AlonMalik

@malikalon7

אתר ‏ערוץ 20

Дата регистрации: июнь 2015 г.

Твиты

Вы внесли @malikalon7 в черный список

Вы уверены, что хотите видеть эти твиты? Если вы просто просмотрите твиты, @malikalon7 по-прежнему останется в черном списке.

  1. 3 часа назад

    פני הרוע. זו האנדרטה שנבנתה על ידי הרשות הפלסטינית והפת"ח לכבודו של המחבל שביצע את הפיגוע באריאל ורצח את גל קיידאן הי"ד ואת הרב אחיעד אטינגר הי"ד. אצל "המתון" מחמוד עבאס, כך יעשה לאיש אשר ירצח יהודים.

    Отменить
  2. ретвитнул(а)
    23 часа назад

    בקשתי מגנץ את תגובתו לדו״ח מבקר המדינה בתגובה הוא לקח ממני את הטלפון ושאל אם אני מסכים לו לחטט. אמיתי

    Отменить
  3. 20 часов назад

    רבים מעיתונאי ישראל בחרו משום מה להיות שופר למסרי חמאס לאחרונה, אבל אין ספק ש הלך כאן את האקסטרה מייל כשהמציא מחדש את הפיסיקה כדי להסביר שהירי לעבר ישראל היה ללא כוונה

    Отменить
  4. 25 мар.

    הטעות היחידה שהייתה פה היא כששאלנו אותם "למה יריתם עלינו?", כאילו שזה בכלל משנה.

    Отменить
  5. ретвитнул(а)
    22 мар.

    פוליטיקאים עם פטיש עץ. מתוך

    Отменить
  6. ретвитнул(а)
    22 мар.

    אריתריאה, חברה במועצת זכויות האדם של האו"ם, הצביעה בעד גינוי ישראל בגין החשד ל"פשעים נגד האנושות" שביצעה בעזה. אני מנסה לחשוב אם יש דוגמא להטרלה גדולה יותר ולא מצליח. בכל מקרה, לא מקנא היום בפעילי הסיוע הרדיקלים, הדיסוננס הזה עלול לפוצץ כלי דם במוח. פורים שמח!

    Отменить
  7. ретвитнул(а)
    22 мар.

    לא חשוד בליכודניקיות וזה באנדרסטייטמנט, לכן מרשה לעצמי: שום סיכוי בעולם ש התכוון למה שחשבו. יצא לי להכיר אותו אישית במסגרת כמה תוכניות שהגיש והוא א. אדם חמוד, רחוק מלהיות טמבל, חייכן, חוש הומור בריא והרבה סחיות, ב. כל הזמן אומר 'טיל' ו'טילים'. לפחות בנושא הזה תרדו ממנו

    Отменить
  8. 22 мар.

    רואה פוסט של חבר מהחיים, בפייסבוק: "ביבי הזה, פילג את העם וגרם לאנשים לשנוא חברים שלהם שבמחנה השני". אני, בתגובה: "דווקא לדעתי ביבי בסדר ולא שונה בשיח שלו מכולם". חבר: "איך אתה יכול להגיד את זה?! בגלל אנשים כמוך שהולכים כמו עדר עיוור המדינה נהרסת!" *מסיר חברות איתי בפייסבוק*

    Отменить
  9. ретвитнул(а)
    22 мар.

    בוגי, בוא נודה על האמת: ההישג המדיני הזה קרה בזכות קשריו הטובים של נתניהו עם טראמפ ולא בגלל פעילותו (המבורכת) של צבי האוזר...אתה באמת מדמיין את נשיא ארה"ב יושב בלשכתו ואומר לעצמו:" האוזר שיכנע אותי. באמת צריך להכיר בריבונות הישראלית בגולן..." אומנם פורים וכו' אבל בכל זאת...

    Отменить
  10. 22 мар.

    מישהו ברחוב: אלירז מה שלומך? אלירז שדה: אש אחי! קרנפי התקשורת: אלירז שדה שוב לועג לכוויות של אמנון אברמוביץ'

    Отменить
  11. 22 мар.

    אלירז שדה לא לעג לאברמוביץ' יא עדר קרנפים סלקטיבי, הוא החמיא ליוסי וידר על חיקוי שעשוי היטב. את המחמאה הסלנגית "טיל" אולי אפשר היה להחליף באחרת, אבל אלירז תמים ושכח שכשאתה חלק מהליכוד כל מילה שלך תוצא מהקשר ותשמש לעליהום תקשורתי נגדך. התשובה, כרגיל, תגיע בקלפי.

    Отменить
  12. 19 мар.

    כל מי שגר ברדיוס קילומטר מהבית בו היה המחבל, צריך לומר תפילת הודיה לכבוד לוחמי הימ"מ הישראלי שידעו למזער את הנזק ההיקפי כי זהו מקצועם והם מקצוענים. במקום לתת כבוד ל"שאהיד", עדיף שיתנו כבוד לעם היהודי בעל עודף החמלה, ששולח את מיטב בניו למשימה כירורגית מסוכנת כדי לחסוך להם נזק.

    Отменить
  13. 18 мар.

    אירוע כמו זה שהיה באריאל יכול לתפעל רק לוחם או צוות חד, מוכן ותוקפני. מרגע הישמע הצעקה הראשונה שוברת השגרה היו מספר שניות בודדות לפגוע ולנטרל לאלתר את המחבל, בטרם האירוע מתגלגל. תוקפנות קרבית איננה תכונה מולדת. יש לחנך אליה במסגרת החינוך הקרבי. צה"ל לא עושה זאת, וזה מחליש אותו.

    Отменить
  14. ретвитнул(а)
    17 мар.

    בנאום המרכזי שנשא בכנס באום אל פאחם, ב-5 ביוני 2000, שבועיים לאחר נסיגת צה"ל מלבנון, אמר ח"כ בשארה כי "החיזבאללה ניצח, ולראשונה מאז שנת 67' טעמנו את טעמו של הניצחון. זכותו של החיזבאללה להתגאות בהישגו ולהשפיל את ישראל" זה לא היה מספיק תמיכה בטרור בשביל בג"ץ. בן ארי לעומת זאת...

    Отменить
  15. 17 мар.

    כל אדם או מפלגה המגדירים עצמם "פלסטיני/ת" ולא "ישראלי/ת" הם אינם מועמדים חוקיים לכנסת. כל שעושה הלוליינות הפוליטית-משפטית של בג"ץ, שמתעקש להעניק תעודת הכשר למפלגות הלאומנות ה"פלסטינית" בכנסת בניגוד לחוק, הוא למנוע את הקמתן של מפלגות ערביות לגיטימיות ולמנוע דו-קיום(שאפשרי). .

    Отменить
  16. ретвитнул(а)
    15 мар.

    2 שיגורים בערב על תל אביב - 100 תקיפות ברצועה. 9 שיגורים בבוקר על עוטף עזה - צה"ל מודיע על חזרה לשגרה בלי תגובה. לא מנסים ליצור אפילו תדמית שווא, זאת כבר מדיניות מוצהרת. תושבי העוטף שווים פחות.

    Отменить
  17. ретвитнул(а)
    16 мар.

    Maybe it's a good idea to start a new hashtag to piss of the mad Turk:

    Показать эту ветку
    Отменить
  18. ретвитнул(а)
    14 мар.

    אזעקות נשמעות כעת בגזרת גוש דן

    Отменить
  19. 13 мар.

    מדינת כל אזרחיה vs מדינת לאום. כלכלת שוק vs כלכלת הסתדרות. לגליזציה של קנאביס בעד vs נגד. סוף סוף קצת דיון ענייני במערכת הבחירות הזו ולא רק ביבי/לא ביבי. הלוואי שהמגמה הזו תימשך.

    Отменить
  20. 13 мар.

    מעניין אם ו מסכימים עם כבוד הנשיא, שאין אף מפלגה שמתנגדת להגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית-דמוקרטית...

    Отменить

Загрузка может занять некоторое время.

Вероятно, серверы Твиттера перегружены или в их работе произошел кратковременный сбой. Повторите попытку или посетите страницу Статус Твиттера, чтобы узнать более подробную информацию.

    Вам также может понравиться

    ·