציפיים (ערים, מדינות ואזורים) בקמפיינים לקידום מלונות ובקמפיינים לרשת החיפוש:
שירותים מקומיים
- אם הקלטת השיחה לא קיימת בשיחה הנתונה עם ליד ב-'שירותים מקומיים', השדה
PhoneCallDetails.call_recording_urlיהיה ריק במקום לספק כתובת URL לא חוקית. - הוספנו את
CategoryBid.target_cpa_bid_microשמאפשר להגדיר יעד עלות להמרה לקטגוריה באמצעותCampaign.local_services_campaign_settings.
מיקסום ביצועים
- תמיכה בנושא ספר המותג
- נוספה העמודה
Campaign.brand_guidelines_enabledשמציינת אם הנחיות המיתוג מופעלות בקמפיין נתון למיקסום הביצועים. אם ההגדרה מופעלת, צריך לקשר נכסים עםfield_typeשמוגדר להםBUSINESS_NAME,LOGO,LANDSCAPE_LOGOכמשאבים מסוגCampaignAssetבמקום כמשאבים מסוגAssetGroupAsset. - נוספו השגיאות
CampaignError.REQUIRED_BUSINESS_NAME_ASSET_NOT_LINKEDו-CampaignError.REQUIRED_LOGO_ASSET_NOT_LINKED, שמציינות שלקמפיינים למיקסום הביצועים שמופעלות בהם הנחיות מיתוג אין את המשאבים הנדרשיםCampaignAssetשמקושרים לקמפיין. - כשההנחיות למיתוג מופעלות, צריך לקשר לקמפיין לפחות נכס אחד עם הערך
BUSINESS_NAMEבשדהfield_typeולפחות נכס אחד עם הערךLOGOבשדה הזה, כמשאבים מסוגCampaignAsset. קמפיינים למיקסום הביצועים למכירות אונליין עם פיד מוצרים חייבים לעמוד בדרישות האלה רק אם יש נכסים שמקושרים לקבוצות הנכסים של הקמפיין. - נוספו הערכים הבאים ל-
AssetLinkError:BRAND_ASSETS_NOT_LINKED_AT_ASSET_GROUP_LEVEL, שמופיעה כשמנסים לקשר נכסי מותג לקמפיינים כמשאבים מסוגCampaignAssetבמקום כמשאבים מסוגAssetGroupAssetבקמפיינים למיקסום הביצועים שבהם הנחיות המותג לא מופעלות.- שגיאה מסוג
BRAND_ASSETS_NOT_LINKED_AT_CAMPAIGN_LEVEL, שמופיעה כשמנסים לקשר נכסי מותג לקמפיינים כמשאבים מסוגAssetGroupAssetבמקום כמשאבים מסוגCampaignAssetבקמפיינים למיקסום הביצועים שבהם הנחיות המיתוג מופעלות.
- נוספה העמודה
- נוספה הפונקציה
performance_max_placement_view, שמציגה את החשיפות במיקומי המודעות שבהם הוצגו מודעות בקמפיינים למיקסום הביצועים. - הוספת את
AssetGroupListingGroupFilterError.TREE_WAS_INVALID_BEFORE_MUTATION
תכנון
- (לחשבונות ברשימת ההיתרים בלבד) הוספנו שירות חדש באמצעות השיטה
ContentCreatorInsightsService.GenerateCreatorInsights, שמאפשר למשתמשים לקבל תובנות על היוצרים המובילים ב-YouTube. כך הלקוחות יכולים לחפש יוצרים לפי שילוב של טירגוט לקהל וטירגוט תוכן, או לקבל תובנות על יוצרים לפי רשימה של מזהי ערוצים ב-YouTube. - עדכונים לגבי
AudienceInsightsService.GenerateSuggestedTargetingInsights:- העברת
audience, baseline_audienceו-data_monthאלaudience_definition. - הוספנו את
audience_descriptionכדי ליצור הצעות טירגוט מתיאורים בטקסט חופשי באמצעות AI גנרטיבי.
- העברת
- נוספה הפונקציה
AudienceInsightsService.GenerateTargetingSuggestionMetrics, שמציגה מדדים של פוטנציאל החשיפה לשילובים נתונים של טירגוט קהלים.
המלצות
- עכשיו אפשר להשתמש ב-
RecommendationService.GenerateRecommendationsכדי ליצור המלצות לגבי הצעות לתקציב מותאם במהלך יצירת הקמפיין, על ידי הכללת סוג ההמלצהCAMPAIGN_BUDGETב-GenerateRecommendationsRequest.recommendation_types[]. אפשר לעשות זאת בקמפיינים למיקסום הביצועים ובקמפיינים לרשת החיפוש.
דיווח
- השדות
summary_row_settingו-return_total_results_countשלSearchGoogleAdsRequestהוחלפו בשדהsearch_settings, שהסוג שלו הואSearchSettings, עם השדות הבאים:omit_resultsreturn_summary_rowreturn_total_results_count
- נוספו המדדים החדשים הבאים לגבי קליקים פסולים כלליים, כמו קליקים שנוצרו על ידי בוטים או סורקים, או קליקים עם דפוסים לא סדירים. אפשר לשלוח שאילתות לגביהן באמצעות הדוח
campaign. - נוספו הערכים הבאים ל-
QuotaError:EXCESSIVE_SHORT_TERM_QUERY_RESOURCE_CONSUMPTIONEXCESSIVE_LONG_TERM_QUERY_RESOURCE_CONSUMPTION
גרסה 17.1.0 (07.08.2024)
התכונות והעדכונים החדשים הבאים נוספו בגרסה 17_1.
נכסים
- בעזרת
AdGroupAdService.RemoveAutomaticallyCreatedAssets()אפשר להסיר נכסים דיגיטליים שנוצרו באופן אוטומטי ספציפיים שמקושרים למודעות רספונסיביות לרשת החיפוש.
קהלים
- ערכי enum חדשים ב-
UserListCustomerTypeCategory:LOYALTY_TIER_1_MEMBERSLOYALTY_TIER_2_MEMBERSLOYALTY_TIER_3_MEMBERSLOYALTY_TIER_4_MEMBERSLOYALTY_TIER_5_MEMBERSLOYALTY_TIER_6_MEMBERSLOYALTY_TIER_7_MEMBERS
קמפיינים
- הפונקציה
ShareablePreviewService.GenerateShareablePreviews()יוצרת את כתובות ה-URL (shareable_preview_urlבתגובה) של תצוגות מקדימות של מודעות שניתן לשתף, עבור קבוצות נכסים פעילות ומשהותות.- השדה
expiration_date_timeמציין את תאריך התפוגה של כתובות ה-URL בתשובה. - אם מתרחשת שגיאה, השיטה מחזירה את הערך
partial_failure_errorבמקום את כתובות ה-URL.
- השדה
היסטוריית שינויים
- סוג משאב חדש לשינוי סטטוס:
ASSET_GROUP.
המרות
- שדה פלח חדש לגרסה של SKAdNetwork:
segments.sk_ad_network_version offline_conversion_upload_conversion_action_summary, שמציג אבחון של העלאות המרות ברמת פעולת ההמרה.- המדדים הבאים מתווספים לדוחות האבחון אופליין כדי לציין את מספר ההמרות שהועלו שעדיין נמצאות בטיפול:
תכנון
AudienceInsights.GenerateAudienceOverlapInsights(), שמקבלת מאפיין ראשי קלט ואוסף של מאפייני קהלים ומחזירה את האומדנים של חפיפה של פוטנציאל החשיפה ב-YouTube בין המאפיין הראשי לבין מאפייני הקהל.
דיווח
- תמיכה בפילוח של
per_store_viewעל סמךsegments.date
סרטונים
- תמיכה באחזור מידע שקשור לשיטות הבידינג הרגילות הבאות בקמפיינים של מודעות וידאו באמצעות דוחות, כמו
ad_group,campaign:Campaign.fixed_cpm(עלות קבועה לאלף חשיפות (CPM))Campaign.target_cpv(יעד עלות לצפייה (CPV))
Campaign.video_campaign_settings, שמאפשר לכם לקבוע באילו מלאי שטחי פרסום אפשר להציג את מודעות הווידאו, באמצעות שדות הדוח הבאים:segments.ad_format_type, שמאפשר לפלח את הדוחות הבאים לפי סוג הפורמט של מודעות הווידאו:
גרסה 17 (05.06.2024)
התכונות והשינויים הבאים נוספו בגרסה 17.
מודעות
- בוצעה הסרה של
AdService.getAd. כךAdServiceתואם לשירותים אחרים ב-Google Ads API. במאמר אחזור אובייקטים מוסבר איך מאחזרים מודעות וסוגי משאבים אחרים. - נוספו בדיקות אימות נוספות ל-
ImageAdInfo.image_assetלגבי המאפיינים והפורמט. אם התמונה לא תקינה, יכול להיות שיופיעו השגיאות הבאות:
נכסים
- נוספה קבוצת ערכים חדשה:
ClickType.AD_IMAGE - הוספנו את הדוחות החדשים הבאים עם מדדים חדשים לקמפיינים למיקסום הביצועים ולקמפיינים לרשת החיפוש:
קהלים
משימות באצווה
- נוספה השגיאה
BatchJobError.REQUEST_TOO_LARGE, שתופיע אם הערך שלAddBatchJobOperationsRequestשנשלח גדול מ-10484504 בייט. - הוספנו תמיכה בהגדרה של
MutateOperation.asset_group_operationכשמשתמשים ב-BatchJobService. כך תוכלו להשתמש בעיבוד באצווה כדי ליצור ולנהל קמפיינים שלמים למיקסום הביצועים. במדריך הייעודי שלנו מוסבר איך עושים את זה.
קמפיינים
- שינינו את השם של Discovery ל'יצירת ביקוש' בכל השדות, המאפיינים המפורטים והשגיאות של כל המשאבים ב-Google Ads API, כמו קמפיינים, מודעות ונכסים. לדוגמה,
AdvertisingChannelType.DISCOVERYהוא עכשיוAdvertisingChannelType.DEMAND_GEN. - הוספנו את האפשרות
Campaign.keyword_match_typeכדי שתוכלו להגדיר את סוג ההתאמה של מילות המפתח לכל מילות המפתח בקמפיין.
המרות
- בהמרות מ-SKAdNetwork,
- השם של
segments.sk_ad_network_conversion_valueהשתנה ל-segments.sk_ad_network_fine_conversion_value. - הוספת את
segments.sk_ad_network_redistributed_fine_conversion_value.
- השם של
- המדדים הבאים מוחזרים עכשיו עם התגובה גם אם הם אפס. כך הם תואמים למדדים אחרים.
קריטריונים
- הוספה לשדות הבאים ב-
AdGroupCriterionכדי להציג אם הקריטריון של קבוצת המודעות פעיל או את הסיבות לכך שהוא לא פעיל:primary_statusprimary_status_reasons
- נוספה תמיכה ב-
metrics.search_impression_shareעבורgender_view - נוספה תמיכה ב-
metrics.phone_callsעבורkeyword_view
שירותים מקומיים
- הוספנו את
LocalServicesLeadService.AppendLeadConversation()שמשמשת להוספתLocalServicesLeadConversationחדש ל-LocalServicesLead, שמאפשרת לשלוח הודעות למשתמשים דרך ערוצים מתאימים כמו SMS, בהתאם לאופן שבו הליד נוצר.- הגודל של
AppendLeadConversationRequest.conversationsמוגבל ל-1,000. - אפשר לציין ב-
Conversation.local_services_leadרק אתLocalServicesLeadעם הערךlead_typeשמוגדר כ-LeadType.MESSAGE.
- הגודל של
- נוספו ערכי enum חדשים למאפיין
ConversationType:WHATSAPPכדי לייצג שיחה שהתחילה דרך WhatsApp.ADS_APIכדי לייצג שיחה שהתחילה באמצעות השיטה החדשהLocalServicesLeadService.AppendLeadConversation().
- הוספנו את השדות החדשים הבאים ל-
local_services_verification_artifact:local_services_verification_artifact.insurance_verification_artifact.expiration_date_timelocal_services_verification_artifact.license_verification_artifact.expiration_date_time
דיווח
- עכשיו אפשר לבחור רק שדות שקשורים למוצר מקושר אחד מתוך כל המוצרים המקושרים כששולחים שאילתה ל-
product_link. אם בוחרים כמה שדות של כמה מוצרים מקושרים, תופיע הודעת השגיאהQueryError.PROHIBITED_FIELD_COMBINATION_IN_SELECT_CLAUSE. לדוגמה, אי אפשר לבחור את הערכיםproduct_link.advertising_partner.customerו-product_link.data_partner.data_partner_idבאותה שאילתה. - העברה של
page_sizeאלGoogleAdsService.Searchתוביל לשגיאהRequestError.PAGE_SIZE_NOT_SUPPORTED.
קניות
- נוסף דוח חדש,
shopping_product, שמתאים לדף מוצרים בממשק המשתמש של Google Ads. הוא תומך בהחזרת נתונים שקשורים למצב הנוכחי של מוצרים מחשבונות Google Merchant Center שמקושרים לחשבון Google Ads.- אפשר לסנן מדדים מהדוח
shopping_productבאמצעותsegments.dateכשמשתמשים ב-GoogleAdsService.Searchאו ב-GoogleAdsService.SearchStream. אסור לבצע פילוח לפי תאריך, והפעולה הזו תגרום להצגת השגיאהShoppingProductError.UNSUPPORTED_DATE_SEGMENTATION.
- אפשר לסנן מדדים מהדוח
יעדים מאוחדים
- הוספנו את
UserListCustomerTypeService.MutateUserListCustomerTypes()כדי להגדיר סוגי לקוחות בקהלים. - בוצעה הסרה של
CustomerLifecycleGoal.lifecycle_goal_customer_definition_settings. כדי להגדיר את הגדרות הקהלים של היעדים שקשורים למחזור החיים של הלקוחות, צריך להשתמש ב-UserListCustomerTypeService.MutateUserListCustomerTypes()במקום ב-.- כדי לצרף או לבטל את הצירוף של רשימת משתמשים, מגדירים את הערך של
UserListCustomerType.customer_type_categoryלערךUserListCustomerTypeCategory.PURCHASERSכדי לכלול אותה או להחריג אותה מהגדרת לקוח קיימת ליעדי מחזור חיים של לקוחות, בהתאמה. פרטים נוספים זמינים במאמר פילוח קהלים.
- כדי לצרף או לבטל את הצירוף של רשימת משתמשים, מגדירים את הערך של
סרטונים
- הוספנו את הערכים הבאים ל-
ContentLabelType. אפשר להחריג אתContentLabelTypesהאלה ברמת הלקוח:BRAND_SUITABILITY_CONTENT_FOR_FAMILIESBRAND_SUITABILITY_GAMES_FIGHTINGBRAND_SUITABILITY_GAMES_MATUREBRAND_SUITABILITY_HEALTH_SENSITIVEBRAND_SUITABILITY_HEALTH_SOURCE_UNDETERMINEDBRAND_SUITABILITY_NEWS_RECENTBRAND_SUITABILITY_NEWS_SENSITIVEBRAND_SUITABILITY_NEWS_SOURCE_NOT_FEATUREDBRAND_SUITABILITY_POLITICSBRAND_SUITABILITY_RELIGION
- הוספנו את
AdVideoAsset.ad_video_asset_infoכדי לתמוך בהעדפות לגבי מלאי שטחי פרסום לנכסי וידאו בזמן יצירתDemandGenVideoResponsiveAdInfo. - (חשבונות ברשימת ההיתרים בלבד) הופכים את
Campaign.video_brand_safety_suitabilityלשינוי.
גרסה 16.1.0 (24.04.2024)
התכונות והשינויים הבאים נוספו בגרסה 16.1.
ניהול חשבון
CustomerNegativeCriterion.ip_blockתומך בהוספת כתובת IP כקריטריון שלילי ברמת הלקוח.- ערך enum חדש:
ProductLinkError.LINK_EXISTS. - ערך enum חדש:
ProductLinkInvitationError.CUSTOMER_NOT_PERMITTED_TO_CREATE_INVITATION.
נכסים
- תמיכה בנכסים שקשורים ליצירת ביקוש ב-
ad_group_ad_asset_viewוב-asset_field_type_view. - ערך enum חדש:
AssetFieldType.DISCOVERY_CAROUSEL_CARD.
קהלים
- ערך חדש של enum:
ResourceLimitType.LOOKALIKE_USER_LISTS_PER_CUSTOMERשמגביל את מספר רשימות המשתמשים הדומים ללקוח ל-1,000.
קמפיינים
- תמיכה בהצגת סימולציות של הצעות מחיר בקמפיינים עם יעד החזר על הוצאות הפרסום לקמפיינים לקידום אפליקציות באמצעות הדוח
campaign_simulation. - ערך enum חדש:
CampaignError.DYNAMIC_TEXT_ASSET_CANNOT_OPT_OUT_WITH_FINAL_URL_EXPANSION_OPT_IN. - ערך enum חדש:
AdGroupPrimaryStatusReason.AD_GROUP_PAUSED_DUE_TO_LOW_ACTIVITY. - ערך enum חדש:
CampaignCriterionError.CANNOT_REMOVE_ALL_LOCATIONS_DUE_TO_TOO_MANY_COUNTRY_EXCLUSIONS.
המרות
SkAdNetworkConversionValueSchema.postback_mappingsשמאפשרת להשתמש בתכונות של SKAdNetwork 4.0.- הוספנו תמיכה באזהרות לגבי
CustomerSkAdNetworkConversionValueSchemaServiceבתורMutateCustomerSkAdNetworkConversionValueSchemaRequest.enable_warnings. כשהערך מוגדר ל-true, כל השגיאות הלא חסימות שקשורות לכשלים בפעולות יחזרו בתורMutateCustomerSkAdNetworkConversionValueSchemaResponse.warning. - ערכי enum חדשים ב-
CustomerSkAdNetworkConversionValueSchemaError:INVALID_EVENT_COUNTERINVALID_EVENT_NAME
קריטריונים
- שדות חדשים ב-
BrandInfo:display_nameprimary_urlrejection_reasonstatus
- enum חדש:
BrandRequestRejectionReason. - ערך enum חדש:
CriterionType.LIFE_EVENT.
ניסויים
- ערך enum חדש:
ExperimentError.INVALID_DURATION_FOR_AN_EXPERIMENT.
שירותים מקומיים
local_services_lead.credit_details.credit_stateו-local_services_lead.credit_details.credit_state_last_update_date_timeשמחזירים את מצב הזיכוי ואת חותמת הזמן שבה מצב הזיכוי עודכן, בהתאמה.local_services_lead_conversation.message_details.attachment_urlsשמחזירה את כתובות ה-URL שבהן אפשר להשתמש כדי להוריד את התוכן של הקובץ המצורף.
סרטונים
customer.video_brand_safety_suitabilityו-BrandSafetySuitability, שמאפשרים לאחזר את התאימות של סרטונים להגנה על המותג ברמת הלקוח.- ערך enum חדש:
VideoCampaignError.MUTATE_REQUIRES_RESERVATION.
גרסה 16 (21.02.2024)
התכונות והשינויים הבאים נוספו בגרסה 16.
ניהול חשבון
- בוצעה העברה של
advertising_partnerמ-AccountLinkאלProductLinkו-ProductLinkInvitation. - המשתמש
data_partnerוהמשתמשgoogle_adsהוסרו מ-AccountLink. - הוספנו את
IdentityVerificationServiceלניהול אימות המפרסם.StartIdentityVerification()משמש להתחלת סשן אימות באמצעותverification_programשסופק. המערכת יוצרת סשן אימות חדש ומחזירה תשובה ריקה אם האימות נוצר בהצלחה.- אפשר להשתמש ב-
GetIdentityVerification()כדי לאחזר את פרטי האימות, שמחזיר כמה אובייקטים שלIdentityVerification. כלIdentityVerificationכולל את הפרטים הבאים:verification_programזהו סוג תוכנית אימות הזהותidentity_verification_requirementשמכיל פרטים לגבי המועד האחרון שבו המפרסם צריך להשלים את האימותverification_progressשמכיל פרטים שקשורים לסשן האימות, כולל:program_statusמייצג את הסטטוס הנוכחי של סשן האימות הזהaction_urlמפנה את הלקוח לכתובת URL כדי להשלים את האימות.invitation_link_expiration_timeמייצג את תאריך התפוגה שלaction_url
- Enums:
- שגיאות:
- הוספת את
AuthorizationError.ACTION_NOT_PERMITTED_FOR_SUSPENDED_ACCOUNT.
נכסים
- השינויים ב-
asset_group:- הוספנו תמיכה בפלחים שקשורים לזמן, כמו
segments.yearו-segments.month. - הפכנו את
campaignלמשאב שמשוייך במקום למשאב לפילוח.
- הוספנו תמיכה בפלחים שקשורים לזמן, כמו
קמפיינים
- שינויים בקמפיינים ליצירת ביקוש:
- הוספנו תמיכה בהגדרת
Campaign.shopping_settingבקמפיין קיים ליצירת ביקוש. - הוספנו את האפשרות
ShoppingSetting.disable_product_feedלהשבית את פיד המוצרים האופציונלי בקמפיינים ליצירת ביקוש. - הוספנו את השדה
Ad.demand_gen_product_adואת השדה התואםDemandGenProductAdInfo, שזמינים בקמפיינים ליצירת ביקוש עם הערךCampaign.shopping_settingשאינו null.
- הוספנו תמיכה בהגדרת
- הוספה לשדות הבאים ב-
AdGroupכדי להציג אם קבוצת המודעות מוצגת או את הסיבות לכך שהיא לא מוצגת:primary_statusprimary_status_reasons
- הוספה לשדות הבאים ב-
AdGroupAdכדי להציג אם המודעה בקבוצת המודעות מוצגת או את הסיבות לכך שהיא לא מוצגת:primary_statusprimary_status_reasons
- נוספו הערכים הבאים ל-
AdGroupError:CANNOT_ADD_AD_GROUP_FOR_CAMPAIGN_TYPEINVALID_STATUS
ניסוי
- הוספנו את השדה
Experiment.sync_enabledכדי לציין אם צריך להפעיל את הסנכרון בניסוי. כשהסנכרון מופעל, שינויים שתבצעו בקמפיין המקורי בזמן שהניסוי פועל יועתקו באופן אוטומטי לקמפיין הניסוי. - הוספת את
ExperimentError.CANNOT_ENABLE_SYNC_FOR_UNSUPPORTED_EXPERIMENT_TYPE. - הוספת את
CampaignError.CANNOT_MODIFY_TEXT_ASSET_AUTOMATION_WITH_ENABLED_TRIAL.
מלונות ונסיעות
- הוספנו את השדות הבאים למודעה של 'דברים שאפשר לעשות' ב-
ListingDimensionInfoכדי לאפשר ליצור קבוצות של כרטיסי מוצר על סמך המדינה והעיר שבהן פעילות התיירות זמינה: - נוספה תמיכה בפלחים הבאים ב-
travel_activity_performance_view:
שירותים מקומיים
- הוספנו את
LocalServicesVerificationArtifact.business_registration_check_verification_artifactואתBusinessRegistrationCheckArtifactכדי לאפשר למפרסמים לעקוב אחר ההתקדמות בתהליך האימות של רישום העסק. - הוספנו משאב חדש
local_services_employeeכדי לאפשר למפרסמים לאחזר את פרטי העובדים שהם הוסיפו.
תכנון
- הסרנו את
scoreמ-AudienceInsightsAttributeMetadata.
המלצות
- הוספנו את הפונקציה
RecommendationService.GenerateRecommendations()שמציגה המלצות על סמך ההגדרות שצוינו, כמו סוגי המלצות וסוגים של ערוצי פרסום. האפשרות הזו שימושית במיוחד במהלך יצירת הקמפיין. - הוספת את
RecommendationMetrics.conversions_value. - במילות מפתח מומלצות שבהן לא הוגדר סוג התאמה למילות מפתח, עכשיו הערך של
recommended_match_typeמוגדר כ-UNSPECIFIEDבמקום כ-UNKNOWN. - הוספנו את סוגי ההמלצות הבאים:
MAXIMIZE_CONVERSION_VALUE_OPT_INשכוללת המלצה להביע הסכמה לשימוש בשיטת הבידינג 'מקסימום ערך המרות'IMPROVE_GOOGLE_TAG_COVERAGEהמלצה לפרוס את Google Tag בדפים נוספיםPERFORMANCE_MAX_FINAL_URL_OPT_INהמלצה להפעיל את התכונה 'התאמת כתובת URL סופית' בקמפיינים למיקסום הביצועיםREFRESH_CUSTOMER_MATCH_LISTהממליצה לעדכן רשימת לקוחות שלא עודכנה ב-90 הימים האחרוניםCUSTOM_AUDIENCE_OPT_INמומלץ ליצור קהל בהתאמה אישיתLEAD_FORM_ASSETמומלץ להוסיף נכסי השארת פרטים ברמת הקמפיין או ברמת הלקוחIMPROVE_DEMAND_GEN_AD_STRENGTHהמלצה לשיפור חוזק המודעה בקמפיינים ליצירת ביקוש
קניות
- הוספנו את השגיאות
CampaignError.CANNOT_LINK_TO_COMPARISON_SHOPPING_SERVICE_ACCOUNTו-CampaignError.CANNOT_TARGET_NETWORK_FOR_COMPARISON_SHOPPING_SERVICE_LINKED_ACCOUNTSכדי לספק שגיאות מפורטות יותר בקמפיינים של שופינג שמקושרים לחשבון Comparison Shopping Service Center. - נוספו הערכים הבאים ל-
AssetGroupListingGroupFilterError:DIMENSION_TYPE_NOT_ALLOWEDDUPLICATE_WEBPAGE_FILTER_UNDER_ASSET_GROUPFILTER_EXCLUSION_NOT_ALLOWEDLISTING_SOURCE_NOT_ALLOWEDMULTIPLE_LISTING_SOURCESMULTIPLE_WEBPAGE_CONDITION_TYPES_NOT_ALLOWEDMULTIPLE_WEBPAGE_TYPES_PER_ASSET_GROUPPAGE_FEED_FILTER_HAS_PARENT
יעדים של מחזור חיים
- הוספנו את
updateל-CustomerLifecycleGoalOperationול-CampaignLifecycleGoalOperationכדי שסוגי הפעולות האלה יהיו עקביים עם סוגי פעולות אחרים ב-API.
נתוני גרסה שהועברו לארכיון
גרסאות שהוצאו משימוש – נתוני גרסה ששמורים בארכיון.