| Твіти |
|
רן ישי
@ranichay
|
2 год |
|
באיזה גוף ממנים לתפקיד הכי רגיש בחודשים הקרובים מישהו שכבר פישל באותו תפקיד בדיוק לפני חודשיים? צדקתם ילדים- בבית המשפט העליון של מדינת ישראל. הגוף שעושה מהמקפצה מה שכולם מפחדים לעשות במים. על חשבונכם ועל חשבוננו
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
19 черв. |
|
תודה. נראה שנמסר לי משהו שגוי
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
18 черв. |
|
בשבוע שעבר נתבקשתי לסייע בעניין ציבורי מסויים, על יסוד תפקידי בעבר בשירות הציבורי. לשאלתי למה לא מסתייעים בתנועה, נמסר לי שבפניות קודמות, בעבר, לסיוע כנ"ל נתבקש תשלום. לכן שאלתי
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
18 черв. |
|
גביתם כסף על העתירה?
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
18 черв. |
|
אבל עושים, לא? האנשים האלה נכנסים לכלא לעשרים שנה. לא משנה אם הוא סיני, הודי, רב או מחבל. שיירקב שם
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
18 черв. |
|
אתה מבין למה תמשיכו להשאר במדמנה שלכם? לא שזה אכפת לי (למרות שמפלגת עבודה חזקה לדעתי חיונית במדינה כמו שלנו, בטח על פני הפלקטים והפלסטיקאים במפלגות כמו קדימה וכחול לבן)- אתם עדיין חושבים שהארץ הוא העתון החשוב במדינה... מכל הלב, תמשיכו ככה
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
18 черв. |
|
כן, רק שדוד נלחם במו ידיו ושלמה לא שלח אף אחד להלחם במקומו. גם ליאיר לפיד אין הרבה זכויות כדי לדבר בעניין הזה
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
17 черв. |
|
אם הקצין גבר, יעזוב ביוזמתו ולא יחכה שיעיפו אותו. קורה שטועים (גם טעויות מגעילות), שינסה להתחיל במקום חדש, בצניעות. אפשר לתקן. מי שלומד מטעויות נעשה טוב ממי שלא טעה מימיו
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
17 черв. |
|
את השיקולים הפנימיים של הפרקליטות ודאי קיבלת מרוח הקודש, שהופיעה אצלך בחלום...
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
17 черв. |
|
אני רק לא מצליח להבין למה מניחים בשקט לנבלות שהיו שם וסייעו למפלצת. מי שסייע לדבר כזה, אפילו מי שסתם עמד שם ולא מנע את זה, צריך לשבת בכלא
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
עכשיו אני יכול לישון בשקט
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
אבל הבטיחו שימחקו אותה. אני בונה על זה
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
יפה מאוד. משפחה טובה
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
ראיתי בחנויות הספרים, אך טרם החלטתי אם להכניס לסדר עדיפויות הקריאה שלי. אם יש לך המלצה, אשמח לשמוע
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
חבר לשעבר, חבר לעתיד... מילה זו בסך הכל מילה, לא יותר
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
רק בשבוע שעבר אמר שגנץ יוכל להרכיב ממשלה עם דובי הקוטב הצפוני... כנראה את הימים שחלפו ליברמן בילה בשיחות אינטנסיביות בקוטב והוא יודע דברים שאנחנו לא יודעים, למרות שפגשתי פעם דב בסיביר והוא לא עשה עלי רושם קומוניקטיבי במיוחד
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
זה יהיה מהלך אופייני לברק- פגום מוסרית, עקום פוליטית ואנוכי באופן קיצוני: ה"מפלגה" שנתנה אחת ממכות המוות הקשות של העבודה כשהתפלגה ונשארה עם נתניהו, עכשיו מוקמת מחדש כדי "להציל" את העבודה או את השמאל וכמובן, בשום אופן לא לתועלתו האישית של ברק הבלתי-בחיר אחרת
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
אבל הוא בטח מתנגד גם לאופוזיציית הלכה. כנראה בונה על זה שהלטאה מרובת הראשים- שבה ידידו הטוב יעלון בין המושכים בחוטים- יזכרו לו חסד נעורים ולא יסכימו בשום אופן לזחול לממשלת אחדות בלי לשמור לו מקום לידם... אולי אפילו עם רוטציה, שלפיד יוותר עליה בשמחה רק למענו
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
הפקת לקחים נוסח בית המשפט העליון: מי שנכשל בתפקידו רק לפני חודשיים, ממונה שוב לאותו תפקיד קריטי. כי בני האלים לא לעולם לא טועים ולא נכשלים ומי שיעז להגיד אחרת, מכניסים אותו לרשימה שחורה סודית, בשם הדמוקרטיה השמורה רק לבעלי זכויות היתר. מבינים כמה חמור זה כשיש גוף שאין עליו ערעור?
|
||
|
|
||
|
רן ישי
@ranichay
|
16 черв. |
|
זה עלה בתקופת ברק, האיש שיש לו להגיד הרבה על כל דבר ועניין, כאילו ארבע שנים הוא היה משקיף מהאו"ם ולא חבר בכיר בממשלה ובקבינט. אבל אם לא השתתפת בשום פורום שדן בזה, על מה בדיוק הלכת להעיד במשטרה? (עדות שעד כמה שזכור לי הוגדרה כ"קטעי רכילות")
|
||
|
|
||