|
snir shtainman
@
snirs73
|
|
יהודי חילוני.
מיום הולדתי אני כולי שלך, בלעדיך אין לי שום דבר...
|
|
|
1,903
ಟ್ವೀಟ್ಗಳು
|
260
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
|
170
ಹಿಂಬಾಲಕರು
|
| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
snir shtainman
@snirs73
|
5 ಗಂ. |
|
תסלחו לי
מותר להעביר ביקורת על כל אחד ועדיין לחשוב שהוא יותר טוב מהאחרים
ויש עוד הרבה תחומים שהוא עושה דברים טובים למדינה
שבת שלום ושקטה
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
23 ಗಂ. |
|
מזל טוב
בשנה הבאה בירושלים
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
23 ಗಂ. |
|
איזה יהודי אתה?!
אתה בטוח שאתה יהודי?
זה מה שאתה מאחל לאנשים
תתבייש לך חלאה
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
24 ಗಂ. |
|
צה'ל שנלחם לגייס אנשים שלא רוצים לא מוכן למצוא מקום לאנשים שמאוד מאוד רוצים
שמישהו יזכיר לגנרלים שזה צבא העם ואפשר למצוא מקום לכולם
במיוחד למי שכל כך רוצה twitter.com/orenhelman/sta…
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 27 |
|
@lucyaharish
שמעתי את השידור בגל"צ ורציתי להגיד לך שמי שפוגע בך בדברים כאלה הוא לא בן אנוש ובטח לא יהודי הוא במקרה הטוב חלאת אדם
מאחל לך שפע בריאות והרבה ילדים בריאים
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 23 |
|
זה גבר גבר
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 23 |
|
זרקת פה פצצה
אני חושב שאת צריכה לתת הסבר מי זו המרצה
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 23 |
|
אבא שלו אוהד גליל עליון
גר שנים כבר בנאות מרדכי
ובא לכל המשחקים
קלעי גדול בשאר הדברים דרוש שיפור גדול כדי להיות בליגת העל
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 23 |
|
עוד מעט הוא יוציא הודע שסותרות את זה
אל תדאג
|
||
|
|
||
| snir shtainman ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
אורן הלמן
@orenhelman
|
ಜೂನ್ 23 |
|
שמולי, 31 מירושלים.
חולם להתפרנס רק מאומנות: ציורי פנים לימי הולדת, פול מון וציורי קיר. זמין ברוב חלקי הארץ.
עבודות שלי בפייסבוק: שמולי דייטש ובאינסטגרם Shmuli_makeup.
התמקצעתי בתחום האיפור (אירועים, תיאטראלי, מסיבות וימי הולדת) וציורי קיר.
m.facebook.com/story.php?stor… pic.twitter.com/RaPPANJjKt
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 22 |
|
מה מיוחד בהצעה הזו
כל קבוצת יורוליג תציע לו יותר וגם ישחק יותר
בושה
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 19 |
|
בהצלחה
תחזירי אותם הבייתה
רק פה זה הבית של היהודים
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 19 |
|
לא יפה
היא לא רוצחת בסך הכל דמגוגית בשקל
לא מאחל דברים רעים
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 18 |
|
תודה על שירשור מקסים
שתמשיך לכתוב עוד שנים רבות
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 18 |
|
חופשה נעימה
מחכה ליום שתחזור הביתה🙏❤
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 18 |
|
הדבר האחרון שאפשר להגיד על הראל זה שהוא לא מגן על חופש ביטוי מימין ומשמאל
דוגמה קטנה אושרת קוטלר ועוד רבים אחרים
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 17 |
|
בוא נגיד את האמת
קרית שמונה במצב יותר טוב מהרגע שאין מלחמה בלבנון ואין קטיושות
לגבי שדה דב אני גר במרכז ושאני צריך לטוס לאילת אני מעדיף את נתב"ג
בגלל זה לא יקרה כלום לאילת
ימים יגידו
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 17 |
|
אין סיכוי שאני יוצא נגדו
אני עוקב אחריו המון זמן ומסכים עם רוב דעותיו
אני לא חושב שאני צריך להסכים עם הכל
ומותר לי לבקר בצורה יפה ועניינית את הדרך
לא כל ביקורת על דרך היא תקיפה
❤
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 17 |
|
מעולם לא יצאתי נגד בנט ושקד ההפך הוא הנכון
שנית מי שיוצא למשחק חוץ שיקח בחשבון שהקהל לא איתו וגם השופטים לא
|
||
|
|
||
|
snir shtainman
@snirs73
|
ಜೂನ್ 17 |
|
1. אני חי
2. הייתי רוצה שיפונה
3. יש לי ביקורת על ביבי וטוב שכך אבל עדיין הוא הראש ממשלההכי טוב שהיה כאן מאז בן גוריון (לדעתי)
|
||
|
|
||