ראש עיריית ניס הציב דגל ישראל בחזית בניין העירייה, חברת מועצת העיר, ״גברת בונאלדי״ לא מרוצה, ומקבלת מראש העיר הסבר מלומד. (רשמתי לעצמי לאחרי המלחמה - חופשה בניס)
יובל רז בת ה-18 האמיצה שהעזה והתלוננה על מורה הריקוד מהקריות קיריל צ׳ייקין ״קיריל ארט״ שאנס אותה עוד כשהיתה בת 13. היום שלח אותו בית המשפט המחוזי בחיפה ל-8 שנות מאסר. היא מספרת על שאירע בפנים גלויות- ״שייתבייש הוא, שהוא מי שיפחד לעבור ברחוב״.
בחייהם ובמותם לא נפרדו, הם היו חברים הכי טובים מהגן, תמיד ביחד, ישבו זה לצד זה בכיתה, התגייסו יחד, שירתו יחד ולמרבה הצער נפלו יחד. ההורים אומרים שיקברו זה לצד זה. סמל יוסף דסה (Yosef Dassa), מקרית ביאליק, סמל דניאל לוי (Daniel Levy), מקרית מוצקין, לוחמים בני 19, מחזור אוגוסט 23
שוחרר כעת העצור האחרון. גידי ברן, לוחם אגוז משוחרר צה״ל בן 21 מפרדס חנה. אביו אורי, מורה לאזרחות איתו עכשיו בהלל יפה בבדיקות. אומר שמ-02:00 אמר שלא מרגיש טוב ורק ב-07:00 לקחו אותו לבית חולים. ״זו שערוריה״, אומר אביו, ״מודים לחכ אפרת רייטן שבזכות התערבותה אצל הממז הוא שוחרר״.
בבית החולים הלל יפה בחדרה נפטרה בצהרים (שבת) חדוה צוק ז״ל, סבתו בת ה-83 של רס״ן רועי צ׳אפל ז״ל, שהתמוטטה אמש מאירוע מוחי שעה קלה לאחר שידורי מהדורות החדשות אודות תחקיר ניר יצחק ובו פרטים אודות נכדה האהוב. בתה אורית, אמו של רס״ן צ׳אפל, אומרת שהמוות יכול היה להמנע לו צה״ל היה משתף
המשטרה הביאה את הנשק האולטימטיבי. שוטרים אלימים, שבאו להרביץ. יודעים שאנחנו עיתונאים והודפים בכוח. עצרו לידי את צלם הארץ רמי שלוש. הפילו אותו לקרקע ולפתו אותו. אחכ הרימו וסחבו אותו כמה בריוני משטרה. לקחו אותו עד שמישהו למעלה התעשת ואחרי כמה דקות שוחרר. המכתזית כבר פה בהיכון.
יש שופטות! רגע לפני החג, השופטת בדריה חסן-חסניין מבימ"ש השלום עכו, שהיום תורנית מעצרים בבימ"ש השלום חיפה, הורתה לשחרר חשוד בעל מגבלויות. אז, התברר שליחידת נחשון של שב"ס אין שובר נסיעה לתת לו. השופטת הוציאה מארנקה האישי שטר של 100 ש"ח ונתנה לאיש כדי שגם יוכל להגיע חזרה לביתו.
ככה הותירה המשטרה את ביתו של יוסף סער בן ה-72, מפגין ממושב מרחביה בעמק (שנחשד בהשלכת אבוקה), אחרי שהגיעה (בפעם השניה) לתפיסת רובה אויר לא תקין שקיבל בגיל 16 מאביו. למותר לציין שהאיש מתנדב לשעבר ביחידת הצלפים של המשטרה. לשופטת נטע לב יש לב: ״לא נחה דעתי ממה שראיתי. גם אם מקיימת
אז יריתי בו. בחדרה, בשכונת פארק החלומות, בערב יום כיפור, שני ילדים כבני 6 שככל העולה רבו על עניין פעוט הזעיקו את ההורים, התפתחה קטטה קשה בין ההורים במהלכה אחד האבות, איש יחידת נחשון של שב״ס בן 38, שלף את נשקו האישי, ועל פי החשד ירה באב השני - במפשעה. צוות נט״ן מד״א הגיש לפצוע
תת אלוף, חוקר שואה, בן 70. לא עבר שום עבירה. את שוטרי חדרה זה לא מעניין. תוקפים אותו. מפעילים עליו כוח בלתי סביר. חוטפים ממנו מגפון. עוצרים אותו. עושים הכל לנסות ולהפליל אותו. והכל כי השמיע את קולו מול בית נתניהו בקיסריה. זכותו. בתחנה משחררים אותו ללא תנאי. לא היתה סיבה לעצור
שתי ניידות מלוות בנסיעה את יולי אדלשטיין, המתעקש לצעוד ברגל מחשש לעאלק חילול שבת, זה מזכיר לי את סיפור חכמי חלם על הרב שלא רצה לקלקל בעקבות נעליו את השלג הלבן היפה כשהוא צועד לתפילת שבת בבית הכנסת וביקש מארבעה מתפללים לשאת אותו על ידיהם לבית הכנסת.
פרובוקציה חדשה: חסידי ברסלב שמגיעים להתפלל דווקא על דלת הכנסיה של מנזר סטלה מאריס בחיפה, לא מסבירים מדוע ולמה, לא מתקשרים עם הנזירים המבוהלים שרובם אינם דוברי עברית. העיקר למשוך תשומת לב ולהפריע. צרה בהתהוות.