| Tweety |
|
yishai gilad
@yishai007
|
2 godz. |
|
בטח חשוב מי התחיל, בגן שרה
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
2 godz. |
|
כדי שיהיה יחוד. סוג של חדר ייחוד.
פשוט דוחה, ועוד שם כיפה לפוזה
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
5 godz. |
|
אני ניסיתי כעת. הזיה תגיד לאן ואשלח הקלטה
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
5 godz. |
|
תותח
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
28 lip |
|
תגיד ל@realrafiperets
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
25 lip |
|
הוא מסוגל להתנצל על זה רק בשביל להסתופף בצל מרץ
@barak_ehud נכון?
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
24 lip |
|
מקום בלתי ראלי...
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
24 lip |
|
57? איפה זה? או שמה 55
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
24 lip |
|
על מה תודה?
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
24 lip |
|
ל מה תודה?
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
24 lip |
|
יש לי אני כרגע בעומס. פחות מפרסם
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
23 lip |
|
בהחלט זכותו השאלה היא מה יקרה אם יהיה שר חדש בממשחה הבאה במקומו הוא גם יחליף מנכל?
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
23 lip |
|
לגמרי לא אמיתי. לא הייתי שם לה פתק
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
23 lip |
|
נטעאל לא מדויק. בפילפולים שרשומים ניתן להבין שניתן למנות מנכל זמני גם מחוץ לשירות
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
23 lip |
|
חחח תותח אתה. שיטה מעצבנת והזוייה השוטף +++
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
23 lip |
|
ברור שלדעתך יהיה אפס, הוא מונע מינוי של אנשי שמאל כלבבך.
זכותו וחובתו לתת לבורחיו את מה שהם הצביעו, אני שמתי מחל, לא רוצה פרקליט מדינה לעומתי
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
23 lip |
|
לא הבנתי מה פיספסתי? מה יאיר אמר? @YairNetanyahu
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
22 lip |
|
אהוד היקר אוהב!
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
22 lip |
|
חיוך מאולץ
|
||
|
|
||
|
yishai gilad
@yishai007
|
22 lip |
|
איפה סבתא שלו?
|
||
|
|
||