Twitter | Search | |
KeLa 🇮🇱
כלל לחיים: אם אתה לא רוצה שהבוס ידע שאתה מסטול, תדאג שהוא אף פעם לא יראה אותך סחי.
1,519
Tweets
154
Following
231
Followers
Tweets
KeLa 🇮🇱 1h
תראה, כל התוכנית מצויינת ושווה האזנה, אבל אם אתה ממש מתעקש אז 13:13.
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 7h
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 25
Replying to @giladzw
בדרכ לא. נראה לי התפלק לך בטעות.
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 25
יש דברים שלא צוחקים עליהם!!! 😠
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 25
Replying to @Cannabisrael
תגידו, הוצאתם פעם מאמר על חנויות ישראליות מומלצות לקניית שמן cbd? אם כן יש מצב ללינק בבקשה?
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 25
Replying to @giladzw
תנסה את הפייסבוק פינת אינסטגרם. איכזבת גלעד. ציוץ מתנצל ומתחנף
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 24
יאיר הוא נסיך, אבא שלו הוא המלך...
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 24
Replying to @giladzw
לך תהיה יפה נפש במקום אחר. כאן זה סתם יצא לך פאטתי
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 24
שששש...אל תגלה לו, זה יהרוס לו את יצר השינאה.
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 retweeted
Akiva Bigman Jun 24
ברייקינג: בכיר כפוי טובה בתקשורת הישראלית מוסר לי שהוא מתרגש כמו ילדה קטנה לחגוג הישגים מדיניים חסרי תקדים שיצרו אנשים שהוא מתעב ותוקף על בסיס יומי. עוד מוסר הבכיר הבכיין שהוא לא מסוגל לחבר אחד ועוד אחד והוא ימשיך להתגעגע לתהליך שלום שמעולם לא היה ולדמיין שבני גנץ הוא רבין.סוף
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
Reported 👍🏼
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
How?
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
Replying to @Doco28
אוףףף אני ימנית אז אני לא משתתפת ואין לי מושג מי מוביל 😩😩😩
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 retweeted
דודי אמסלם 🇮🇱 Jun 23
Replying to @yairlapid
אתה שוב מצהיר הצהרות שלא תוכל לעמוד בהן? אתה איש רדוד שמדבר אלינו כל היום בסיסמאות מהאמבטיה, מחדר המיטות, מהמטוסים והמלונות בחו"ל. תקשיב, אתה כולה רוטציה שלעולם לא תגשים את עצמה. תהיה מספיק גבר לקפל את הזנב, אחרי שתחטוף סטירה גם בבחירות האלו ותתנדף מכאן, או לפחות שב בשקט.
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 retweeted
Ariel Schnabel אריאל שנבל Jun 23
כמה מקלחות אתה עושה אחי, ישראל מתייבשת
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
Replying to @YotYotam
בשם נשות העולם; 😔
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
Replying to @asafash1
מסכימה. הצבעתי לו בפריימריס.
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
Replying to @asafash1
כואב לי הלב עליו. גם כשהוא עצבני בא לי לצבוט אותו בלחי.
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 Jun 23
Replying to @EranSwissa
תכלס חוצפה, גם ככה יורד 30% מס על הזכייה. קמצנים
Reply Retweet Like
KeLa 🇮🇱 retweeted
🐝רונית הביביסטית🐝 Jun 22
אפריים שמיר איחל מוות לשרה- זה רק אומן מזדקן וממורמר שכותב שטויות, הוא לא מייצג אף אחד שבתאי שביט קורא לנו חסרי דעת וצרור מחמאות- זקן בן 80 שמייצג רק את עצמו דן שילון מטנף- לא צריך להתייחס הוא מדבר רק בשמו אבל אל תשכחו: ביבי מפלג, אנחנו המסיתים והאלימים והם המחנה אוהב אדם. ברור?
Reply Retweet Like