Twitter | 搜索 | |
Adi Godis
גודיס. מתנחלת לשעבר, תל אביבית בהווה ואוהדת הפועל ירושלים לנצח. Take it or leave it
1,632
推文
256
正在关注
59
关注者
推文
Adi Godis 4小时
回复 @Rereshef
מותר לתייג אם הם קטינים?
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 4小时
回复 @LilacBL
רצוי
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 4小时
כבר קיוויתי שיקחו את אורנה כנהגת..
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 8小时
התפתחות משמעותית = עוה״ד של החשודים הביא עוד טענה שלא תחזיק מים.
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 8小时
回复 @BARawitch
וואו! תודה רבה על השיתוף. הרבה פעמים פחד ודחייה נובעים מבורות, בזכותך אנשים יידעו קצת יותר ויפחדו קצת פחות. תהיה בריא🥰
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 转推了
שי ניב 7月21日
לתשומת לב ההורים של טובי בנינו ולתשומת לבם של מיטב כתבנו הפזורים בשטח שמיהרו לאמץ את הנרטיב המטומטם. איה נאפה לא אנסה אף אחת עד היום. אל תתנו יד לסיסמאות כמו "אם הייתי יודע מה הולך שם לא היתי נותן לבן שלי לנסוע". הבעיה היא לא "שם", לא במקום ולא באווירה. הבעיה היא בחינוך *שלכם*
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月21日
回复 @ruth_elbaz
ונגד להט״בים. בקיצור טרור פטריאכלי.
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月21日
״מפקירה את אזרחיה״. מי בכלל רוצה שהדוחים האלה יחזרו לארץ? בחיי שאני מתביישת לחלוק את אותה אזרחות איתם.
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月21日
回复 @Ariav
לא מבינה איך בכלל אפשר לסבול את טוקיו. 😤
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月21日
回复 @yoavr
שבמצב של העבודה זה כמו לצאת מהמפלגה.. 🤨
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月21日
סתם שתדע לפי החוק אם מישהו מהמשתתפים מתחרט באמצע האקט והצד השני ממשיך זה נחשב אונס.
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月21日
回复 @idokius
אני פשוט נכנסת לטוויטר.. סופגת שנאה מכוווולם 🤗
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月19日
回复 @ofbagril
אבל הומור שחור על אונס כן לוקח? (שורדת שואלת..) 🙄😏
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月19日
回复 @Tamarski1
לא כל כך הבנתי למה הזמנת חברים ליומולדת של האחיינולים. כאילו, הם לא שלהם, אז זה פחות מעניין אותם. אבל כן יכולה להבין את ההתבאסות על זה שלא הודיעו שלא יגיעו..
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月18日
כואב לי הלב וכל הימים האחרונים מטרגרים אותי למוות. זהו. פרקתי. ביי.
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月18日
回复 @lilach_v
כבר רואה את הכתבה ב7 ימים בעוד כמה חודשים: ״ככה שרדנו את העינויים והמכות בשבי הקפריסאי״
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 转推了
Noam R 7月18日
回复 @noamr
"כי הם לא מהסוג שהולך לכלא, הם מהסוג שהולך לקרבי". נכתב לפני 24 שנים, עדיין פאקינג רלוונטי
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月18日
回复 @amitlev
לתבוע אותם?
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 7月18日
回复 @akivanovick
הם פשוט לא חשבו שבקפריסין זה עובד אחרת.
Reply Retweet 喜欢
Adi Godis 转推了
Akiva Novick 7月18日
ממש נורא שהחשודים באונס ״לא מפסיקים לבכות״ ואף ״חוששים מהבאות״. נקווה שלא ישארו עם צלקות בנפש ממה שעוללה להם הנערה
Reply Retweet 喜欢