Твіттер | Пошук | |
רן ישי
1 445
Твіти
1
Читає
68
Читачі
Твіти
רן ישי 2 год
У відповідь @arikbender
באיזה גוף ממנים לתפקיד הכי רגיש בחודשים הקרובים מישהו שכבר פישל באותו תפקיד בדיוק לפני חודשיים? צדקתם ילדים- בבית המשפט העליון של מדינת ישראל. הגוף שעושה מהמקפצה מה שכולם מפחדים לעשות במים. על חשבונכם ועל חשבוננו
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 19 черв.
У відповідь @MovGov
תודה. נראה שנמסר לי משהו שגוי
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 18 черв.
У відповідь @MovGov
בשבוע שעבר נתבקשתי לסייע בעניין ציבורי מסויים, על יסוד תפקידי בעבר בשירות הציבורי. לשאלתי למה לא מסתייעים בתנועה, נמסר לי שבפניות קודמות, בעבר, לסיוע כנ"ל נתבקש תשלום. לכן שאלתי
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 18 черв.
У відповідь @MovGov
גביתם כסף על העתירה?
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 18 черв.
У відповідь @YaelDan1
אבל עושים, לא? האנשים האלה נכנסים לכלא לעשרים שנה. לא משנה אם הוא סיני, הודי, רב או מחבל. שיירקב שם
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 18 черв.
У відповідь @EldadYaniv
אתה מבין למה תמשיכו להשאר במדמנה שלכם? לא שזה אכפת לי (למרות שמפלגת עבודה חזקה לדעתי חיונית במדינה כמו שלנו, בטח על פני הפלקטים והפלסטיקאים במפלגות כמו קדימה וכחול לבן)- אתם עדיין חושבים שהארץ הוא העתון החשוב במדינה... מכל הלב, תמשיכו ככה
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 18 черв.
У відповідь @bezalelsm
כן, רק שדוד נלחם במו ידיו ושלמה לא שלח אף אחד להלחם במקומו. גם ליאיר לפיד אין הרבה זכויות כדי לדבר בעניין הזה
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 17 черв.
У відповідь @YehoshuaYosi
אם הקצין גבר, יעזוב ביוזמתו ולא יחכה שיעיפו אותו. קורה שטועים (גם טעויות מגעילות), שינסה להתחיל במקום חדש, בצניעות. אפשר לתקן. מי שלומד מטעויות נעשה טוב ממי שלא טעה מימיו
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 17 черв.
У відповідь @aviadglickman
את השיקולים הפנימיים של הפרקליטות ודאי קיבלת מרוח הקודש, שהופיעה אצלך בחלום...
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 17 черв.
У відповідь @kereneubach
אני רק לא מצליח להבין למה מניחים בשקט לנבלות שהיו שם וסייעו למפלצת. מי שסייע לדבר כזה, אפילו מי שסתם עמד שם ולא מנע את זה, צריך לשבת בכלא
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @Avsha1985 @KalmanLiebskind
עכשיו אני יכול לישון בשקט
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @Avsha1985 @KalmanLiebskind
אבל הבטיחו שימחקו אותה. אני בונה על זה
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @NetanelBarak @ShovalRonen
יפה מאוד. משפחה טובה
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @NetanelBarak @ShovalRonen
ראיתי בחנויות הספרים, אך טרם החלטתי אם להכניס לסדר עדיפויות הקריאה שלי. אם יש לך המלצה, אשמח לשמוע
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
חבר לשעבר, חבר לעתיד... מילה זו בסך הכל מילה, לא יותר
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @DaphnaLiel
רק בשבוע שעבר אמר שגנץ יוכל להרכיב ממשלה עם דובי הקוטב הצפוני... כנראה את הימים שחלפו ליברמן בילה בשיחות אינטנסיביות בקוטב והוא יודע דברים שאנחנו לא יודעים, למרות שפגשתי פעם דב בסיביר והוא לא עשה עלי רושם קומוניקטיבי במיוחד
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @DaphnaLiel
זה יהיה מהלך אופייני לברק- פגום מוסרית, עקום פוליטית ואנוכי באופן קיצוני: ה"מפלגה" שנתנה אחת ממכות המוות הקשות של העבודה כשהתפלגה ונשארה עם נתניהו, עכשיו מוקמת מחדש כדי "להציל" את העבודה או את השמאל וכמובן, בשום אופן לא לתועלתו האישית של ברק הבלתי-בחיר אחרת
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @chaimlevinson
אבל הוא בטח מתנגד גם לאופוזיציית הלכה. כנראה בונה על זה שהלטאה מרובת הראשים- שבה ידידו הטוב יעלון בין המושכים בחוטים- יזכרו לו חסד נעורים ולא יסכימו בשום אופן לזחול לממשלת אחדות בלי לשמור לו מקום לידם... אולי אפילו עם רוטציה, שלפיד יוותר עליה בשמחה רק למענו
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @KalmanLiebskind
הפקת לקחים נוסח בית המשפט העליון: מי שנכשל בתפקידו רק לפני חודשיים, ממונה שוב לאותו תפקיד קריטי. כי בני האלים לא לעולם לא טועים ולא נכשלים ומי שיעז להגיד אחרת, מכניסים אותו לרשימה שחורה סודית, בשם הדמוקרטיה השמורה רק לבעלי זכויות היתר. מבינים כמה חמור זה כשיש גוף שאין עליו ערעור?
Reply Retweet Вподобати
רן ישי 16 черв.
У відповідь @bogie_yaalon
זה עלה בתקופת ברק, האיש שיש לו להגיד הרבה על כל דבר ועניין, כאילו ארבע שנים הוא היה משקיף מהאו"ם ולא חבר בכיר בממשלה ובקבינט. אבל אם לא השתתפת בשום פורום שדן בזה, על מה בדיוק הלכת להעיד במשטרה? (עדות שעד כמה שזכור לי הוגדרה כ"קטעי רכילות")
Reply Retweet Вподобати