Twitter | Buscar | |
Tal
‏עורך דין בארץ ובניו יורק. חולה פוליטיקה בארץ ובעולם.
2.857
Tweets
176
Seguindo
89
Seguidores
Tweets
Tal 3 h
לא יודע מה היה שם. שוטר שירה במסגרת תפקידו בצורה רשלנית, הוא גורם מוות ברשלנות ולא בקלות דעת.
Reply Retweet Curtir
Tal 4 h
Respondendo a @gershuni
גם בחולון לא היה אפשר להשיג כרטיסים
Reply Retweet Curtir
Tal 10 h
Respondendo a @Roy_Iddan @realadamgold
רועי למי אפשר להצביע? ש"ס?
Reply Retweet Curtir
Tal 11 h
Respondendo a @Roy_Iddan
באנק יכול לעשות הכל!
Reply Retweet Curtir
Tal 18 h
Respondendo a @Luy3Ro @MoranT555
מיעוט מאוד פצפון של הדתיים זורק אבנים ומתנהג בגסות. לא צריך להכליל. באשר להשכלה, הדתיים לא פחות משכילים.
Reply Retweet Curtir
Tal 18 h
Respondendo a @MoranT555
כנראה שזה חשוב לה. תשתדלי לסלוח ולהבליג ככל שאת יכולה.
Reply Retweet Curtir
Tal 20 h
Respondendo a @MoranT555
איכשהו היום הכי קשה לנו ההיפרדות מהמסכים... אנחנו כמעט לא עושים מלאכה בחיים האמיתיים
Reply Retweet Curtir
Tal 20 h
Respondendo a @MoranT555
בתורה כתוב שאסור לעשות מלאכה בשבת. המשנה והתלמוד פירשו מהי מלאכה וקבעו 39 פעולות שנחשבות מלאכה. כתיבה, זריעה, קציר ועוד. לכל אב מלאכה עשו רשימה של תולדות. אסור לכתוב מיילים מתוך הרחבה של זה או לטעמי בגלל שזה פוגע במהות של השבת. טלח
Reply Retweet Curtir
Tal 20 h
Respondendo a @MoranT555
להגדרה של חילול שבת?
Reply Retweet Curtir
Tal 20 h
Respondendo a @MoranT555
אם היא עשתה אישיו כנראה שלא תשכנעי אותה שלא נורא. ברמה ההלכתית זה "חילול שבת לייט". זה בטוח לא אב מלאכה ולא תולדה.
Reply Retweet Curtir
Tal 20 h
Respondendo a @Anonagrec
אז בגלל שמשפטים לוקחים זמן כדאי לוותר?!
Reply Retweet Curtir
Tal 20 h
Respondendo a @MoranT555
לא. רוב עם ישראל לא שומר שבת. זה חלק מהחיים.
Reply Retweet Curtir
Tal 21 h
Respondendo a @Anonagrec
הקבלנים נהנים מהסחבת. התביעה דווקא יכולה למנוע את הסחבת.
Reply Retweet Curtir
Tal 21 h
ראיתי עכשיו את התכנית של יגאל גואטה על ליקויי בנייה. רק משפט יכול לפתור בעיה כזאת. דיירים בד"כ לא מעיזים לעמוד על זכויותיהם. חבל...
Reply Retweet Curtir
Tal 21 h
Respondendo a @meitalbonchek
אין מה להתבייש. אחד היתרונות בישראל. 😁
Reply Retweet Curtir
Tal 22 h
Respondendo a @TomerPersico @SivanRahav
הוא כמו כל קיצוני. הרבי מסאטמר גם היה מפתיע אותך?
Reply Retweet Curtir
Tal 22 h
Respondendo a @youvalv
שלי לא ישנים בלילה אחרי פחות מזה
Reply Retweet Curtir
Tal 22 h
Respondendo a @meitalbonchek
בדרך כלל מישו מהנוסעים משלם.
Reply Retweet Curtir
Tal 22 h
Reply Retweet Curtir
Tal 22 h
איזה הסכם מטומטם. אירן נותנת הודעה על הפרה ואז היא רשאית להפר 🤦‍♂️
Reply Retweet Curtir