Twitter | Hľadať | |
Shimrit Nothman
מנכ״לית 15 דקות, @בארכבת, פעילה חברתית וקהילתית, אמא לשלושה קטנטנים ונשואה לרופא המקסים ביותר בעולם
687
Tweety
332
Sledovaní
263
Sledujúci
Tweety
Shimrit Nothman 10 h
V odpovedi používateľovi @meitalbonchek
רב קו היתה אמורה להיות רפורמה מדהימה שמקלה על השימוש בתחבורה ציבורית. לרוע המזל, נראה שהיישום שלה בשטח לקוי ביותר, ובמקום להקל על הנוסעים הוא רק מכביד עליהם ומעמיד אותם במצבים מאוד לא נעימים, בדיוק כמו שתיארת.
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 27. 6.
V odpovedi používateľovi @IsraelFruchter
טוב לי במיוחד איפה שאני עכשיו 😁 אבל תודה על המחשבה ישראל
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 14. 6.
V odpovedi používateľovi @GutmanLior @meravdavid @lobbying99
בפעם הבאה תבוא להגיד שלום 🤓
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 27. 5.
V odpovedi používateľovi @yair_kraus @InTheRakevet
מסתבר שהשר כ״ץ רוצה להתחלק איתנו בהישג. חבל ששכח לציין בפוסט שהסיבה שצריך היה ‘להוסיף’ רכבות נובעת מכך שהוא ‘לווה’ את אותן רכבות מלכתחילה, כדי לפתוח את קו ירושלים-נתב״ג, טרם זמנו
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 23. 5.
V odpovedi používateľovi @michtzi1
התודה היא לך 😘❤️
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 16. 5.
V odpovedi používateľovi @mushyvider @InTheRakevet
זה צולם לפני שעה. אני מקווה בשבילו שהוא כבר בבית ❤️. הוא נסע אליכם או לראות את חצי הגמר ?
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 2. 5.
V odpovedi používateľovi @michtzi1
כשר? 🤓
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 2. 5.
V odpovedi používateľovi @michtzi1
מה זה הדבר היאמי המטורף הזה???!!
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 24. 4.
V odpovedi používateľovi @criticalmassil
הוא לא עומד לעשות את זה כעת, הוא מכריז על המדיניות שלו ושל המפלגה האם יבחרו בבחירות המתקרבות. עדיין, חסר מאוד מאוד בארץ אופוזיציה מתפקדת כמו באוסטרליה
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 23. 4.
V odpovedi používateľovi @isrPiccolo
הם הפסיקו את החיוב הזה לפני מספר חודשים. אבל עדיין רק 400 נוסעים יכולים לעלות על כך רכבת.
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 23. 4.
אם עליתם לרגל לירושלים וחשבתם לקחת את הרכבת בחזור
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 12. 4.
V odpovedi používateľovi @KorenLazar @itay_timor @InTheRakevet
יכול להיות. רק להוסיף שהבעיות של הרכבת לא מתחילות ולא נגמרות בוועד. יש שלל דברים שדורשים שם תיקון, כמעט בכל היבט. מה שוודאי הוא שלהנהלה יש יכולת מועטת יותר לטפל בתקלות הללו כשהוועד מעסיק אותה כל הזמן
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 12. 4.
V odpovedi používateľovi @KorenLazar @itay_timor @InTheRakevet
יש סכסוכי עבודה פתוחים בין הוועד להנהלה- זה לא עניין של ניסוח. זה עניין של מציאות. כל צד בסכסוך צריך לעשות את כל מה שביכולתו כדי לסיים את הסכסוך כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר. אתה רוצה שנכנס לדיון מי אשם יותר? זה אפשרי, אבל השאלה האמיתית היא מה יוציא אותנו מהברוך הזה
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 12. 4.
V odpovedi používateľovi @KorenLazar @itay_timor @InTheRakevet
לא הבנתי את הלוגיקה. המאבק של הוועד בהנהלה- הוביל כפי הנראה להשבתה הזו. איפה יש כאן האשמה להנהלה? (לא שהיא חפה מביקורת לגבי דברים אחרים)
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 12. 4.
V odpovedi používateľovi @Maccabi2015 @itay_timor @InTheRakevet
אני מנהלת את דף הפייסבוק של בארכבת. מוזמן להכנס ולראות קצת מהפעילות שלנו 🙂. אנחנו דואגים להפנות אצבע לכל האשמים וגם לפנות אליהם באופן מסודר ולנסות לשפר את המצב.
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 12. 4.
עדיין עיכובים וביטולים, אבל הרכבות מתחילות לחזור לסדרן, אחרי השביתה ההזויה של הבוקר
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 12. 4.
שביתת רכבות בכל הארץ! מה יעשו החיילים שחוזרים מהבסיס? הנוסעים שבדרך לטיסה בנתב״ג? הנוסעים פעם נוספת נפגעים ממאבק הוועד בהנהלת הרכבת
Reply Retweet Páči sa
Používateľ Shimrit Nothman retweetol
benny akivaev 4. 4.
אם אפשר היה לייצר אנרגיה מהבעסה של הנוסעים ברכבת אפשר היה לייצר מספיק חשמל להדליק את כל המדינה.
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 25. 3.
V odpovedi používateľovi @InTheRakevet
דרומה מאשקלון
Reply Retweet Páči sa
Shimrit Nothman 23. 3.
בחירות 2019 בדקה..?
Reply Retweet Páči sa