ट्वीट

आपने @guynimni को अवरुद्ध किया है

क्या आप वाकई इन ट्वीट को देखना चाहते हैं? ट्वीट देखने से @guynimni का अवरोध नहीं हटेगा

  1. 3 जून

    אבוי לנו מהסמוטריג׳ הזה ומהתכנונים שלו. ואני אדם דתי שילדיו בחינוך ממלכתי-דתי.

    पूर्ववत
  2. 3 जून

    אם כחולבן היו מעבירים כסף לחמאס = שמאל אם ביבי מעביר לחמאס מיליונים = ימין חזק!

    पूर्ववत
  3. 3 जून

    כתבה מלחיצה. האיש בהחלט מסוגל להכל.

    पूर्ववत
  4. 2 जून

    למען הסר ספק, אני ימני גאה. אבל כשעל כף המאזניים רדיפה אחרי צדק ומיגור השחיתות, מול אידיאולוגיה ימנית, אני מוכרח לומר שאני נוטה לכיוון מיגור השחיתות. הימניות לא מקדשת את ביבי. לא בכל מחיר. מעדיף לנער את המערכת ולו בשביל סיכוי כלשהו שגדעון סער יחליף את ביבי. כזה אני...

    पूर्ववत
  5. 2 जून
    पूर्ववत
  6. ने रीट्वीट किया
    31 मई

    לכול הביביסטים שאוהבים לשנוא את בג״ץ, מזכיר לכם שבג״ץ אישר את פינוי חרן אל אחמר. זה עדיין לא קרה. שר הביטחון לא אישר ביצוע. ימין חזק.

    पूर्ववत
  7. 31 मई

    אפשר להתווכח עד מחר על המניעים של לא להצטרף לדיל של נתניהו. על מי שאי אפשר להתווכח זאת העובדה שסוף סוף מישהו בימין לא עשוי ממרגרינה ויודע לעמוד איתן מול ביבי. ועל זה, מגיע לו ריספקט ללא ספק. השאלה ממה אתם עשויים?

    पूर्ववत
  8. 30 मई

    נתניהו: "הציבור בחר בי, ליברמן הוליך שולל. הוא חלק מהשמאל" עכשיו בחיייאתתתת אמא שלכם, מי מוכן להאמין גם לזה?! זה מבחן חברתי לראות כמה אנשים בולעים הכל, כולל משפט מטומטם כזה. לליברמן כנראה פשוט נמאס מהמשחקים של ביבי והוא עמד איתן בלי לזוז מיל. הסלוגן שלי: "ליברמן, ימין חזק"

    पूर्ववत
  9. 30 मई

    מעניין מי יוכל להיות הגון עם עצמו ולהודות שביבי שיקר כשאמר שלא יתעסק במילוט, שיקר שלא היה כלום. הוא היה בפאניקה וניסה בכל דרך אפשרית להגן על עצמו. אבל עדיין יהיה עדר שיאמין שהוא מסכן ואיווט שמאלן. בוקר עצוב במדינת ישראל היקרה שלנו. יאללה, 100 מנדטים!

    पूर्ववत
  10. 28 मई

    אוייי ביבי היקר... הכל בשביל לשלוט בכל פרט במדינה הזאת ולהגן על התחת שלך.

    पूर्ववत
  11. 28 मई

    כחלון התמזג עם הליכוד והבטיח לשמור על העקרונות שלו. נכון לרגע זה ביבי לא הנחה אותו מה הם העקרונות בדיוק.

    पूर्ववत
  12. 28 मई

    העיקר בוכה על בזבוז הכסף בבחירות נוספות. שחרר את המנדט לנשיא!!!!!!!!!!! יא חולה שליטה!!!!!!! (סליחה, נרדמתי על סימני הקריאה)

    पूर्ववत
  13. 24 मई

    מה היינו עושים בלי שכנים ?! מקווה שזאת לא שאלה פופוליסטית אבל יש מצב שאלה שבזבזו למערך הכבאות את הכסף אלה אותם האנשים ששואבים גם בכנסת את הכסף?

    पूर्ववत
  14. 20 मई

    זה השלב שאני מרגיש גאוווה להיות ישראלי, בזכות הלוחמים האמיצים שלא מתכוונים להשאר אדישים.

    पूर्ववत
  15. 13 मई

    פשוט נמאסו עלי האנשים האלה עאלק "נבחרי ציבור" ערימה של עבריינים

    पूर्ववत
  16. 7 मई

    לא יודע אם להמשיך את מסורת אבותינו ולשקר לילד: "כשתגדל, כנראה כבר לא יצטרכו צבא"

    पूर्ववत
  17. 5 मई

    אז אומרים שהיו יותר מ-600 טילים לכיוון ישראל. לא יודע בכמה זמן, אני רק תוהה כמה מכשולים יש להם על הרצפה שם שהם בטעות נופלים על הלחצן 600 פעם או שממש חורפי שם והיו 600 ברקים. בכל מקרה, צריך לעזור להם לטפל במכשולים או להמתין לקיץ שלהם.

    पूर्ववत
  18. 28 अप्रैल

    כשנשאל מיקי זוהר על ידי TheMarker אם הוא לא שואף לתפקיד שר עבור עצמו, הוא השיב: "החלטתי אסטרטגית שאני לא עוסק במינויים שלי אלא סומך על ראש הממשלה שיידע להוציא ממני את המיטב ולמקם אותי במקום הכי טוב". ועל זה נאמר חחחחחחחחח איזה חמודי

    पूर्ववत
  19. 14 अप्रैल

    המסע שלי מתחיל. וויכוחים לא שווים אם לא מכירים בעובדות. למרות הדעה של חלקכם, אני מאמין ביושרה של ושהדברים שכתובים הם עובדות נטולות עיוותים או סילופים. חשוב לי להכיר את המנהיג שלנו לעומק.

    पूर्ववत
  20. 12 अप्रैल

    מה שמרגיע אותי זה שיש לנו ראש ממשלה של כולם. של היהודים והלא יהודים, העשירים והלא עשירים, האשכנזים והלא אשכנזים, המושחתים והלא מושחתים. זה נותן לי לישון בשקט.

    पूर्ववत

लोड होने में कुछ समय लग रहा है.

Twitter क्षमता से अधिक पर काम कर रहा है या कोई क्षणिक समस्या है. पुनः प्रयास करें या अधिक जानकारी के लिए Twitter स्थिति पर जाएँ.

    शायद आपको यह भी पसंद आए

    ·