גולן ע

@GolAN26

חיפה, חברון, גולני. ירושלים. עברית. יהודי ישראלי.

ישראל
ಡಿಸೆಂಬರ್ 2017 ಸಮಯದಲ್ಲಿ ಸೇರಿದ್ದಾರೆ

ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು

ನೀವು @GolAN26 ಅವರನ್ನು ತಡೆಹಿಡಿದಿರುವಿರಿ

ಈ ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳನ್ನು ವೀಕ್ಷಿಸಲು ನೀವು ಖಚಿತವಾಗಿ ಬಯಸುವಿರಾ? ಟ್ವೀಟ್ ವೀಕ್ಷಣೆಯು @GolAN26 ಅವರ ತಡೆತೆರವುಗೊಳಿಸುವುದಿಲ್ಲ

  1. ಪಿನ್ ಮಾಡಿದ ಟ್ವೀಟ್
    ಆಗ 16,2018

    שמאל - ימין - לאומי - דתי - פוסט כולנו עם אחד! די למלחמות הנמוכות בין מגזרים ומחנות די להשמצות ודי לשמחה לאיד די להסתה! בעד ענייניות בעד אחווה בעד שיח. לא רק בתשעה באב אלא כל השנה!

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  2. ಜುಲೈ 25

    פמיניסטיות זה כזה נשים שוות לגברים! יש אפליה של נשים במקצועות צבאיים! צריך לשים נשים בשריון! גם נשים יכולות לעשות כל דבר! בפועל תמיד שאני נוחת במטבח עם תורנית- אני מקרצף גסטרונומים עם דנה ומסיר שומנים והחיילת לידי כזה אני אלרגית לסבון

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  3. ಜುಲೈ 25

    תמיד אומרים שגברים אוהבים מילואים סוף סוף הזדמנות לברוח מהאשה והילדים. אבל אצלי בפלוגה דברתי עם לוחם בן 35 בערך. הוא אמר שהוא לא מוכן לוותר על החזרהשלו מהעבודה. כל פעם שהוא חוזר הילדה שלו מתנפלת עליו בצעקות אבאאא וזה הדבר שהכי משמח אותו בעולם. איזה אנשים ואיזה משפחות יש לנו בעם

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  4. ಜುಲೈ 25

    כמה כיף לראות אנשים שעוצרים את החיים שלהם לבוא לשרת את שאר המדינה. לספק בטחון. כל לוחם הוא בנוסף למקצוע משפחה והחיים שלו גם תמיד לוחם מילואים בפוטנציאל. פוטנציאל שמתממש מפעם לפעם.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  5. ಜುಲೈ 25

    קבלתי צו מילואים לתעסוקה מבצעית- שלושה שבועות קו על התקופת מבחנים שלי. כמה שזה לא נח דחסתי את כל המבחנים שלי בשני התארים לשבועיים וחצי כדי לשרת את המדינה. והנה מתחילים

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  6. ಮೇ 7

    >>איזה בחור חם היה שילה כשעזבתי את הישיבה הוא שלח לי משלוח מנות מפנק עם פתק מחמם לב (שברוך השם שמרתי). איך שהוא שמח בשמחתי שמחה אמיתית כאילו היינו אחים. שילה אחי אני כל-כך מתגעגע אליך לא מאמין ש אתה כבר לא איתנו. שנזכה כולנו להמשיך מהחיוביות ומהשמחה של שילה.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  7. ಮೇ 7

    >> אני זוכר את שילה כבחור חיובי לא משנה מה קרה. כשהוא התגייס לצה''ל והתקבל לפלס''ר גולני הוא היה מבסוט וגם כשלאט לאט הגוף שלו התפרק עם הפציעות ברגליים שעכבו אותו מלהתקדם והצליאק שפתאום גילו לו הוא מעולם לא התלונן על זה אדרבה נשאר מבסוט וכאב לו שהתבאסתי לחינם עבורו.>>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  8. ಮೇ 7

    >> שבחור כל-כך אהוב ומשעשע ולמען האמת גם חזק ושרירי טוען שהוא ביישן. עד שיום אחד הוא פתח בפניי שכל המשפחה שלו יחסית נמוכים והוא תמיד היה נמוך וחלש ביחס לחבר'ה. ככה הוא ביישן ופיתח אופי כזה נעים וחיובי. ואז יום אחד הוא גבה בראש וצמח במסה אבל תמיד נשאר אותו שילה. עם אופי של נמוך.>>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  9. ಮೇ 7

    שילה סימן-טוב הי''ד שילה היה הבן אדם היחיד בעולם שהיה גורם לי לצחוק עד דמעות תוך כדי שהוא היה צוחק עליי. אדם כזה נעים ושמח ובפשטות גדולה נדיר למצוא. היה זמן שהגיע התור שלו לאמר דבר תורה בסעודה שבת בפני הישיבה ולא הבנתי את ההתנגדות שלו ובטח שלא האמנתי>>

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  10. ಮೇ 7

    2/2 הסדר לימוד (23:00) למשמרת במד''א כיוון שהשתוקק להתנדב וזה לא בא על חשבון הלימוד. תמיד הסתובב עם חצי תיק מד''א ומלק בכיס. לא אשכח איך כשמוצ''ש אחד נקעתי את הרגל במגרש איך ברקאי עט עליי ופתאום שלף תחבושת אלסטית. תמיד הוא היה מוכן לטפל ולתת. הלוואי ונזכה להמשיך את דרכו.

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  11. ಮೇ 7

    ברקאי שור הי''ד 1/2 זכיתי לקבל את ברקאי בישיבה במסגרת חברותא צעירה לסדר ערב. מדי ערב היינו צוללים לשעתיים לימוד תורה. ביחד שקדנו על פרק אלו נערות בכתובות. חזרנו עליו מדי יום עד ששרקנו אותו בעל-פה. כמה ברקאי אהב ללמוד. אולם אהבה יתרה היתה לו לחסד. לפעמים היה בורח בסוף >

    ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿ
    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  12. ಏಪ್ರಿ 2

    טוויטר יקר אין לי ולו עוקב אחד שהוא פייק. וואלה לא יודע אם זה מחמיא או לא אבל זה התוצאה

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  13. ಜನವರಿ 19

    לאור הסקרים האחרונים לבחירות. רואים נהירה אחר נבחרי צבור ללא מצע רק שידור תחושה ו'זהות'. בצירוף לרדידות הגוברת בשיח. שאולי נובע מחוסר אמון בשיטה. זורק מחשבה לחלל הטוויטר-- האם הגיע הזמן לחשוב מחדש על השיטה? ?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  14. ಜನವರಿ 4

    ממשק עם תפיסות ליברליות פרוגרסיביות נאורות חילוניות אקטיביסטיות מעלה לי תמיהה- מה רע ביחסים זוגיים בין אחים בין אמא לבנה? אם זה בהסכמה? מזל שחיות הגדירה מחדש מה זה שמרנות עכשיו אני רגוע

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  15. ಡಿಸೆಂ 31,2018

    למה עיתונאים וצייצני טוויטר מועמדים רלוונטיים לרשימה פוליטית? נכון יש להם אהדה. אבל מה הקשר בין אהדה לבין תועלת פוליטית כחבר כנסת?? ח''כ אמור לקדם את האג'נדה במקצועיות לא בדרשות וציוצים.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  16. ಡಿಸೆಂ 24,2018

    מה הטעם בהליכה לבחירות כשאין משילות? כשמי שמכריע אינו נבחר צבור אלא פקיד? כולם יודעים שהבחירות לא ישנו כלום. אז למה כולם נסחפים אחרי מערבולת המידע וההשמצות שנקראת תקופת בחירות?? אם לא שאנחנו ממש מכורים? וממש חשוב לנו להשלות את עצמנו כאילו יש לנו השפעה על המדינה

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  17. ಡಿಸೆಂ 19,2018

    אנשים שמסתלבטים על אתיופים.. מה נהיה מה נסגר?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  18. ಡಿಸೆಂ 14,2018

    מה שאני אוהב באלה שנוקטים בשם 'גדה' או 'הגדה המערבית' במקום 'יהודה ושומרון' זה שהם תמיד מזכירים לנו את חזון ארץ ישראל השלמה - שהיא שלנו מכח הבטחת הקב''ה מכח זכותנו ההסתורית והצהרת בלפור - גם את אותו חלק ששכחנו - הגדה המזרחית של נהר הירדן

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  19. ಡಿಸೆಂ 13,2018

    תוך כדי שילום פרוטקשן של 15 מיליון דולר לחמאס בשביל שקט הם יורקים לנו בפרצוף בפיגועים ביהודה ושומרון. מה נהיה?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  20. ಡಿಸೆಂ 12,2018

    מפלגת חד''ש- קומוניזם והערצה לאסד.. הילכו שניהם יחדיו? כמה מטומטמים צריך להיות כדי לאכול את זה?

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು
  21. ಡಿಸೆಂ 9,2018

    ההתנגדות לחוק לצנזורת הפורנו מתחלקת - אלה שתומכים ברעיון וערים לנזק שיוצר באוכ' רק חולקים על הדרך ואלה שמתגאים בתרבות הפורנו ולועגים למי שרוצה לצמצם אותה. בפיד אצלי יש ערבוב ביניהם.

    ರದ್ದುಗೊಳಿಸು

ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.

Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.

    ಇದನ್ನೂ ಸಹ ನೀವು ಇಷ್ಟಪಡಬಹುದು

    ·