שגריר רוסיה בצרפת: "אם רוצים לשאת ולתת עם איראן על הטילים, צריך לדאוג להמשך כיבוד הסכם הגרעין, אחרת אי אפשר יהיה לדבר איתה" (גדעון קוץ)
-
-
ಈ ಥ್ರೆಡ್ ತೋರಿಸಿಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
אני מעריך ביותר את לה-מונד וחושב שהוא מהטובים בעתוני העולם. אבל איך תגבור מערך הטילים של איראן בסמוך לגבול ישראל כלומר בגולן הסורי לא דווח על ידי אף גורם עד היום? מה גם שבהלת נתניהו על איראנים על הגדרות חלפה עברה לה.
-
הפסיק באופן מוחלט להזכיר את איראן. יש משהו שכנראה מפחיד אותו יותר אבל הוא לא אומר לנו.

-
הרמיזות הן על איראן
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
כולם מבינים שאי אפשר להמשיך ולאפשר למשטר הבריונים האיראני להמשיך בבניית הכוח והאמצעים שמטרתם השמדת מדינת ישראל. הם עצמם מכריזים על כך ללא הרף. ככל שנדחה זאת המחיר יעלה והסכנה תגדל, אין לעם האיראני שום סיכסוך איתנו מלבד האידאולוגיה האיסלאמו-אימפריאלסטית של המשטר בטהרן.
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
נראה שהסנקציות האמריקניות לוחצות על האיראנים, שבתגובה מעבירים עוד ציוד צבאי, לסוריה כדי לגבש עסקה. הפחתת הסנקציות בתמורה לנסיגה מסוריה.
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.