Tweets

You blocked @aharongal79

Are you sure you want to view these Tweets? Viewing Tweets won't unblock @aharongal79

  1. Retweeted
    Apr 22
    Replying to

    הגזרה השווה שאת גוזרת בין "עלילות" על מוסלמים (875 חבלות/הצתות כנסיות בצרפת רק ב 2018) לבין עלילות על יהודים (0 חבלות בכנסיות בצרפת בשנה) היא בעצמה עלילה

    Undo
  2. Retweeted
    Apr 22

    אנחנו חיים בעידן שבו מחליקים בקטנה למי שפרסם תחקיר גדול בעיתון ארצי ובינלאומי שמהותו השתקת אזרחים שהוכח כמפוברק מיסודו; אבל יורדים לחייו של מגיש שהביע דעתו על המתרחש בארץ זרה שאין לו שום השפעה עליה. אומץ עיתונאי

    Undo
  3. Apr 21
    Undo
  4. Retweeted
    Undo
  5. Retweeted
    Apr 15
    Replying to

    תגיד, אפשר מדי פעם לחלוק עליכם או שזה מחוץ לתחום? מותר לרב לחשוב שמבחינה הלכתית יש בעיה להשתתף במניין שוויוני, ויחד עם זאת להיות סופר סובלן ומכבד ורגיש כלפיכם, בלי שתאשים אותו שהוא חשוך ומתנשא, או שאתה יותר בקטע של הכל או כלום? ליברל כמוך לא יכול להכיל קצת מורכבות? הכל שחור ולבן?

    Undo
  6. Retweeted
    Apr 6

    מנצחים רק עם גורם ההפתעה.

    Undo
  7. Retweeted

    כמעט מאז שאני זוכר את עצמי, בכל שבת, התפללנו אחרי קריאת התורה לשובם של השבויים והנעדרים ובכללם יהודה כץ, צבי פלדמן וזכריה באומל. משהו שהפך עם השנים לחלק מהטקסט. תפילה חדשה בתוך העתיקה. ופתאום קצת כמו ותחזינה עינינו. ושבו בנים לגבולם.

    Undo
  8. Retweeted
    Apr 3

    מאד אמיץ. לצייצנים מימין זה אפילו התאבדותי. .

    Undo
  9. Retweeted
    Apr 3

    חברים בעיקבות המצב שלי תתפללו עלי שאני ישרוד עד מחר בבוקר זה מצב חירום ותתפללו שהניתוח יעבור בשלום יעקב מנחם בן מירים מירה בקשה אישית

    Undo
  10. Retweeted
    Apr 2

    בוז לכם, הפלוראליסטים בעיני עצמם, "אבירי" חופש הביטוי, חסידי הדמוקרטיה, על שהצלחתם להשתיק עוד ימני בעקבות פייק תחקיר. ב-9.4 נראה לכם.

    Undo
  11. Retweeted
    Apr 1
    Replying to

    אהלן, קוראים לי קארל ואני "בוט", רק רציתי לומר שאת מוזמנת לכפרים הערבים ביהודה ושומרון ואז תראי בנייה בלתי חוקית מהי. אהה, וד.א אני גר בנתנחלות וגם עלינו "קופצים אם אנחנו סוגרים מרפסת"..אז דיי עם ההסתה נגד המתיישבים!!

    Undo
  12. Retweeted
    Mar 28

    הבוקר במקור ראשון, מסתמן שהחקירה בפרשת הסוהרות נגד קצין שב"ס לקראת סגירה. מזעזע. סרסור בסוהרות עובר כאן חלק. לא ניתן להם לטייח את הבושה הזו.

    Undo
  13. Retweeted
    Mar 25

    לא התעכבו על זה מספיק.. ילד בן 7.5 שקיבל כדור בתוך הבית שלו ובנס פגע רק ביד. היורים לא נתפסו. כמו גם היורים ליד רחלים לפני שבועיים.

    Undo
  14. Retweeted
    Mar 25

    לא מצליח להבין למה דחוף לגלי צה"ל להעלות תושב עזה לראיון הבוקר. ועוד לנסות לעמת אותו מול תושב שדרות, אולי נעלה גם מחבל של חמאס מול חייל צה"ל שישוו ביניהם מי יוצא יותר הביתה. אגב כל הכבוד לתושב שדרות שויתר על התענוג וביקש לרדת מהקו.

    Undo
  15. Retweeted

    שהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה, וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם. יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם, וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.

    Undo
  16. Retweeted
    Mar 24

    מדו"צ נמסר: סיפור מצחיק. מוסטפה מיחידת הרקטות של חמאס רפיח בדיוק אכל פיתה ונזלה לו טחינה על החולצה, אז הוא חיפש איזה נייר או משהו לנגב ובטעות לחץ על הכפתור של השיגור. אז הכל בסדר אנשים.

    Undo
  17. Retweeted
    Mar 20

    בוודאי שזה פיגוע. אני במו עיני ראיתי את נדב אייל וברק רביד מרטווטים את הסרטון הזה עם "הסברים" באנגלית עד כמה ישראל היא מדינה פשיסטית. אז "ארגון הטרור" התקשורתי של השמאל הקיצוני הישראלי לא נטל אחריות פורמלית, אבל כולם צריכים לדעת מי תפר את אפוד הנפץ, מי לבש אותו ומי לחץ על הכפתור.

    Undo
  18. Retweeted
    Mar 19

    הקובץ המצורף לציוץ של צריך להילקח ברצינות ע"י כל נציגי הציבור המסורתיים-דתיים שישנם בכנסת ישראל.

    Undo
  19. Retweeted
    Mar 17

    אני שומע אנשים אומרים שבתקופת בחירות אי אפשר לתקן חוקי יסוד, אלא רק לקבל החלטות בהסכמה, פה אחד. במקרה אני זוכר חוק יסוד שהתקבל בתקופת בחירות, כשחלק מחברי הכנסת כבר יודעים שהם לא ממשיכים. הוא לא עבר פה אחד. 32 תמכו. 21 התנגדו. קראו לו חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו. עכשיו תמשיכו.

    Undo
  20. Retweeted
    Mar 17

    בנאום המרכזי שנשא בכנס באום אל פאחם, ב-5 ביוני 2000, שבועיים לאחר נסיגת צה"ל מלבנון, אמר ח"כ בשארה כי "החיזבאללה ניצח, ולראשונה מאז שנת 67' טעמנו את טעמו של הניצחון. זכותו של החיזבאללה להתגאות בהישגו ולהשפיל את ישראל" זה לא היה מספיק תמיכה בטרור בשביל בג"ץ. בן ארי לעומת זאת...

    Undo

Loading seems to be taking a while.

Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.

    You may also like

    ·