אני רק שאלה. כמה הרוגים ישראלים בעשור שלפני ההתנתקות בעוטף עזה וכמה בעשור שאחריו?
-
-
-
למה צריך להיות פצוע אחד מאז שהסתיים ה"כיבוש" בעזה?
-
ירון. לא ענית. זה בגלל שאתה מבין שהצעד היה מצוין.
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
תזכורת דוגמא אחת מיני רבות - גוגל ״נצרים״.pic.twitter.com/KRBAP7YoTd
-
היי, אנחנו לא מכרנו לציבור אשליה כאילו שהישארותנו או אי הישארותנו בעזה תהיה הגורם להבטחת שקט. אנשים מתו עם מצרים ומתים בלי נצרים, את זה אנחנו יודעים. זה השמאל שמכר סרט כאילו שבלי נצרים יהיה כאן פיס אנד לאב.
-
אלו ההזיות שלך. אף אחד לא טען שעזה תהפוך לקנטון שוויצרי אחרי שנצא משם. מספר הנפגעים הישראלי קטן באופן משמעותי מאז ההתנתקות, וזאת עובדה.
-
-
לא רואה שום דבר בציטוטים שהבאת שצופה איזו אידיליה, אלא ראייה מציאותית. אתה לא ממש זוכר מה היה שם לפני שיצאנו, או שאתה עסוק בהדחקה?
-
מה לא מובן ב"יש טענה שיהיה איום על היישובים בנגב. עוד לא שמעתי טענה מגוכחת מזו", למשל? או ב"אם לא נצא הטווח יגיע לאשקלון" כלומר אם נצא הוא לא יגיע. או ב"ההתנתקות תעצור את השתלטות חמאס"?
-
במקום לחפש ציטוטים תסתכל על המצב הנוכחי שהוא רחוק מלהיות מושלם, אבל עדיין היקף הפגיעות בישראלים (חיילים ואזרחים) הוא קטן משמעותית ביחס לשנים שקדמו להתנתקות. פיגועים ברצועה היו גם כשצה"ל שהה ברצועה, וגם טילים ופצמ"רים
-
התייחסות קטנה בכל זאת. אילו היו מפנים גם את כל יישובי עוטף עזה. הייתי יכול להשמיע את אותם טיעונים שאתה משמיע כעת. ולהיות צודק באותה מידה.
- 5 ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
בוקר טוב לפרשן המהולל יוסי אסולין, שכחתי שהיית הרמטכ"ל. אני הייתי בחור תחת הזה שנקרא עזה 4 שנים, אין מה לחפש שם, בזבוז של כסף וחיי אדם. לשים 15 חיילים בשביל לשמור על 4 אנשים שגרים באיזה קרוואן באיזו האחזות עלאק, בזבוז כסף וחיי אדם. הבעיה לא הפינוי, הבעיה שיש לך את ביבי ראש ממשלה
-
מה, היית בעזה?! אבל ממש ממש בפנים? וואו!
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
בקרב חברי הכנסת ישנם אידיוטים שימושיים למכביר.. מאז ומעולם. רונן שגב... זוכרים. הסכמי אוסלו נחתמו כתוצאה מהצבעה של מבריח סמים מסוכנים...
-
גונן שגב
-
זה רק מראה כמה.... ימח שמו..
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אם הם היו נשארים בגוש הם היו נשחטים או מפוצצים עד שהיו בעצמם בורחים בבהלה. חייהם ניצלו בזכות ההתנתקות
-
ובזכות ההתנתקות כל המטורללים שרוצים לספח את יו"ש לא יכולים לספח גם את עזה
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
זאת בדיוק הסיבה שהשמאל לעולם לא יחזור לשלוט. שקרנים ורמאים.
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.