Twitter | ಹುಡುಕು | |
stam_adam- underpaid  bot
7,123
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
1,155
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
161
ಹಿಂಬಾಲಕರು
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
stam_adam- underpaid  bot 34 ನಿಮಿ
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @danieldolev
אתה טועה ומטעה. אלו שבעד הוצאות להורג עדיין חושבים שהנאשם צריך לעבור הליך מלא שבסופו הרשעה חלוטה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 36 ನಿಮಿ
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @yoelituv
היחס אליו היה אחרת אם היה שם מר"ץ בקלפי
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 47 ನಿಮಿ
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @YotYotam
כולל הוא עצמו, שלא צלל לתוך התיק הזה מהיום הראשון
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 53 ನಿಮಿ
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @noamr
מי אמר שלא פלסטיני?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 3 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @aviadglickman @Yossi_eli
תלמד ממנו על איך מבקרים את רשויות האכיפה ושומרים על האזרחים ולא הופכים לדוברי הרשויות.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid bot ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
Caleb Hull ಜೂನ್ 24
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @NancyLeeGrahn
these pictures are from 2015 under Obama and you cropped the time stamp out of the picture
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 3 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Roy_Iddan
תשכח מזה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 3 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @JoshBreiner @baruchikra @aviadglickman
תעביר קורס ל אביעד גליקמן וברוך קרא על איך לבקר את רשויות החוק ולא לשמש הדובר שלהם . ,
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 14 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @YairNetanyahu
Shocking...
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 15 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Riklin10 @aviadglickman @AmirOhana
מהמקפצה בעירום מלא...
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid bot ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
שמעון ריקלין 19 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @aviadglickman @AmirOhana
השערוריה היחידה פה היא ההגנה חסרת הבושה שלך על מהלך נפסד. אין דוגמא בדמוקרטיות מערביות לרפיסות ואפסות כמו שאתה וחבריך מפגינים מול מערכות החוק. לך הבדיחה גליקמן. אתה לא ראוי להיות עיתונאי
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 15 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @IfNotNowOrg
Much moral and just than your occupation of Indian tribes in usa...
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 15 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @shiramakin
הmetoo חשוב , אבל היו כאלה שהשתמשו בו כמכשיר במאבק פוליטי, ותרבותי. לא כל אמירה מטומטמת , או חיזור מגושם הופך אדם לפושע מין שצריך לתלות בכיכר העיר לפני שימוע ולפני משפט.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 15 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @shiramakin
הכותבת שימשה כיועצת פרלמנטרית לח"כ רוזין בשנים 2013-2015 Say no more...
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 15 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @AfifAbuMuch @danawt
הפה המלוכלך והחצוף של
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 16 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @lucyaharish
למה תמיד לחפש את השלילי ולא לתת תקווה לאופציה שזה אמיתי ונכון , גם אם סיכוי נמוך. האם השקפת עולמך השתלטה על התקווה?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 16 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @YTB2018
מה כמו היום הולדת שעשו לקיסר שמעון פרס בזמנו?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid bot ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
Akiva Bigman ಜೂನ್ 21
נשמת אפה של העיתונות הן הדלפות של חושפי שחיתויות נגד המערכות בהן הם משרתים, לא תדרוכים של בעלי שררה שנועדו לשרת את האינטרסים של מנגנונים ממשלתיים חסרי בקרה. כלבי השמירה של הדמוקרטיה נהיו שומרי הסף של האוליגרכיה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 17 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @BarakRavid @danawt
למה ככה לעצבן את
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
stam_adam- underpaid  bot 19 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @erancherpak @YanivTurgi
למה? הם קדושים?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ