|
ורטיגו יציב
@
ores1111
|
|
הדורות הבאים לא יכעסו על אלה שהורסים את העולם, הם יכעסו עלינו שלא עשינו כלום
|
|
|
۵٬۲۷۰
توييتها
|
۶۳۲
دنبالشوندگان
|
۱۵۶
دنبالکنندگان
|
| توييتها |
| ۴۲ دقیقه |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
מה זה?
גלאי נפח???
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
ותלך ותשב מנגד...
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
כמה אני רחוק ממה שבא לי לעדות עכשיו.
רחוק כמטחווי קשת.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
התגובה שלה קיבלה יותר יחס מכל נושא עיקרי.
כמו הישיבה היום בועדת הכלכלה.
שזה הבלוף האמיתי של הפוליטיקה.
ומי שלא יודע על זה, אז זה היה מכוון.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
היא מזעזעת באופן מגדרי
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
ואוו... ואווו...
אני כבר לא במשרד
אבל הייתי מצלם לך את המחסן שאני עובד בו.
כואב הלה💔
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
מאוד עמוק!
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
הוא התכוון לרחב הזונה.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
תאמת
גם אנחנו.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
מהממות!
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
שאלה שאין צורך לענות עליה.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
אויי לוקאץ׳
כמה סומו עינך מלראות זאת מהצד שלך.
כמה כאב ודואב ליבך
אכן היית כשזה עובד הפוך ב 99%.
ומה לעשות שמקור העברית היא מתוך המקרא???
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
אז כדאי מאוד לפתח את הנושא
לדבר ולספר לה הכל.
מה היה המצב בארץ.
ועל מה רגזו אנשים.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
מי ישמע אותי בסוף היום
מי ינחם וירגיע... pic.twitter.com/kK4KgTkYRe
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
הלם
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
מנהל פרוייקטים בחברת תשתיות ופיתוח.
מת מזה!!!
רוצה לילמוד היסטוריה ולהיות סופר.
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
טוב, אם שאלתם
אז זה ממשיך לא טוב
ובסופו של יום מי ישורינו!
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
אמרתי כבר
״הקסם השחור״
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
הקסם השחור!
|
||
|
|
||
| مهر ۲۹ |
@ores1111
ורטיגו יציב
|
|
|
למה?
|
||
|
|
||