כל התאגיד הזה הוא בלוף, סידור עבודה לגזענים, מתנשאים שמעסיקים אנשים בשיטת שמאלן מביא שמאלן... לסגור את הביזיון הזה ולא לתקצב את הערוץ על חשבון הציבור כי הוא כלל לא שידור ציבורי. מי שרוצה שיפתח ערוץ על חשבונו ויפסיד את כספו ולא את כספנו. לייבש ולסגור את הערוץ ומיד.
-
-
-
תהיה בטוח שזה הערוץ הטוב בטלוויזיה . תנסה.... תמיד אתה יכול לחזור לאח הגדול. אגב : זבל יש בכל מקום ... תחפש רפש ברשת והרשתית תצא לך מהעין .
-
צודק. יש הרבה רפש... מחפש נחת בספורט.... גם זה בערך...
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
סליחה, מישהו מופתע? רק מי שסימן מראש את עובדי רשות השידור המוכשרים כפגומי ד.נ.א, התלונן על כך שנאלץ לקלוט את חלקם ובדיעבד תלה בהם את האשמה לכשלון התאגיד ברייטינג יכול להדביק להם כינויים מעליבים משפילים גזעניים ויהירים.
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
איך ככה עזבת את רשות השידור רגע לפני, ומנעת מאיתנו לדעת מה חושבים עלייך בתאגיד?!
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
ולחשוב שאנחנו משלמים על המיץ הזה 700,000,000 ש"ח?!
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
זה עדיין לא מאוחר לסגור את הפח אשפה הזה שנקרא התאגיד
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
אוייי ובאבוייייי גזענות לשמה.. להדיח ומייד!
@IL_policeಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
בגלל שהיא לא צייתנית. לדעתו של הגאון קובלנץ וכל אלה שהורידו את השאלטר על הטלביזיה והרדיו של רשות השידור ! קראתי חלק מרשימותיו של קובלנץ. נורא !
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
למה תתביישו? זו הברנז'ה שלך: אשכנזים חילוניים שמאלנים. אם אחד המרכיבים חלש או חסר יש לפצות עליו בסדרי גודל. למשל, אם את לא אשכנזית (מכירה?) אז צייתנות ואקסטרא שמאלנות זה המינימום הנדרש
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
גם מזרחית וגם לא צייטנית זההכבר ממש מוגזם מבחינת התאגיד!! איך אחרי תחקיר כזה העולם שותק?
-
אולי זה יחלחל למקבלי ההחלטות, הגיע זמן
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
"לא צייתנית" זו. מבחינתי, מחמאה
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
זה אנשי רשות השידור כתבו בשביל התאגיד..עיתונאית
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
ברוכים הבאים לישראל 2018 שה0מאל מבקש לקדם את המיזרחים רק בקלפי למענם!!! איילה תודה רבה על הציוץ, תגובתך כאשת תקשורת וותיקה רצינית, ישרה, חשובה ביותר. שבת שלום לעם ישראל האשכנזי ולעם ישראל המזרחי היהודי.
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.