Mga Tweet

Binlock mo si @ZEATU

Sigurado ka bang gusto mong tingnan ang mga Tweet na ito? Hindi maa-unblock ng pagtingin ang mga Tweet ni @ZEATU

  1. Ni-retweet ni
    13 oras ang nakalipas

    ת"א-רוטשילד ק. שמונה-צ. בית-נחמיה ר. פינה-צ. ראש פ. נהריה-צ. נהריה חיפה- רחבת האודטוריום עפולה-ככר העצמאות כ"ס-ויצמן 63 רשל"צ-עיריה נס ציונה-צ. ויצמן/בן-גוריון רחובות-גן המייסדים מודיעין-צ. שילת י"ם-ככר פריז ק. גת-צ. פלוגות ב"ש-מרכז מורים אילת-פנינת אילת

  2. 19 (na) oras ang nakalipas

    אריה גולן מדבר שטויות. אומר שמדינת ישראל צריכה להתנהג כמו חמאס. ורק כך חמאס ינוצח. כמה הבלים, כמה יאוש. מזכיר שבחמאס מחסלים יריבים פוליטים גם וגם נוצרים. אז ככה גם ישראל, אריה?

  3. 20 oras ang nakalipas

    רכבתי על אופניים מתל אביב עד נס ציונה ובחזרה. לגמרי דואבל.

  4. 20 oras ang nakalipas

    התוכנית של אופירה ברקוביץ', מי קהל היעד של זה?

  5. Ni-retweet ni
    Dis 14

    ב2012 שידרנו ב״המקור״ תיעוד מצלמה נסתרת של אספה כללית בטבע. על הפרק: מימון מטוסו הפרטי של היו״ר. השופט חשין ז״ל: ״הצד המוסרי נפגע אנושות, הצד הציוני נמחק״. בתו של אלי הורביץ ז״ל: ״לאבא לא היה מטוס. אני בטוחה שהוא היה מתבייש״

  6. Ni-retweet ni
    Dis 14

    בקרוב יאיר לפיד עם חולצת free Tibet?

  7. Dis 14

    רוכב אופניים, אני פורק סחורה. קבל בהבנה שאני צריך להניח מכשול בדרכך בשביל האופניים. ואיפה הפקחים? לא ברור. רחוב קפלן

  8. Dis 14

    חייבים להוציא את הקריה מתל אביב! בנאדם מסתובב ברחוב ומגיע לסביבה בה הוא רואה חיילים עם אקדחים שלופים ורובים. מנסה להבין מה קורה ומצלם. ניגש אליו חייל, מחזיק אקדח בידו צועק, "זה מגומי, זה מגומי". סיטואציה מלחיצה, לא? כל זה באמצע ת"א.

  9. Dis 13

    נר שני של חנוכה ועוד לא אכלתי סופגניה בשנת 2017. כל הכבוד לי

  10. Ni-retweet ni
    Dis 13

    אחרי שנים של הזנחת התחבורה הציבורית, הממשלה מתחילה להבין שפתרונות שמשרתים רק את הרכב הפרטי יביאו בסופו של דבר לקריסת המערכת כולה ולפקקים אינסופיים. נמשיך בלחץ כדי לוודא שההצהרות יתורגמו למעשים. ישראל זקוקה למהפכת תחבורה ציבורית. יחד איתכן ואיתכם נמשיך להילחם על כך!

    Ipakita ang thread na ito
  11. Ni-retweet ni
    Dis 13

    הדוברת שלי סיפרה לי אתמול סיפור מדהים: היא עלתה על אוטובוס ואחרי כל תחנה הנהג הסביר במיקרופון שהוא הגיע באיחור כי הוא עצר באמצע המסלול לחכות למשטרה, לאחר שנוסעת התלוננה שנוסע אחר הטריד אותה מינית. בכל פעם כזו, כל האוטובוס הריע בטירוף

    Ipakita ang thread na ito
  12. Ni-retweet ni
    Dis 13

    בנאדם מאבד קריירה בגלל ילד מפגר שלא יודע ולא ממושמע לחוקי תנועה בלי שום יכולת להעניש אותו. מישהו יכול להסביר לי למה לאופניים חשמליים אין מספר? למה נותנים לילדים לעלות על כלי רכב ממונע ומסוכן ללא הכנה מראש ורישיון?

  13. Dis 12

    אישתו של סגן ראש העיר תל אביב רוכבת על אופניים מיחוץ לשביל האופניים. איפה הפקחים? איפה הרשויות? איפה המשטרה? איפה ראש העיר? איפה הקנסות? מתוך פנאי פלוס

  14. Ni-retweet ni
    Dis 12

    כנסת ישראל אישרה אתמול גירוש פליטים. למי אכפת מי הצביע מה על מרכולים בשבת. (מילה יפה, מרכול)

  15. Ni-retweet ni
    Dis 12

    מקפיצה לכבוד יאיר לפיד שרגע אחרי שהצביע בעד גירוש פליטי רצח עם שמתחולל עכשיו, קורא להכיר ברצח העם הארמני. כמה נוח!

  16. Dis 12

    הפרסומות של בזק מאוד מושקעות, נראות יקרות רצח. מעניין אם בזק תקצץ בעלויות הפרסום ותוריד עלויות ללקוחותיה? פחחחחח, הרגתי את עצמי

  17. Ni-retweet ni
    Dis 12

    מעבר לסמל כל דגל הוא סמרטוט, אבל דגל ישראל הוא בעיני סמל דיכוי, נישול, עקירה, הרס, אפליה, כיבוש ושוד קרקע. וגם: אני סולד מסגידה לדגל כל דגל.

  18. Dis 12

    רוצה לפרגן ל בשידור הלווית הרב שטיינמן. בערוץ 12/13 יש רק כתבים שנותנים עידכונים משמימים מפי הרשויות ובערוץ 10 אין כלום. ואילו בחדשות כאן, הביאו פרשנים חרדיים ועושים שידור מרתק.

  19. Dis 12

    שביל חסום- אמנם ארכיוני, אמנם ישן, אמנם מהפייסבוק אבל מדגים את מדיניות הזלזול ברוכבי אופניים. אבן גבירול, היכן שהפקחים משוטטים, אורבים לטורף CC:

  20. Dis 11

    תגידו, גם לכם ההצהרה של כחלון על ההוזלות נשמעה כמו ?

Ang paglo-load ay mukhang natatagalan.

Maaaring lumagpas na sa kapasidad ang Twitter o nakakaranas ng panandaliang problema. Subukan muli o bisitahin ang Twitter Status para sa karagdagang impormasyon.

    Maaari mo ring magustuhan

    ·