Twitter | Cari | |
telem_r
208
Tweet
188
Mengikuti
2
Pengikut
Tweet
telem_r 7 j
עדיפות קלה למי שנותן לך במה
Reply Retweet Suka
telem_r 7 j
אני מסיק שנראה עוד הרבה ימי שבת של המטה ולא של פגוש.
Reply Retweet Suka
telem_r 10 j
Membalas @amit_segal
ואבי בוסקילה
Reply Retweet Suka
telem_r 11 j
כשתאב מחפש בגוגל סכנב מופיע יהודה גליק
Reply Retweet Suka
telem_r 11 j
Membalas @StavShaffir
בתכל'ס ברק נראה הכי צעיר.
Reply Retweet Suka
telem_r 12 j
Membalas @StavShaffir
המחנה הציוני - המחנ"צ המחנה הדמוקרטי - המחנ"ד
Reply Retweet Suka
telem_r 12 j
Membalas @DaphnaLiel
איך בדיוק יאיר גולן, יפעת ביטון, נועה רוטמן, קובי ריכטר, אבי בוסקילה ויאיא פינק יכנסו בשני מקומות בעשירייה? כולם ראויים!
Reply Retweet Suka
telem_r me-retweet
נדב איל Nadav Eyal 24 Jul
מה שמפריע לכחול לבן הוא לא שברק "מבזבז" קולות. מה שמפריע להם הוא שהם מזהים בערך 4 מנדטים שנודדים מהם אל אהוד ברק, וזה ההסבר המרכזי לכך שהם בכל הסקרים חלשים ממה שהיו בבחירות. במקום להתבכיין על ארבעת המנדטים האלה של השמאלנים, אולי הם *יעשו את העבודה שלהם* ויביאו מנדטים מהליכוד.
Reply Retweet Suka
telem_r 23 Jul
Membalas @zviashkenazi
אתה מתקרב להדיח את ברקו מהחזאי של המדינה. שאפו
Reply Retweet Suka
telem_r 22 Jul
ברק ניהל במערכת הבחירות הקודמת את קמפיין "בלי איחוד הקול אבוד". הוא נכנס לבחירות נטו בשביל לגרום לאיחוד בשמאל, לא סתם הוא לקח את יאיא פינק ואבי בוסקילה. הוא הגורם הכי רוצה באיחוד. הגורמים שנרתעים מאיחוד אלו מרצ שלא רוצים איחוד עם ברק (אפשטיין) ופרץ שבטוח שיצליח לקחת קולות מימין🤣
Reply Retweet Suka
telem_r me-retweet
zion nanous 21 Jul
בחירות אפריל 2019׳ גוש הימין (כולל ליברמן)-65 מנדטים. בלי ליברמן אין ממשלה. הסקר היום- גוש הימין (כולל ליברמן)-65 מנדטים. בלי ליברמן אין ממשלה.
Reply Retweet Suka
telem_r 22 Jul
Membalas @zviashkenazi
בהחלט מבלבל.
Reply Retweet Suka
telem_r 21 Jul
Membalas @zviashkenazi
למי מירי חושבת להצביע?
Reply Retweet Suka
telem_r 20 Jul
Membalas @matan_amirr
Reply Retweet Suka
telem_r 20 Jul
הכן מתלבש היטב.זה גנטי.
Reply Retweet Suka
telem_r me-retweet
Or-ly Barlev ~ אור-לי ברלב 19 Jul
לנוכח התזוזות הפוליטיות זה הרגע להזכיר משהו שנדמה שרבים שכחו: נתניהו מתכנן לשנות את המשטר בישראל. זה לא רק אם לשבת איתו עם/בלי כתבי אישום. נתניהו - כדי לחלץ עצמו מהכלא - מתכנן לא רק חסינות. הוא בדרך לריסוק מע' המשפט ותחילתו של הליך דיקטטורי. כמה חזק צריך לצעוק את זה שכולם יקלטו?
Reply Retweet Suka
telem_r 19 Jul
Membalas @zviashkenazi
לשיקולך. מאחל לך מעבר מוצלח
Reply Retweet Suka
telem_r 19 Jul
Membalas @zviashkenazi
מציע לך לבדוק שנית את האופציה הזאת.
Reply Retweet Suka
telem_r 18 Jul
זה לשיקולך.
Reply Retweet Suka
telem_r 18 Jul
גם שום דבר לא יקרה עם תפרגן לחברת החדשות שלו בלצפות בפגוש ולא במטה.
Reply Retweet Suka