Pff nog ff een mega afwas doen!Wachtende in de auto met frank op de achtergrond. Leuke show frank waarom niet tot 19:00?Hij komt naar je toe ! Gr van ivo Sorry heren van de wasstraat in Apeldoorn West!!! #NaDeZwartecross!Gaat voor hem niet opBedankt Michiel voor de kaartjes die ik dinsdag bij jou had gewonnen ik en me moeder vonden de zwarte kros heel leuk groet its je boy Sem zo vakantie weer voorbij :( ma heb wel mijn 1e karper gevongen van 8kg groetjes mark Hoi Kevin, Dankjewel voor het gesprek en de mooie liedje. Hier een live foto vanuit mn werk. Werkse nog even jongen. Lieve groeten Ermir βΊLekker bezig Eva!! Trekt me lekker door de Shanghai ochtendspits !Weekend geweldig afgesloten bij fashion week Amsterdam!!!