Twitter | 検索 | |
יואל גיל
‏‏מתמחה ברפואה פנימית ביום, מתמחה ברפואה פנימית בלילה.
206
ツイート
84
フォロー中
843
フォロワー
ツイート
יואל גיל 6月15日
😂 לקחתי.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月15日
חשבתי על אקה או אינגריד.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月14日
יותר בכיוון של: על מי היא כתבה את ספרה ירושלים?
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月13日
返信先: @raavtan
יש שם דלת בצד.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月11日
返信先: @zviashkenazi
שיט, כבר יום ששי?
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月5日
返信先: @matanoss
מי על הספסל?
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月2日
זה נכון. עד כמה שאני יודע.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月2日
כלומר, מישהו שפנה מסיבה מוצדקת עדיין משלם השתתפות משמעותית. זה מעולה.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 6月2日
אז כמה עולה ביקור במיון למטופל עם אישור למפרע?
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月28日
אבל 70%!
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月28日
返信先: @noamginger
מוזמנת לדאם שאלות בשמחה. (אמרתי את זה נכון?)
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月28日
返信先: @noamginger
בהצלחה! אני אוהב את הזמן הזה. מקבל מלאן שאלות מסטודנטיות בוואטסאפ, ותמיד גם מחכים בעצמי. בסוף גם מקבל שוקולד. מושלם.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月27日
הרבה יהודיות בירושלים הולכות ללדת בסיינט ג'וזף, בית חולים במזרח העיר. מרוצות מאד. הייתי בודק אם גם שם מפרידים.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月22日
返信先: @omersi @gilboa_mayan
אכן, זבשם. א"א לעקם את המערכת, וצריך רגישות כמו שהסברתי והצגת. מי שמודאג ממצבו הבריאותי ומתעכב במיון יעביר שבת בבית החולים. לא יקרה כלום. לרוב הבלתמים ניתן למצוא פתרון.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月22日
返信先: @omersi @gilboa_mayan
זה יפה מאד, ובעיניי גם ראוי. צריך להבין שבשביל דתיים כניסת השבת נועלת אותך לרוב בבית החולים עד מוצש אם אתה לא גר במרחק הליכה. לפעמים יש ילדים בבית שאין להם סידור, כי אף אחד לא מצפה להיתקע עשר שעות במיון, אבל, ובכן, זו המציאות לא פעם.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月22日
返信先: @omersi @gilboa_mayan
שאלה קצת מוזרה. השיטה עליה אתה מדבר, ובכן, היא קיומה של שבת. כנראה שמסובך לשנות את זה. ובכל מקרה, העניין קצר לוואטסאפ, אבל בתי החולים בארץ מתנהלים עם ייעוץ הלכתי (יש משרת רב!) וממילא די בזה כדי לא להדיר את רגלי הציבור החרדי.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月22日
返信先: @gilboa_mayan
אם כבר, בתורנות איומה אחרת (כולן איומות) שוב עומס בלתי רגיל. מגיע גבר בן 60 עם כאבים בחזה, STEMI באקג. מיד יצאתי החוצה וקראתי לו להיכנס. תוך דקה חדר, מוניטור, אחות צמודה. כולם קנאו בו.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月21日
返信先: @gilboa_mayan
אם כבר תורים. זוכר תורנות איומה. בסופה בדקתי 41 מטופלים ב16 שעות. 3 לפנות בוקר, 20 מטופלים צובאים על הדלת. חלקם ממתינים למעלה מ4 שעות. אל החדר נכנסת גברת, מסבירה שהיא פרסונל. אני נטול כוחות, לא זוכר איך קוראים לי. אני ממלמל שגם את אמא שלי הייתי מקבל רק לפי התור. כמעט הרגה אותי.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月21日
返信先: @gilboa_mayan
הסתכלות יפה וכנה. מדי יום ששי אני חווה את זה בחדר מיון. אנשים לחוצים משבת, הגיעו בבוקר ונמרחים. לחלקם אני מנסה לזרז פרוצדרות (הדמיות, בדיקות דם), לחלקם אני מסביר שזו הבריאות שלהם ולבלות שבת בבית החולים כנראה שווה את זה. אף אחד לא עוקף בתור. המון חותמים על סירוב טיפול.
Reply Retweet いいね
יואל גיל 5月21日
返信先: @lamali_gif
ככה פרסמה גם המשפחה. לא הייתי נכנס לאזור הזה כגורם מן החוץ.
Reply Retweet いいね