






בז שעליו רתמה עם חוט שבקצהו חומר דליק נמצא הצהריים (שני) בנחל הבשור שבעטוף עזה. הערכה כי מדובר ב'בז' שנשלח מרצועת עזה, כחלק מניסיונות ההצתה.
אם אכן מדובר ב'בז תבערה', הרי שמדובר בפעם הראשונה שגורמי הטרור בעזה משתמשים בבעל חי בכדי לנסות ולהצית את השדות בשטח ישראל. ברשות הטבע והגנים מעריכים כי אכן מדובר בבז שנשלח משטח הרצועה.
כזכור, מוקדם יותר ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר שדרות ואמר: "אנחנו פשוט בעיצומו של תהליך, חשוב שחמאס יבין שהוא עומד מול קיר פלדה והקיר הזה מורכב קודם כל מממשלה נחושה, ממנהיגות מקומית איתנה, מהתיישבות ציונית שאנחנו נמשיך לחזק אותה וכמובן מצה"ל.
"אנחנו גאים בהם ואני גאה גם בתושבי העוטף הנפלאים שעומדים מול ימים לא קלים, אבל משוכנע שבעוצמה המשותפת שלנו להדוף ולהרתיע, נוכל בסופו של דבר גם להכריע את הטרור הזה של עזה"
| 13 | הצתה דו כיונית | רפי לפני 5 ימים |
| 11 | גבאי ולפיד | ניצה לפני 6 ימים |
| 10 | חחח הצחקתם אותי.. בלבנון ספגנו חמור מעופף | אנשין לפני 6 ימים |
| 9 | מחר יקשרו ערבי לחוט | שלמה לפני 6 ימים |
| 8 | כבר אמרתי שעזה ניראית כמו ג'יהנום | ש לפני 7 ימים |
| 5 | מעניין | שימי לפני 7 ימים |
| 4 | זה מה ששמשון עשה להם לפני 2500 שנה! ל"ת | חיים לפני 7 ימים |
| 1 | איזו כותרת נוראה. | סעדיה לפני 7 ימים |