לנתניהו + גלנט + דיכטר, ואני מבינה שאתם סופרים גם את השירות של יאיר לפיד במערכת במחנה כ"ותק בטחוני" יש אתכם ביותר סתומים?
-
-
-
מר גנץ, אם אחרי 117 שנים של שירות משותף, אתה לא מסוגל אפילו לדקלם מטלפרומפטר, בוגי מגמגם "אין ימין אין שמאל, יש ימין יש שמאל )*&#$ ישראל מעל לכול", שואל את עצמי. תגיד, בבה"ד 1, לא קיבלת מטלה מול קהל? כי כל קצין עובר את זה, מסתבר שלא אתה לא בוגי ולא אשכנזי עברתם זאת.
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
117 זה כולל ה 3 של לפיד או שאיתו אתם על 120?
-
שלושה תיקים פליליים לראש הממשלה. מזכיר. כמה שנות מאסר בפוטנציה זה עם דרעי ושות׳?
-
אוי הדר, אני ממש מצטער ומבקש סליחה. לא התכוונתי לפגוע בך אישית. למחוק?
-
אם לקקן בכיר כמוך סוף סוף מגיב לי מרוב מעמדך הליקוקי אז כנראה הלחץ שלכם באמת גבוה.
-
מה אתה מתרגש? ניצחתם בבליך!!!!
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
הצבעתי לך! אבל אפשר עד 10 אסמסים
-
חח גם מה העניין הזה של לספור ותק ביטחוני? הסחבק הולך להיות ראש ממשלה לא רמטכל. הניסיון שלו בניהול לא מי יודע מה
-
איזו עדינה את...עלאק לא מי יודע מה... הניסיון שלו בניהול גרוע
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
הוותק הזה עזר להרביץ לזקן מסכן שבסהכ עמד עם שלט מולך. עצובpic.twitter.com/mXvqpPj6Km
-
-
להצטלם ליד הקרבן המפוחד, כשאתה מחייך, לא אומר שאתם חברים. ועבירה פלילית של תקיפה אלימה, לא נמחלת גם שהנתקף סולח. וברמה האנושית, לא הייתי רוצה לראות אדם קהה לב, שמסוגל להפיל זקנים- שלא עשו לו כלום, ולאיים עליהם-בתפקיד ציבורי כלשהו.pic.twitter.com/YTdNEbgvn4
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אחלא חייל...מסתער עם רצועה באוויר ולא על הכתף, נשק מוטה כלפי מטה, זה נראה יותר כפלנגיסט ולא כרמטכ״ל בצבא ההגנה לישראל, אדון אשכנזי, זה יפה בשביל הפוזה, אך בבזק בסיס הטירונים של גולני, היו מצמידים לך בזנ״ט למשך שבועpic.twitter.com/TIvP7vkBzZ
-
אצלינו זה היה הצמדה לג'ריקן מים
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
תוסיף אותי וקיבלת מאה ועשרים.צבי
-
מה עם מילואים צביקהלה?
-
אני חושב שהוא מחשיב רק שנות סדיר וקבע.צבי
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.