| Tweet |
|
telem_r
@r_telem
|
7 j |
|
עדיפות קלה למי שנותן לך במה
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
7 j |
|
אני מסיק שנראה עוד הרבה ימי שבת של המטה ולא של פגוש.
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
10 j |
|
ואבי בוסקילה
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
11 j |
|
כשתאב מחפש בגוגל סכנב מופיע יהודה גליק
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
11 j |
|
בתכל'ס ברק נראה הכי צעיר.
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
12 j |
|
המחנה הציוני - המחנ"צ
המחנה הדמוקרטי - המחנ"ד
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
12 j |
|
איך בדיוק יאיר גולן, יפעת ביטון, נועה רוטמן, קובי ריכטר, אבי בוסקילה ויאיא פינק יכנסו בשני מקומות בעשירייה?
כולם ראויים!
|
||
|
|
||
| telem_r me-retweet | ||
|
נדב איל Nadav Eyal
@NadavEyalDesk
|
24 Jul |
|
מה שמפריע לכחול לבן הוא לא שברק "מבזבז" קולות. מה שמפריע להם הוא שהם מזהים בערך 4 מנדטים שנודדים מהם אל אהוד ברק, וזה ההסבר המרכזי לכך שהם בכל הסקרים חלשים ממה שהיו בבחירות. במקום להתבכיין על ארבעת המנדטים האלה של השמאלנים, אולי הם *יעשו את העבודה שלהם* ויביאו מנדטים מהליכוד.
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
23 Jul |
|
אתה מתקרב להדיח את ברקו מהחזאי של המדינה. שאפו
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
22 Jul |
|
ברק ניהל במערכת הבחירות הקודמת את קמפיין "בלי איחוד הקול אבוד".
הוא נכנס לבחירות נטו בשביל לגרום לאיחוד בשמאל, לא סתם הוא לקח את יאיא פינק ואבי בוסקילה. הוא הגורם הכי רוצה באיחוד. הגורמים שנרתעים מאיחוד אלו מרצ שלא רוצים איחוד עם ברק (אפשטיין) ופרץ שבטוח שיצליח לקחת קולות מימין🤣
|
||
|
|
||
| telem_r me-retweet | ||
|
zion nanous
@zionnenko
|
21 Jul |
|
בחירות אפריל 2019׳ גוש הימין (כולל ליברמן)-65 מנדטים. בלי ליברמן אין ממשלה.
הסקר היום- גוש הימין (כולל ליברמן)-65 מנדטים. בלי ליברמן אין ממשלה.
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
22 Jul |
|
בהחלט מבלבל.
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
21 Jul |
|
למי מירי חושבת להצביע?
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
20 Jul |
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
20 Jul |
|
הכן מתלבש היטב.זה גנטי.
|
||
|
|
||
| telem_r me-retweet | ||
|
Or-ly Barlev ~ אור-לי ברלב
@orlybarlev
|
19 Jul |
|
לנוכח התזוזות הפוליטיות זה הרגע להזכיר משהו שנדמה שרבים שכחו:
נתניהו מתכנן לשנות את המשטר בישראל.
זה לא רק אם לשבת איתו עם/בלי כתבי אישום.
נתניהו - כדי לחלץ עצמו מהכלא - מתכנן לא רק חסינות. הוא בדרך לריסוק מע' המשפט ותחילתו של הליך דיקטטורי.
כמה חזק צריך לצעוק את זה שכולם יקלטו?
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
19 Jul |
|
לשיקולך. מאחל לך מעבר מוצלח
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
19 Jul |
|
מציע לך לבדוק שנית את האופציה הזאת.
twitter.com/netanyahu/stat…
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
18 Jul |
|
זה לשיקולך.
|
||
|
|
||
|
telem_r
@r_telem
|
18 Jul |
|
גם שום דבר לא יקרה עם תפרגן לחברת החדשות שלו בלצפות בפגוש ולא במטה.
|
||
|
|
||