Twitter | Procurar | |
Yoel. H
איש חביב שאל אותי מי הנמאסיס שלך, השבתי לו יהוה.
968
Chíos
124
Seguindo
26
Seguidores
Chíos
Yoel. H 45 min
Respondendo a @realrafiperets
רפי תתנחם בעובדה הבאה: כל מי שמלין עליך ואומר: 'כולנו נבראנו בצלם'. מבסס את טיעוניו כמוך על אמונה מוטעת ומוטת באותה מידה. אהה, סליחה אתה מאמין בבריאתנות. טוף תתנחם בהיותך חלק מהרוב.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 1 h
Respondendo a @ygurvitz
לא לא. את העלונים הם יפזרו מהאוויר בשכונת ג'סי כהן והסביבה בחולון. את נוהל שכן עצמו הם מיעדים 'לשומרוני הטוב'
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 1 h
Respondendo a @yairlapid
קצת פורפורציות: אם אוחנה יכול להיות שר משפטים אם סמוטריץ' חבר קבינט אם אמסלם שר תקשורת אם נתניהו שר בריאות אם מנדבליט הוא אשכרה היועץ אז הנבערות של רפי פרץ זה מה שמדאיג אותך?
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 3 h
Respondendo a @netanyahu
אכן שנאה פתולוגית אוחזת בנתניהו. חבל ששנאת רוה"מ מופנת רק כלפי עיתונאים וגופי תיקשורת. במובן הזה אברמוביץ' יכול רק להתקנא ביחס שמקבל יחיא סינואר מהסגלגל בבלפור.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 21 h
Respondendo a @barak_ehud
צעד בכיוון הנכון. 'מודה ועוזב ירוחם' משל.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 22 h
Respondendo a @netanyahu
תמות נפשי עם פלישתים. בוא נניח לרגע השמצות הדדיות בצד. נניח שאפילו יש לך אמונה ואידאולוגיה. נקלעת לצרה, התישקורת הארורה חשפה את מבאושיך וגזזה מחלפותיך החלטת לעשות מעשה שמשון המקראי. נתניהו - תסתכל בשני העמודים שאתה אוחז. האחד רפי פרץ, השני בצלאל סמטטריץ'. עד כדי כך אתה נואש?
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 22 h
Respondendo a @Syechimovich
השר פרץ נע בתזזית. אתמול היה בצד הקורבני של שואה שנייה ושלישית. היום מייחל להמרה של להטבי"ם, טוהר גזע וזרע. שיחליט אם הוא לובש מדים ירוקים או חומים.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 23 h
Respondendo a @hkim14050017
דיי זה לא אמיתי. מה השלב הבא? לפנות את קברו של הרצל מהר הרצל?
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 23 h
Respondendo a @ravithecht
קצת מביך, תוך יומיים הבן אדם התהפך מהצד בקורבני בשואה לצד החום שמקדש זרע וגזע.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 23 h
בואי נאמר זאת כך שלי: הלוואי על כל מועסק בישראל רק את הסעיף הקטנטן של 'אובדן כושר עבודה', של האזרח א ברק. (שמחזיק בפנסיות צבאיות וממשלתיות)
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 13 de xul.
Respondendo a @nitayp
כשמעברתים שאיד לעיברית בחברון. מעניין אם השאיד הטרי יגזול פלח שוק מהקיטנות של ברוך גולשטיין.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 13 de xul.
Respondendo a @barak_ehud
ברק עם כל הרספקט, אתה חד ורהוט. אך לא יעזור כלום אם לא תתמודד ציבורית ביוזמתך עם סוגיית אפשטיין. אנשים ישרים לא יכולים להיישיר מבט למצלמה ולהתעלם במפגיע!! יפה דורש - יפה מקיים.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
Respondendo a @aviadglickman
גליקמן צר לי. מסע היח"צ של ערוץ 13 למשטרת ישראל מביש. מזכיר מסעות יח"צ של פרבדה... אתה יודע למי.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
Respondendo a @Eli_Bitan
מעניין. ולא ממש מפתיע.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
Respondendo a @hisaac148 @netanyahu
אם לא הייתי מספיק ברור המביך הוא שלב הלעיסה. בתיאבון.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
Respondendo a @netanyahu
מביך. ראשית מתדרך ומדליף לגיא פלג. שנית מאשים את פלג בפייק ניוז. שלישית מלעיס את בוחריו, באותו פייק.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
הלנה קבועה בשמאל: אין יצוגיות מספקת במפלגות שמאל למגזר הערבי ברשימות לכנסת ראשית אני חושב שהיצוגיות הזו במרצ, עבודה, כחול/לבן היא נפסדת בהגדרה שנית, לאלו שמאמינים בעלים ותאנות, לכל הפחות ייצוגיות זה שני נציגים למגזר בכל עשריה ברשימה כיוון שזה לא יקרה חזרנו לבראשית. נפסדות בהגדרה
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
מרוב סוטול זהות מאבדת זהות.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
Respondendo a @netanyahu
אם ג'ואל בנסון היה יהודי יש מצב שהמצציץ נחשב לאנטישמי? לאווו, לא יכול להיות.
Reply Retweet Gústame
Yoel. H 12 de xul.
Respondendo a @avidichter
איזה נחמד זה להמציא הסטוריה, ולנבא הבל.. איך מלחמת עזה ראשונה?! איך אחרונה? הבן אדם יודע הסטוריה כמו שאני יודע סינית מנדרינית.
Reply Retweet Gústame