Twitter | Zoeken | |
רמי ק
גאה להיות בן לניצולי שואה שבנו את הארץ. ולהיות בן דור ראשון לגאולה. היה בשמאל , הצביע מרצ. האמין בסיכוי לשלום. התפכח בעת הלינץ' בראמאללה.
1.541
Tweets
64
volgend
143
Volgers
Tweets
רמי ק 3 min
Als antwoord op @alexandergor
ולי מפריעה שטיפת המוח של : הצדעה היא ברכת שלום למפקדך. והכי שטיפת מוח זה - אין להדליק אש בשבת בחדר האוכל בפקודה! אז אנחנו מאוזנים
Reply Retweet Leuk
רמי ק 10 min
גבי אשכנזי פתח חשבון בטוויטר. הימור- כמה זמן לוקח עד שהוא חוסם אותי כמקובל בפוצ-לבן?
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
נו, כשהטמטום יוצא אל האור... נותר לנו רק לצחוק... או לבכות
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
Als antwoord op @mishka_shvili @Riklin10
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
תנוח.... את החוק שאינו מפלה בין הומואים לסטרייטים העבירו בשנת 88 ותנחש מי היה אז בשלטון.
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
Als antwoord op @CDvir @Riklin10
בניגוד לעובדי האלילים שמתפללים שלוש פעמים ביום לחבר דמיוני, שנטש אותם בשואה. ומופתעים כשקריאת התהילים שלהם לא עוזרת ולא מרפאת חולים ומצילה גוססים. שאר המין האנושי התקדם. גם טכנולוגית. אפילו גילינו את האנטיביוטיקה , שעוזרת קצת יותר מתהילים.
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
הטבע גם קבע שמתים ממחלות. אז בוא נסגור את בתי החולים. ולא זכור לי שהטבע קבע שמניחים תפילין, עושים ברית מילה. ועוד כמה דברים שהם לא כדרך הטבע ( בחירה מדוייקת של מינוח )
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
Als antwoord op @bakalov34 @sheffipaz en 2 anderen
בלי משפחה רגילה אין קיום לאנושות? ואיפה בדיוק לדעתך ( החכמה ) נולדים ילדים הומואים וילדות לסביות? אבל כמו שאמא שלי אמרה עליך ועל שכמותך: כשנשים הן מטומטמות, הן עושות את זה בגדול
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
Als antwoord op @GaliDalal @FakeYoel en 3 anderen
נו, אני אצטט רק את אמא שלי שאמרה עליך ושכמותך : כשנשים מטומטמות הן עושות את זה בגדול
Reply Retweet Leuk
רמי ק 1 uur
Reply Retweet Leuk
רמי ק 2 uur
Reply Retweet Leuk
רמי ק 4 uur
Als antwoord op @mode_ve_ozev
אני רק שאלה: ואם יהיה כתוב : אבא כהן : אמא גרושה: זה יהיה בסדר?
Reply Retweet Leuk
רמי ק 4 uur
Als antwoord op @mode_ve_ozev
לא מיצית את הנושא כבר עד דק? די, חפרת מספיק
Reply Retweet Leuk
רמי ק 5 uur
Als antwoord op @7vxIlnnBgW9zVTS @Riklin10
אני מבין שאתה מדבר על המקרה האישי שלך?
Reply Retweet Leuk
רמי ק 5 uur
Als antwoord op @haimmotai @Riklin10
ולמה כשאבא מכניס מכות רצח לאמא זה נחשב בעיניכם כנורמלי?
Reply Retweet Leuk
רמי ק 5 uur
Als antwoord op @Riklin10
תגיד, מה הבעיה שלך? ילד לפני 17 שנה נולד לאבא ואבא. ילד בן 17 הולך ללשכת הגיוס. ילד בן 17 לא חטא בדבר ולא פגע באיש. ילד בן 17 בסך הכל רוצה להתגייס בלי להרגיש נבוך למה לחראות מסוגך זה מפריע שמקלים לילד בן 17 את החיים?
Reply Retweet Leuk
רמי ק 5 uur
Als antwoord op @doronmel
תגיד, מה הבעיה שלך? ילד לפני 17 שנה נולד לאבא ואבא. הוא הולך ללשכת הגיוס. ילד בן 17 לא חטא בדבר ולא פגע באיש. ילד בן 17 בסך הכל רוצה להתגייס בלי להרגיש נבוך למה חראות מסוגך זה מפריע להם שמקלים על מישהו את החיים?
Reply Retweet Leuk
רמי ק 5 uur
שמאל זה כזה : עשר שנים אתם בשלטון ולמה אתם לא עושים? הימין מפעיל משילות. השמאל : קץ הדמוקרטיה !!!!
Reply Retweet Leuk
רמי ק 6 uur
Als antwoord op @YinonMagal
למי זה מפריע בדיוק? אתם נודניקים בערך כמו השמאל: הם צורחים "הדתה" . אתם צועקים "החלנה" יאללה, תמצאו לכם חיים
Reply Retweet Leuk