ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @izhakhaim ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @izhakhaim ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. 24 ಗಂಟೆಗಳ ಹಿಂದೆ

    שלא תבינו לא נכון, את הממשלה שלכם מעניין רק האירוויזיון.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  2. ಮೇ 3

    שכולם יזדינו.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  3. ಮೇ 2

    יום השואה הזה הרגיש לי כמו יום כיפור.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  4. ಮೇ 2

    בתהילים צב ,ח, כתוב: בִּפְרֹ֤חַ רְשָׁעִ֨ים ׀ כְּמ֥וֹ עֵ֗שֶׂב   וַ֭יָּצִיצוּ כׇּל־פֹּ֣עֲלֵי אָ֑וֶן     לְהִשָּׁמְדָ֥ם עֲדֵי־עַֽד׃ כל כך מתאים למכינת עלי.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  5. ಮೇ 1

    טוב, מחקתי היום המון ציוצי שואה. אז רק אחד. סבא שלי ז״ל סרב לקבל פיצוים מהגרמנים. פעם הוא היה נחשב לאיש של אמת. היום היו אומרים עליו משוגע. והוא אהב את בגין וז’בוטינסקי, אולי הוא היה באמת משוגע.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  6. ಮೇ 1

    הסטורי של אווה. אני לא יודע למה מתכוונים ומה או מי עומד מאחורי זה. ומה זה בכלל, ויש לי תחושה מאד חזקה שאני גם לא צריך לדעת מה זה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  7. ಏಪ್ರಿ 30
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  8. ಏಪ್ರಿ 30

    שמתי לב שככל שהממשלה דופקת יותר ויותר את האנשים הפשוטים בארץ, הם לא מתקוממים, עושים הפגנות או מוחים, הם פשוט שמים כיפה על הראש וחוזרים בתשובה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  9. ಏಪ್ರಿ 27

    זותי שחרטה באיטליה על הקיר של הקולסואום ונעצרה. גברת, יכולת להשאר בארץ ולעצב את שם בעלך וילדיך משקיות במבה ריקות וכשרות בבאנייס ואף לעשות מזה סטורי בפייס ואף אחד לא היה עוצר אותך. הבלה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  10. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 26

    سائق الشاحنة🚚🚛محمود ابو الهيجاء من مدينة طمرة عبر من خلال الفيديو التالي عن المعاناة جراء الازدحامات المرورية على شوارع البلاد خاصة بهذه الفترة |||||נהג המשאית מחמטד אבו היג'א מצא דרך משלו להתמודד עם הפקקים❗

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  11. ಏಪ್ರಿ 23

    יש פיית שניים פנויה? או שכולן ירדו לסיני?🦷

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  12. ಏಪ್ರಿ 22

    השקר הזה שמפמפמים בתקשורת ״העם אמר את דברו״ מעיד שהתקשורת או הביצים של העיתונאים המכובדים בכפות ידיו של ביבי. אבל לשמוע את צלם התחתונים, (וסליחה מכל קורבנותיו, אני יודע שאתן לא רק תחתונים מצולמים.) נתן אשל מדבר על ״העם שאמר את דברו״ מטריף אותי.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  13. ಏಪ್ರಿ 22

    שיר שכתבתי במהלך הבחירות של 2015 אבל מוצא אותו רלוונטי לכל הבחירות בעבר ובעתיד.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  14. ಏಪ್ರಿ 22

    צלם התחתונים. כמה מגעילים יכולים להיות חברי מרכז הליכוד. כנראה שאין ממש תחתית כדי שיכלו להגיע אליה והם ממשיכים לרדת עוד ועד למטה בשביל האדון והאדונית שלהם. יבוא יום ויתחשבנו עם הערמת זבל שנקראת חברי מרכז הליקוק.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  15. ಏಪ್ರಿ 19

    סמורטיץ הוא גירסת slim של בנט. 🤣🤣🤣🤣🤣

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  16. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 18

    מגיע לנו גם קצת נחת והומור

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  17. ಏಪ್ರಿ 18
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  18. ಏಪ್ರಿ 16

    הייתי רוצה לחבק אותם, לנחם. להגיד להם תהיו קלים עם עצמכם אל תישפטו את עצמכם בחומרה עשיתם את הכי טוב שלכם ויש בכם טוב. נלחמתם ולא ויתרתם על אף אחד. הייתם שם ונתתם את עצמכם את הכל נתתם. אבל קשה לי, אפילו שזה הכי טבעי לי להגיד את זה אני לא יכול אז אני אומר להם: לכו תזדינו אפסים.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  19. ಏಪ್ರಿ 16
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  20. ಏಪ್ರಿ 15

    עכשיו בליכוד מגלים את משמעות המשפט ״הגולם קם על יוצרו...״

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·