ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @Imagine001 ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @Imagine001 ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 7

    כואב לשמוע שאנשים שאני מכיר הסתבכו בפלילים. קודם נתניהו, עכשיו אפשטיין. מאחל לשניהם שהאמת תתברר עד תומה. נקודה

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  2. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜುಲೈ 6

    אהוד ברק הוא האורטור הכי טוב היום בזירה הפוליטית. הפצצת שטיח כזאת הרבה זמן לא ראיתי.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  3. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 27

    חבר המושבעים הגדול במדינת אלבמה החליט להעמיד לדין באשמת הריגה, אשה שהעובר שלה מת אחרי שהיא נורתה בבטן במהלך ויכוח. הסיבה: היא התחילה את הויכוח שהוביל לירי. היורה שוחרר. קראתי את זה עכשיו 3 פעמים ואני עדיין לא מאמינה למה שאני קוראת.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  4. ಜೂನ್ 27

    הנה סרטון על משהו שמסתבר שלא מעניין אף אחד

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  5. ಜೂನ್ 21
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  6. ಮೇ 30

    איזה פספוס של אורן חזן. אם רק היה רץ במקום ה-35 בכחולבן הוא היה יכול להיות אתמול שר החוץ, הבטחון, ומועמד הממשלה לנשיאות המדינה

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  7. ಮೇ 27

    כל הכבוד לנתניהו שאומר שאין צורך ללכת לבחירות, והוא מצפה שטובת המדינה תגבר על על שיקול אחר. האם בהתאם הוא מתפטר ונותן לגנץ או לחבר ליכוד אחר להקים ממשלה? או שהוא מעביר חוק שאם הוא לא מצליח להקים ממשלה הולכים לבחירות עד שהוא מצליח?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  8. ಮೇ 21

    ממשלה חדשה מוקמת, הזדמנות טובה לטפל בגירעון, בקריסת מערכת הבריאות, בחולשה מול החמאס. יפה שהדיונים בהתאם, וההחלטות הראשונות הן הגדלת הממשלה וחוק החסינות. כך צריך! זו ממשלה שדואגת לאזרח! (כלומר, לאזרח בנימין נתניהו).

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  9. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಮೇ 16

    שלי יחימוביץ, 2008, חברת קואליציה, על ראש הממשלה: "אהוד אולמרט מושחת הוא חייב להשעות את עצמו" . אין בימין אפילו לא אחד שיבוא ויגיד, די מספיק. אין אף ח"כ מהימין שיטען, שהמדינה שלנו, ההגנה על ישראל כדמוקרטית ומניעת קרע בעם יותר חשובים מאשר הגנה על הכיסא של ?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  10. ಮೇ 16
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  11. ಏಪ್ರಿ 10

    תם השבוע בו נתניהו התייחס לנתינים. החל ממחר יחזרו לבמה ביטן, רגב ואמסלם שהועלמו בתקופה האחרונה, ונתניהו יחזור לשגרת יומו - אנא הכינו מטריות, על אף שזה לא גשם.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  12. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 9

    פייק ניוז זאת הכותרת של קריאות הגווחעד של ביבי. בליכוד מפיצים מסר שהם במצב חירום -"כחול לבן תקים ממשלת שמאל" זה לא נכון !!! כחול לבן היא מפלגת מרכז. בוגי, האוזר והנדל הם שמאל? אם אתם לא רוצים שכל 4 השנים הבאות שלכם יהיו פייק ניוז, צאו עכשיו להצביע לכחול לבן למען כולם

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  13. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 9
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  14. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 6

    והעץ היה מאושר

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  15. ಏಪ್ರಿ 4

    נתניהו הוא איש שיווק מצוין, ופוליטיקאי מעולה. שני אלה יצרו מותג על, שמכהן כראש הממשלה. עוצמת המותג הביאה אזרחים רבים לחשוב שהוא המדינה. הבעיה היא, שביבי התחיל להאמין בזה. הצרה היא, שהוא התחיל להתנהג ככזה תוך רמיסת החוק והאזרחים. השאלה בבחירות האלה, היא מי ינצח -המותג או המדינה.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  16. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 1

    אנשים פוליטיים מחויבים באמירת האמת, אבל לאו דווקא בהיגיון: ישראל כץ יודע שבטלפון של גנץ יש חומר מביך, או שבעצם לא? עם

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  17. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಏಪ್ರಿ 1

    נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. שיסביר מאיפה מיליוני השקלים שמימנו את רשת השקרים שלו? ואיך הוא שילם להם מבלי לדווח על זה? חבל שהקבינט על עזה לא מתכנס מהר כמו שהוא ממהר לכנס מסע"ת. כמו עבריין שנמלט מזירת הפשע בורח משאלות. חלאס ביבי. אחרי 13 שנים הגיע הזמן לשנות.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  18. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಮಾರ್ಚ್ 26

    - מערכת החינוך מקום 43 במערב - מערכת בריאות בקריסה - יוקר מחייה מהגבוהים ב-OECD - יוקר דירות מטורף - תחבורה ציבורית גרועה - פקקים אינסופיים - 37% מהשכירים בשכר מינימום - פערים חברתיים עמוקים - עוני מקום ראשון בעולם המפותח - שחיתות בדרגות הבכירות ביותר - הסתה ופילוג עוד שבועיים

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  19. ಮಾರ್ಚ್ 29

    צוללות למצרים במקום שקט לדרום. מטוס פרטי, תשלום לתורכים, תשלום לירדנים, תשלום לחמאס, גניבת כספי ציבור - במקום טיפול במערכת בריאות קורסת. ביבי עושה עלינו סיבוב כבר 10 שנים. אם הוא היה משקיע בנו את המאמצים שהוא משקיע בעצמו כבר מזמן היה כאן טוב יותר.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  20. ಮಾರ್ಚ್ 28

    יש היום 3 מפלגות שממש בסדר מבחינתם שהעוטף חוטף, שאשקלון ואשדוד מופצצות מדי פעם, ולא נורא אם כמה טילים יברחו לבאר שבע, תל אביב ונתניה - רעמ תעל, בלד, והליכוד. מה קרה לבוחרי הליכוד שהמדיניות הרופסת הזו מול התקפות נגד המדינה לא מזיזה להם? עד כדי כך רק ביבי?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·