| ٹویٹس |
| 1 گھنٹہ |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
ואתה רוצה לייצג את המחנה שקורא לעצמו המחנה ה"דמוקרטי"? הרמטכ"ל הוא הבן אדם שצריך להוציא לפועל בצורה הטובה ביותר את המדיניות של הפוליטיקאים, נבחרי הציבור שלנו, לא "לשמור על הילדים שלנו" מפניהם. התחלקת על כל השכל. מציע שתקרא קצת על מה זה דמוקרטיה
|
||
|
|
||
| 14 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
אפשר הסבר מה זאת הרשימה הזאת?
|
||
|
|
||
| 14 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
חמוצים נמאסתם. תן ביקורת עניינית על הבן אדם מספיק לפתוח עיינים. טיפ-תנסו לעזוב את תל אביב שלכם ותקראו שבפריפריה יותר זול לבנות בתים גדולים
|
||
|
|
||
| 11 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
מי שמשתמש במשפטנים כדי להשתלט על הדמוקרטיה שלא יתפלא אם בסוף זה יגיע עד אליהם לבית... מה הטעם של הצבעות בועידה (או בכנסת) אם בסוף בית הדין קובע בכל מקרה? @meretzparty
|
||
|
|
||
| 11 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
הכל פוזיציה
|
||
|
|
||
| 11 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
חמוץ שכמותך
|
||
|
|
||
| 10 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
עדכון לידידנו משמאל שאחוז גבוהה מהערבים רוצים אותנו בים עם או בלי קשר ליו"ש...
|
||
|
|
||
| 10 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
נקודה נוספת למחשבה, אולי אחת הסיבות שהעברית היא לא סטנפורד זה בגלל התערבות יתר של הממשלה ולא להפך?
|
||
|
|
||
| 10 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
יש הרבה הגיון בחלק את הכסף שכולנו משלמים מהמיסים שלנו לאונברסיטאות בצורה צודקת ולא שוויונית. לתת יותר למי שמגיע לו (התחיל את החיים בנקודת פתיחה נמוכה, שירת את המדינה בתור לוחם וכו) במקום סתם לכולם באופן שווה.אם כל הכבוד הוא יותר חכם ממך אז קצת כבוד וענווה.
|
||
|
|
||
| 9 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
ופייגלין @moshefeiglin
|
||
|
|
||
| 9 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
סתם שתדע, יש חוף באילת בשם מיקונוס (סמוך לשמורת האלמוגים) מאמין שלחוף הזה התכוון המשורר
|
||
|
|
||
| 8 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
אם אתה כבר סתם חולם אז תחלום שכל הנכים יבריאו, שכולם ישארו נערים לנצח ושלא יהיה עוני
|
||
|
|
||
| 7 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
אני גם לא היתימאמין עד שלצערי בתקופת שירותי בישוב יצהר ראיתי בעיינים יהודים עם פאות שמחללים שבת אחרי שבת וזורקיםאבנים על ערבים.התנהלות החקירה פה היא בושה למדינת ישראל,אבל האמירה של שלמה חשובה כלכך כי מרוב שזה מובן מאליו עבורינו,אנחנו לא אומרים אותה ומבחוץ זה נראה שכולנותומכי טרור
|
||
|
|
||
| 6 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
כמה שנאה יש בשמאל... ממש גועל נפש ועוד לראות את כל התגובות המפרגנות פה. תגידו איבדתם את זה לגמריי? אם היו אומרים את זה על מישהו משלכם כולכם הייתם נזעקים. צבועים.
|
||
|
|
||
| 4 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
אנא דייק את דבריך, הוא אמר שלא יגיד כתב אישום לפניי הבחירות אם לא יהיה לו זמן להגיב עד לבחירות, טענה לגיטימית. מה שאהוד ברק אמר זה שאם "שומר הסף" לא מתיישר עם הדעה שלו, עם או בלי קשר לעובדות, אז הוא מועל בתפקידו, חמור בהרבה.
|
||
|
|
||
| 4 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
אני מאמין שהכוונה היא לגנבת הדעת של הציבור ע"י הצגת צד אחד בלבד של השימוע בלי לתת לצד השני להציג הטיעונים שלו עד לבחירות ובכך לצייר מציאות שחוטאת לאמת. לא חסרה ביקורת עניינית להעביר עליו, אבל לתקוף כל דבר שהוא אומר אפילו שיש בזה היגיון מוציא אתעם מגוחכים ומחזק אותו
|
||
|
|
||
| 3 جنوری |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
אלופה!
|
||
|
|
||
| 31 دسمبر |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
בעיה חמורה בכללי בשיטת הפוליטיקה הישראלית, ששר מקצועי הוא גם חבר כנסת ולעיתים ראש מפלגה, כך שהוא צריך להתעסק עם תמיד ובחירות תוך כדי התפקיד המקצועי שלו, העברת מקל השלטון לשמאל לא תפתור את הבעיה הזאת רק שינוי השיטה.
|
||
|
|
||
| 30 دسمبر |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
לא זכור לי מתי @sheffipaz התפרצה לגנץ או גבאי במסע"ת. למה אי אפשר להעביר ביקורת על השמאל האלים, שמסיט אישית נגד מנדלבליט ומשפחת נתניהו בצורה בוטה ואלימה, מבלי להעביר ביקורת תוך כדי הימין אפילו שאין דוגמא אמיתית? נמוך.
|
||
|
|
||
| 25 دسمبر |
@toavshi
תומר אבשלום
|
|
|
חלאס להיות חמוץ. לגיטימי לחלוטין שחברים בקבינט הבטחוני-מדיני יטוסו במסוק כדי לראות התקדמות של מבצע צבאי. תביא ביקורת נורמאלית את הבית היהודי, לא חסר
|
||
|
|
||