המתכון שלי לעוגת גבינה מ-ה-מ-מ-ת

לא באמת.

לא, משהו אפילו פחות שימושי מזה. אפילו בלי ערך ספרותי.

הנה תמונות של שלושה דברים שרכשתי השבוע ואיני יודעת מדוע:

(השניים הראשונים הם אוכל)

 

(השלישי – לא אוכל. לא רכשתי אותו השבוע, הוא הגיע השבוע)

לפעמים אני קצת מצטערת שהאינטרנט מכבד את כרטיס האשראי שלי.

הוא נראה משעשע בזמנו.

היום – פחות.

הוא יהיה פיג'מה.

I heart Sanjaya Jr. Spaghetti Tank

20 תגובות to “המתכון שלי לעוגת גבינה מ-ה-מ-מ-ת”

  1. לוטה בערפל Says:

    הכי טעים אננס (גם כשהוא כל כך גדול ודומיננטי…).
    הכי מזעזע סנג'איה… אבל בתחרות שבו ג'ורדן ספארקס מנצחת, למי בכלל אכפת?
    תגידי, הגופייה מגיעה ככה מחוטבת? מתאימה את הגוף לצורת הגופייה וכדומה? אין כמו שיווק וירטואלי…

  2. shin Says:

    אין כמו אננס…
    רק מה, הזעתר קצת הורס את עוגת הגבינה.

  3. idit Says:

    הגופייה נראית כמו סמרטוט. לאמריקאים יש מידות משונות.
    זעתר הורס גם חומוס, מסתבר.
    ואננס, כן. מה שאמרתם. וזה.

  4. מוטי Says:

    יא אללה, לוטה.
    תיתן איזו אזהרת ספוילר לפני שאתה מגלה ככה שג'ורדין לקחה.
    לצפות באמריקן איידול זה בערך הבילוי המרכזי שלי להיום.

  5. idit Says:

    אני לא מאמינה שעד לרגע זה ממש לא קלטתי שהיא אמרה שג'ורדן ניצחה. אני חושבת שהמוח שלי מתפורר.

  6. לוטה בערפל Says:

    אני מתנצלת… אני פשוט מניחה מראש שכולם פתחו את YAHOO וגילו להם מזמן שהטווילה לקחה.. אלף התנצלויות על הריסת יום השישי.
    אני חושבת שעדיין אפשר לצפות בגמר המשמים, ולראות איך הפקה מושקעת מאוד מכוונת לניצחון של הילדה עם הקול היפה אל מול הילדון המשועשע שנדמה כי לא ממש אכפת לו כל הרעש והבלאגן…

  7. מוטי Says:

    אז את בחורה? הבלוג שלך כתוב בזכרית.
    מבלבל.
    אני מניח שהשאלה עכשיו אם לפתח את נושא הגמר כאן או לחכות שיהיה פוסט הולם (אם יהיה).

  8. מוטי Says:

    טוב, לא משנה. הבנתי את עניין הבלוג.

  9. idit Says:

    אה, אגב נושא הגמר.
    אני יודעת שאת בת ולא בן לוטה. אני קוראת פוסטים שלך לפעמים אפילו.
    ומה איתך לוטה? את מכירה אותי? הקשבת פעם בזמן שדיברתי? משהו?
    לא, כי אני פשוט לא כל כך מבינה איך את באה לפה כדי להכריז שג'ורדן זכתה, שברור שזה לא מזיז לי את הביצה השמאלית, אבל את העניין הקטן הזה את שוכחת לציין.
    לא, כאילו, בכיף שלך. למה לא.

  10. לוטה בערפל Says:

    אהה….
    הכרזתי שאני מחרימה את הגמר, אחרי שהקהל האמריקאי נכנע להפקה והעיף את מלינדה… אבל בגלל שאני חלשת אופי, סביר להניח שאני אצפה עוד הערב בפיאנלה-פיאסקו הזה…
    מצחיק ההומאז' לסאנג'יה… ובוודאי שהייתי אומרת משהו… מכירה אותך ואת שיגעון הגופיות שלך… בוודאי… אה.. כן.
    הבהרה (למאות שלא באמת צריך): אני מאה אחוז נקבית, ומתארחת מדי פעם בבלוג מאוד דומיננטי אשכית. זהו.

  11. לוטה בערפל Says:

    למאות = למרות.
    הילדה הפאקצה הזאת פשוט עושה קריירה…
    זוועת עולם.

  12. הכלכלן המתוסכל Says:

    דומיננטי אשכית בתחת שלי. מה זה אומר בכלל? אשכית, לא התחת שלי. למה דווקא אשכית, ולא דומיננטי פינית? פינית נשמע טוב יותר, וגם נאמן יותר למקור, שלא לומר ל

  13. idit Says:

    הילדה הפקאצה=ג'ורדן או סנג'? 😕
    כלכלן:

    כן, אבל יכולים לטעות בגלל שאין דגש בפ"א, ולחשוב שזה, נאמר, הבלוג של אתון עיוורת, שנוסעת לפינלנד כל שבועיים.
    (כאן הייתי יכולה לשים איזו בדיחה בסגנון ותוציא את האשכים מהתחת שלך, אבל זה מרגיש לי ישראבלוג)

  14. לוטה בערפל Says:

    לדעתי האשכים שלך הרבה יותר נאמנים למקור, ודומיננטיים בבלוג. אבל זאת רק דעתי. הפין שלך הרבה פחות מתערב בעניינים…

    הילדה הפאקצה היא כמובן הבלונדה הבכיינית שמתמוטטת כל פעם שסאנג'יה מזמר את השיר הספציפי הזה…
    אבל את יכולה להכליל את רוב האמריקאים תחת מטריית הילדה הפאקצה מבחינתי…

  15. idit Says:

    אה נכון! 😀
    אני קצת מזדהה איתה. וגם מעניין אותי אם יזכרו לה את זה בעוד עשר שנים כשהיא תנסה להתקבל לסטאז' או משהו.

  16. אתון עיוורת Says:

    הי, גם אני קראתי פינית וזה בדיוק בגלל שכל שבועיים…אני שמחה לראות שנכנסתי לך לורידים, גם את לי.
    כשירד כאן גשם והתחילה הטיפה הראשונה – הבנתי שלנצח בטיפה הראשונה אני אזכר בך. שלעולם הטיפה הראשונה כבר לא תהיה טיפת גשם תמימה 😦

  17. idit Says:

    😀
    אוי, סליחה… לא התכוונתי. באמת חשבתי שכולם מרגישים ככה ורק ניסיתי להוכיח את זה.
    לפחות, מתוך המבחר הקיים, זו ההפרשה הכי סימפטית שיכולים להוריד לך על הראש. לפחות זה.

  18. אתון עיוורת Says:

    אין ספק שאת אופטימית בדרכך המיוחדת : *ההפרשה הכי סימפטית שיכולים להוריד לך על הראש* – בואי נגיד שלפני שקראתי בבלוג שלך, לא חשבתי על הפרשות שמשתחררות לי על הראש.
    כשמסתכלים על זה מהזווית הורודה שלך – אז כן, בטח שזאת ההפרשה הכי סימפטית.

  19. ג'וני דו Says:

    אני בטוח שעכשיו גם ג'ורג' בוש יסכים שיש הפרשות הרבה פחות סימפטיות שיכולות ליפול עליך מהשמיים.

  20. idit Says:

    לול (ככה אומרים אצלכם, נכון מוסיף?)
    אני לא מאמינה שהוא ניגב את זה עם היד – איזה גבר גבר

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל