| ट्विट्स |
|
Pashut
@pashut79
|
१२ ता |
|
אתה מתכוון אלברט איינשטיין
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
אורגון כי פורטלנד
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
מברוכ. דירבנת אותי עכשיו
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
גרתי קומה מתחתיה במעונות והייתי קצת-הרבה דלוק עליה.
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
אולי חסר לי לב יהודי. אך קצת סובלנות יש בי. ולפחות איני "מקבל בשמחה אתיופים" כאילו היו מועמדים נרגשים בגוגל. אין לי מה לקבל אותם. הם פה. כמו שכל ישראלי שחי בארץ הזו לא צריך את האישור שלי. לא צריך ש"אקבל" אותו
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
אז לא הבנתי, כרגע ציינת שמתנחלים וערבים חוגגים דו קיום מופלא בתוך ההתנחלויות (אגב, הייתי שמח אם תביא לי דוגמא אחת של משפחה ערבית שגרה בתוך התנחלות)
ושוב, לא מתווכח איתך לגבי הקיבוצים. גם הם, כמו ההתנחלויות, חיים (או לפחות חיו) בספרה אידאולוגית מנותקת מהמציאות
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
כן, כי ההתנחלויות מלאות בערבים חרדים ו"שחורים". כמו בקיבוצים, אי אפשר להבחין בין התנחלות אחת לשנייה. אותן וילות אותם אנשים אותה התרבות.
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
תכלס
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
"קיבלו בשמחה אתיופים" אין ספק, חסידי אומות עולם
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
לרגע לא טענתי שיש הבדל בין התנחלויות לקיבוצים. שניהם יישובים סגורים אלטיסטים שמחוברים לעטינים של הממשל
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
מעניין שאתה יודע איפה אני גר. בבית ספר של הבנות שלי יש משהו כמו 10 או 20 אחוזים מבני העדה, לא ספרתי, וגם לא מציינים זאת באתר של השכונה או הבית ספר. מדהים אגב שביישוב של 260 משפחות טורחים להזכיר זאת. כמו שאני תמיד טוען, הספורט האהוב על הכיפות הסרוגות זה לעוף על עצמם
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
יאללה תבדוק
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
היחידי?? כרגיל, הכיפות סרוגות חושבות שהשמש זורחת להם משבות רחל ח' אם יש להם אתיופים בכתה הם מדהימים ונאורים ומקבלים ומחבקים... הריעו לציונות הדתית שהתירה לכהי עור להיכנס בין שורותיה
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
אתה יודע מה, אין לי בעיה. אל תחבקו אף אחד, תשארו במגדלי השן של מעלה מכמש. רק תפסיקו לעוף על עצמכם כמובילי המחנה, ראשוני האדם מנתצי השלשלאות ומגני הכתר
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
५ जुलै |
|
לא. כי הציונות הדתית הפכה להיות מתנשאת ומסוגרת.
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
४ जुलै |
|
3003
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
४ जुलै |
|
יש לי 9
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
४ जुलै |
|
נכון כי ריקלין
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
४ जुलै |
|
הייתי הולך גבוה יותר. לא נראה לי שמדיניות הטיפול בנושא כל כך רגיש הוחלטה על ידי ניצב. וגם לא על ידי המפכל
|
||
|
|
||
|
Pashut
@pashut79
|
३ जुलै |
|
בואו נחכה להתפרעויות שיפנו התנחלויות. בואו נראה את האלימות שתהיה אז. אה רגע. כבר ראינו, בעמונה, בתפוח, בנתיב האבות, בבית אל...
|
||
|
|
||