|
Shimrit Nothman
@
ShimritNothman
Israel
|
|
מנכ״לית 15 דקות, @בארכבת, פעילה חברתית וקהילתית, אמא לשלושה קטנטנים ונשואה לרופא המקסים ביותר בעולם
|
|
|
687
Tweety
|
332
Sledovaní
|
263
Sledujúci
|
| Tweety |
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
10 h |
|
רב קו היתה אמורה להיות רפורמה מדהימה שמקלה על השימוש בתחבורה ציבורית. לרוע המזל, נראה שהיישום שלה בשטח לקוי ביותר, ובמקום להקל על הנוסעים הוא רק מכביד עליהם ומעמיד אותם במצבים מאוד לא נעימים, בדיוק כמו שתיארת.
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
27. 6. |
|
טוב לי במיוחד איפה שאני עכשיו 😁 אבל תודה על המחשבה ישראל
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
14. 6. |
|
בפעם הבאה תבוא להגיד שלום 🤓
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
27. 5. |
|
מסתבר שהשר כ״ץ רוצה להתחלק איתנו בהישג. חבל ששכח לציין בפוסט שהסיבה שצריך היה ‘להוסיף’ רכבות נובעת מכך שהוא ‘לווה’ את אותן רכבות מלכתחילה, כדי לפתוח את קו ירושלים-נתב״ג, טרם זמנו pic.twitter.com/ID4xF7Ebku
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
23. 5. |
|
התודה היא לך 😘❤️
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
16. 5. |
|
זה צולם לפני שעה. אני מקווה בשבילו שהוא כבר בבית ❤️. הוא נסע אליכם או לראות את חצי הגמר ?
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
2. 5. |
|
כשר? 🤓
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
2. 5. |
|
מה זה הדבר היאמי המטורף הזה???!!
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
24. 4. |
|
הוא לא עומד לעשות את זה כעת, הוא מכריז על המדיניות שלו ושל המפלגה האם יבחרו בבחירות המתקרבות. עדיין, חסר מאוד מאוד בארץ אופוזיציה מתפקדת כמו באוסטרליה
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
23. 4. |
|
הם הפסיקו את החיוב הזה לפני מספר חודשים. אבל עדיין רק 400 נוסעים יכולים לעלות על כך רכבת.
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
23. 4. |
|
אם עליתם לרגל לירושלים וחשבתם לקחת את הרכבת בחזור twitter.com/kann_news/stat…
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
12. 4. |
|
יכול להיות. רק להוסיף שהבעיות של הרכבת לא מתחילות ולא נגמרות בוועד. יש שלל דברים שדורשים שם תיקון, כמעט בכל היבט. מה שוודאי הוא שלהנהלה יש יכולת מועטת יותר לטפל בתקלות הללו כשהוועד מעסיק אותה כל הזמן
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
12. 4. |
|
יש סכסוכי עבודה פתוחים בין הוועד להנהלה- זה לא עניין של ניסוח. זה עניין של מציאות. כל צד בסכסוך צריך לעשות את כל מה שביכולתו כדי לסיים את הסכסוך כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר. אתה רוצה שנכנס לדיון מי אשם יותר? זה אפשרי, אבל השאלה האמיתית היא מה יוציא אותנו מהברוך הזה
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
12. 4. |
|
לא הבנתי את הלוגיקה. המאבק של הוועד בהנהלה- הוביל כפי הנראה להשבתה הזו. איפה יש כאן האשמה להנהלה? (לא שהיא חפה מביקורת לגבי דברים אחרים)
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
12. 4. |
|
אני מנהלת את דף הפייסבוק של בארכבת. מוזמן להכנס ולראות קצת מהפעילות שלנו 🙂. אנחנו דואגים להפנות אצבע לכל האשמים וגם לפנות אליהם באופן מסודר ולנסות לשפר את המצב.
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
12. 4. |
|
עדיין עיכובים וביטולים, אבל הרכבות מתחילות לחזור לסדרן, אחרי השביתה ההזויה של הבוקר @InTheRakevet news.walla.co.il/item/3230111?u… pic.twitter.com/jwVHBTqfGT
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
12. 4. |
|
שביתת רכבות בכל הארץ! מה יעשו החיילים שחוזרים מהבסיס? הנוסעים שבדרך לטיסה בנתב״ג? הנוסעים פעם נוספת נפגעים ממאבק הוועד בהנהלת הרכבת @InTheRakevet pic.twitter.com/skThRY2rve
|
||
|
|
||
| Používateľ Shimrit Nothman retweetol | ||
|
benny akivaev
@bnayahu1
|
4. 4. |
|
אם אפשר היה לייצר אנרגיה מהבעסה של הנוסעים ברכבת אפשר היה לייצר מספיק חשמל להדליק את כל המדינה.
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
25. 3. |
|
דרומה מאשקלון
|
||
|
|
||
|
Shimrit Nothman
@ShimritNothman
|
23. 3. |
|
בחירות 2019 בדקה..? twitter.com/talschneider/s…
|
||
|
|
||