Mga Tweet

Binlock mo si @Idankalatian

Sigurado ka bang gusto mong tingnan ang mga Tweet na ito? Hindi maa-unblock ng pagtingin ang mga Tweet ni @Idankalatian

  1. Naka-pin na Tweet
    Mar 8, 2017

    History has Just been MADE BARCELONA 8.3.17 BIGGEST DAY in HISTORY of FOOTBALL

    I-undo
  2. 21 oras ang nakalipas

    שלום אתם עושים עבודה מצוינת בהפצת התוכן הנפלא שלכם לעולם הדיגטלי ביוטיוב אך לדעתי שכחתם מאפליקצית הTV שלכם מכיוון ששם חווית המשתמש נוראית הכל זז לאט אין אפשרות לחיפוש (זכוכית מגדלת) זה פשוט לא נוח להשתמש אודה לכם אם תבדקו את הנושא ותשפרו את הדבר בעדכון תוכנה.

    I-undo
  3. Ni-retweet ni
    Hun 8

    אני אדם מסורתי. יש לי מסורת - כל בוקר ללכת לעבודה, כל 15 לשלם מיסים, כל שבת לנסוע לים, כל דקה - לשמור על החוק, לא לגנוב, לא לתת שוחד, לא לקבל שוחד, לא לקמבן. הגיע הזמן שבמדינה הזאת יכבדו מסורת ואזרחים מסורתיים כמוני.

    I-undo
  4. Ni-retweet ni
    Hun 7

    בתמונה המקורית אני באבן גבירול לפני מספר שנים. הטרולים של הימין כבר מבוהלים. ניתן להם לחשוב שאני בדרך לחלק קנאביס רפואי באברבנאל. צחוקים.

    I-undo
  5. Ni-retweet ni

    ראש הממשלה שדחף לבחירות נוספות בניגוד לכללים וההיסטוריה של המדינה והצביע בעד פיזור הכנסת מוציא הודעה שהבחירות ״נכפו עליו״. ולכן בשל ״הכפיה״ זהו אי צדק בכך שהיועמש אינו מסכים לדחות את השימוע.

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  6. Ni-retweet ni
    Hun 4

    קטע- הדף של ישראל היום מצנזר תוך שניות כל תגובה שמחמיאה לבנט

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  7. Ni-retweet ni
    Hun 3

    אם יחצ"ן יכול להיות מראיין למה שלוביסט לא ייהפך לפרשן

    I-undo
  8. Ni-retweet ni
    May 28

    כחלון הוא מהנוכלים הגדולים ביותר שהיו בפוליטיקה הישראלית. שיקר את בוחריו בענין הגז. שיקר את בוחריו שיגן על שלטון החוק. שיקר את בוחריו שלא יתמוך בביבי אחרי שימוע ושיקר. שיקר את בוחריו שירוץ לבד ולא עם הליכוד ושיקר. שיקר בבחירות שילך בדרכו של בגין שהגן על השופטים בירושלים ושיקר.

    I-undo
  9. Ni-retweet ni
    May 26

    With the about to hit the global stage, I’m going to share a story about what makes Toronto, and Canada, so special. It’s about a guy you’re going to be seeing a whole lot of. A Thread. [Hint: It's about racism, sports, and why you'll end up cheering for 🍁]

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  10. Ni-retweet ni
    May 25

    1. שרשור ״מה חשבו בישראל היום על חזקת החפות ויושרת הפרקליטות כשלרה״מ החשוד לא קראו ביבי״. קיץ 08. טלנסקי מעיד. עוד אין אפילו המלצות משטרה אבל הפרשן אביעד הכהן מבהיר: ״בכל מדינה מתוקנת די היה בענן שחור זה כדי להביא להסתלקות משרת הציבור מכהונתו בבושת פנים״. גונן גינת מסכים>>

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  11. Ni-retweet ni
    May 22

    נזכיר: 10.7.16 - היועמ"ש פותח בבדיקה מקדימה של מעשי נתניהו. 12.16 - נפתחת חקירה פלילית בתיקים 1000 ו2000. כלומר: יחלפו 3 וחצי שנים מתחילת בדיקת מערכת אכיפת החוק את השחיתות של נתניהו ועד השימוע. 4 שנים עד החלטה סופית. זה יותר מדי זמן לגבי כל חשוד. הרבה יותר מדי כשמדובר ברה"מ המכהן

    I-undo
  12. Ni-retweet ni
    May 18

    את השכל, היושרה, האומץ והמקצועיות שיש לאמנון אברמוביץ' בקצה הזרת - אין לבני המשפחה הקיסרית וחבורת השקרנים, הלקקנים והמנאצים שפועלים מטעמה ובשמה במצורף. זכינו לחיות בימים של חרפה. יום אחד ייסגר החשבון המר והנורא הזה...

    I-undo
  13. Ni-retweet ni
    May 15

    ראש ממשלה במשרה מלאה לכל החיים כי אם הוא יפסיק להיות ראש ממשלה חלילה, הוא יצטרך לעמוד לדין. לא היה ולא יהיה פוליטיקאי יותר ציני ומנוול ממנו. וכל מי שמשתף פעולה איתו משתף פעולה עם פושע

    I-undo
  14. Ni-retweet ni
    May 13

    הסבר לכל מי שטוען ש״השופטים לא נבחרו אז אין להם סמכות״: כשיש פשע קוראים למשטרה - ונחשו מה? השוטרים לא נבחרו בבחירות ובכל זאת יש להם סמכות כדי להגן עלינו מהפושעים. כשיש מחלה הולכים לבית חולים - וגם שם הרופאים לא נבחרו! ויש להם סמכות להגן עלינו ממחלות ובעיות רפואיות. >>

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo
  15. Ni-retweet ni
    May 13

    ויקיפדיה 2030. הערך "אביחי מנדלבליט". מה יהיה כתוב שם?

    I-undo
  16. Ni-retweet ni
    May 12

    החוק מקנה ליועמ"ש את הסמכות להעמיד לדין את נתניהו גם ללא שימוע. אין סיבה שלא יעשה זאת מספיק עם הקרקס: מנדלבליט צריך להעמיד לדין את נתניהו, ללא שימוע

    I-undo
  17. Ni-retweet ni
    May 12

    אז מה מלמדים המספרים על בחירות 2015? הטור המלא מידיעות אחרונות, שלשום

    I-undo
  18. Ni-retweet ni
    May 7

    היממה בין הצפירה לבין טקס הדלקת המשואות היא החשובה ביותר בלוח השנה.כמדי שנה אני אשנן את דברי האמיצה:אל תשקעו ביום הזה בעצב על העבר אלא תתמלאו בפחד וביראה וגם באחריות כלפי העתיד.השכול הוא לא קדוש ולא צריך לתלות אותו על הקיר ולכבד אותו. אלא צריך לפעול כדי למנוע אותו.

    I-undo
  19. Ni-retweet ni
    May 5

    ״עד מתי זה יימשך? אני בחרתי ביבי ואמשיך לבחור ביבי״. מספרת הגברת. בדיוק על מצביעים כאלה נתניהו בונה. כאלה שסוגדים לו,יסבלו הכל למענו,אנשים שהיו מבעירים היום את המדינה,אם גנץ היה ראש ממשלה. אני לא שמח לאידם.אני בז להם.

    I-undo
  20. Ni-retweet ni
    May 1

    ההכרזה החגיגית, ״מדינת ישראל זוכרת ומתייחדת את קורבנות השואה״, ריקה מתוכן ומקוממת. לזכור אותם, זה לא לכבות את המוסיקה בחדר הכושר, לצפות בשידור ישיר ממצעד החיים או טקס הזכרון ביד ושם. לזכור- זה אומר לדאוג לאלה שעדיין חיים. אחד מחמישה ניצולים מתחת לקו העוני. נוח לנו לשכוח אותם.

    I-undo
  21. Ni-retweet ni
    Abr 28

    בשבדיה החליטו לצאת במבצע להורדת מהירות הנהיגה בערים. איך עשו את זה? באמצעות משחק. עשרות מצלמות מהירות פוזרו ברחבי הערים. מי שצולם נוסע מהר מידי קיבל קנס. מי שצולם במהירות מותרת קיבל כרטיס להגרלה שבה חולקו כספי הקנסות. התוצאה - המהירות הממוצעת ירדה ב25%

    Ipakita ang thread na ito
    I-undo

Ang paglo-load ay mukhang natatagalan.

Maaaring lumagpas na sa kapasidad ang Twitter o nakakaranas ng panandaliang problema. Subukan muli o bisitahin ang Twitter Status para sa karagdagang impormasyon.

    Maaari mo ring magustuhan

    ·