האזרח ע'

@Haezrach_I

לא חוסך ביקורת, גם מאהוביי וגם משנואי. (ממליץ ללחוץ על "ציוצים ותגובות" מדי פעם, שם נמצאות הפנינים האמיתיות :)

ಮಾರ್ಚ್ 2017 ಸಮಯದಲ್ಲಿ ಸೇರಿದ್ದಾರೆ

ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @Haezrach_I ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @Haezrach_I ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. ಜೂನ್ 19

    למרות שאני כל כך שונא את שניהם זאת בושה. אני בספק גדול אם הם באמת לא ידעו על הקמפיין הזה

  2. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 19
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    טכנית בהחלט מותר לשלוח שוטר לעיתון כשהסיבה היא שאנשים בלי סיווג נחשפו לחומר מסווג. הבעיה היא שעל הדרך הם גם לקחו חומרים חוקיים נגד ביבי...

  3. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 19

    זאת האמת: המשטרה בהוראת מנדלבליט-ניצן פרצה לידיעות ולקחה תחקיר ביוגרפי של בן כספית על BB ועדות מפורטת של בוגי על שחיתות BB בצוללות. השאר שקר

  4. ಜೂನ್ 18
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    כמו שאמרתי מימי הראשונים בטוויטר: דיקטטורה

  5. ಜೂನ್ 18

    מה שאנשים לא מבינים או בוחרים לא להבין זה שהבעיה האמיתית היא לא החיפוש המוצדק בהוצאה (סיווג), אלא הלקיחה הפושעת של טיוטות ספרים נגד נתניהו

  6. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 15

    משטרה שפושטת על בית הוצאה לאור לספרים עוד תאסור יום אחד להפגין בעיר שבה מתגורר פקיד ציבור חשוב. אה

  7. ಜೂನ್ 15

    לא טראמפ, אבל אתה תרגיש את הכחדת האדם הקדמון השניה בהסטוריה על בשרך. בהצלחה בחקירה

  8. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 14

    כחלון וגלנט הזמינו את התקשורת למסיבת עיתונאים. אחרי שנשאו הצהרות חגיגיות, יצאו בלי לענות על אף שאלה. חתיכת מסיבת עיתונאים...

  9. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 14
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    זו הסיבה שאני רוצה לשמור על בתי המשפט. לא כי אני דואגת לאליטה. אלא כי הם אלו ששומרים על אזרחי ישראל משלטון שדורס אותם, משחיתות - במיוחד בגץ!

  10. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 11
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    שלטון שאין לו מאפיינים דיקטטורים היה שם על כולם. למה? כי כולם חלק מהעם. ללא הבדל דת גזע מין נטייה מינית או דעה פוליטית

  11. ಜೂನ್ 6
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    כך שכל הקפיצה למסקנות לפני שהחקירה הסתיימה היא מיותרת לחלוטין

  12. ಜೂನ್ 6
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    בכל מקרה אין קשר לזה שהמשטרה פועלת באופן לא הגיוני בלשון המעטה גם בהפגנות של השמאל למשל.

  13. ಜೂನ್ 6
    ಅವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ

    עכשיו, בשלב הזה אין לדעת אם באמת הייתה סכנת חיים למאבטח ולכן לא כדאי לקפוץ למסקנות.

  14. ಜೂನ್ 6

    בואו נעשה קצת סדר: מה שקרה בכפר קאסם זאת לא הפגנה, בטח שלא לגיטימית מבחינת איך שהיא נעשתה אלא מהומות.

  15. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 6

    בלי קשר - שכשאזרח נהרג מירי משטרתי חייבים לתחקר ולוודא שאכן נשקפה ממנו סכנה ברורה ומיידית שהצדיקה את השימוש בנשק.

  16. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 5

    איפה נשמע שממשלה מתערבת ברפרטואר של מוסדות תרבות? נימוקה של רגב על 'חופש המימון' - מופרך. צפו:

  17. ಜೂನ್ 4
  18. ಅವರು ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
    ಜೂನ್ 4

    יקירי, אני בהלם. זאת מדינת הלכה? אתה גם תכלא אותם במחנות ריכוז? אנחנו בישראל 2017, מדינה דמוקרטית ו*מכבדת להטבפא"קים*. נורא

  19. ಜೂನ್ 4

    בלי קשר לפרגון הנכון, לא ברור לי מאיפה באה ההערה הזאת על שומרי סף חזקים. מנלבליט לא חזק. מנלבליט מפלה. ולפחות שהאופוזיציה תהיה אחידה במסריה.

  20. ಜೂನ್ 4

    "לפחות שבעה הרוגים במתקפת הטרור וראש העיר של לונדון אומר שאין סיבה להיות מודאגים". לא טראמפ, אז שיגיד להם "כולנו מתים, תארזו ותברחו". אדיוט

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·