트위터 | 검색 | |
אומרים שהיה פה שמח
465
트윗
141
팔로잉
132
팔로워
트윗
אומרים שהיה פה שמח 57분
답글을 받는 사람 @noamr
יש צורך בהבאת מאפה או שתפרוץ לנו לרשת פרו-בונו?
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2시간
צבי.צייצן בכיר, אהוב על חבריו.היום קיבל צ'ופר מכאן חינוכית.ברכות.עינייך עיינינו.
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 12시간
답글을 받는 사람 @yehudaklein1 @chaimlevinson
תקרא שוב והפעם את ההגדרות הצבעוניות
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 21시간
답글을 받는 사람 @prokooter @barzik
ניצח את הסמולני והטרוריסט היחידני הידוע
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 22시간
답글을 받는 사람 @barzik
מקווה שהיה שווה את הדלקת ריאות
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 22시간
답글을 받는 사람 @noamr @idokius
התכוונת בבקשה שזה לישראל כץ בבקשה שזה לישראל כץ
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 4일
답글을 받는 사람 @tomer @MasaCritit
סוג של... זה הקונספט שלהם, להתקשר בהפתעה לאנשים
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 4일
답글을 받는 사람 @MasaCritit
בערך ב-56 דקות
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 4일
답글을 받는 사람 @Roy_Iddan
קיטי פופר החדשה תיחשף בשידור חי!
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 4일
답글을 받는 사람 @Boaz_Cohen
לא אמרת שהצביעו כחלון פעם קודמת?
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 3일
답글을 받는 사람 @RoniMana
נפגשו בבית קפה? שכל אחד יכול לראות וכל אחד יכול לשמוע על מה בדיוק מדברים? הייתי שמח אם ריקלין משבש חקירה אבל הבחירה במקום כל כך ציבורי נראית לי הזויה
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 3일
답글을 받는 사람 @SandyBeaches___
לא מספר לך מי זה מי
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 3일
답글을 받는 사람 @Microsoft
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 3일
וזה למה אני שונא את מיקרוסופט
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 3일
답글을 받는 사람 @AuroraClearSky
בשביל ימים כאלה המציאו אלכוהול יותר רציני מבירה, רק אומר
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 2일
답글을 받는 사람 @barzik
אה אז כבר נקמו בו בעבודה
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 2일
답글을 받는 사람 @barzik
נקמה על הצילום שלו מאתמול?
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 2일
답글을 받는 사람 @SandyBeaches___
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 2일
답글을 받는 사람 @SandyBeaches___
לא, כי יש הרבה יתרונות
Reply Retweet 마음에 들어요
אומרים שהיה פה שמח 2월 1일
답글을 받는 사람 @HadasRibak
קלטתי עליה שבעונה האחרונה היא עשתה פרצופים לריי דונובן, בטח לא נתן לה אישור עבור סדרה
Reply Retweet 마음에 들어요