| Твитови |
|
oren shimonovich
@orenshim
|
5 сати |
|
אם המטרה הייתה לקחת קולות מהשמאל אז הקמפיין טוב.אבל זו לא הייתה המטרה.ביבי גרר אותם למגרש שרצה-לשאלה אם אוהבים את ביבי.ושם,ימני שרק נמאס לו מביבי נשאר בימין.הם קיבלו 42% בדיוק כמו ב15.הם לא הלכו על הנקודות החלשות של ביבי בימין אלא על החולשות שלו בשמאל.ניצלו בגלל בנט וזהות מתבוסה
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
22 сата |
|
גם אפשרות טובה, אבל המהירות היא הסיפור, לא חיכה דקה
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
22 сата |
|
המהירות שזה קרה לאחר הבחירות מרמזת על אחת משתי סיבות:1-טראומה מהמאבק וכנראה חשש אמיתי של סיום הקריירה הפוליטית2-תיכנון מראש,גם אם לא מוסכם במאה אחוז.במובן של פיצול ייתן עוד מנדטים הרבה מהקרובים אליו עדיין נטועים בליכוד והקשר בין המפלגות הוא יומיומי גם אם לא ישיר בין ביבי לכחלון
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
13. апр |
|
מסכים. תגיד אבל,ההפרה של ההבטחה ואתה הזניה, זה כולל גם פוליטיקאים שדקה אחרי הבחירות לוקחים את הקול של הבוחרים שלהם ומצטרפים למפלגה מתחרה ?
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
12. апр |
|
עזוב מודעות, קראתי בשבוע אחד ונשאר לי במחשבות עוד כמה חודשים
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
8. апр |
|
בלעדיהם אין לו סיכוי , היא עשתה את הטעות הכי גדולה בבחירות האלו
|
||
|
|
||
| oren shimonovich је ретвитовао/ла | ||
|
Assaf
@Assaf2101
|
8. апр |
|
בגלל ששרה רומזת שבנט ושקד זוג, הימין החדש ימנע מלהמליץ על נתניהו לראשות הממשלה. היום יותר מתמיד אנחנו צריכים שביבי יהיה חזק כי לא פשוט לו.
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
8. апр |
|
שמע ,בלי להוריד לכם מההישג,שיחקתם אותה ומאחל שתיקחו גביע,אבל אם הייתי צריך עוד הוכחה שהוא משלנו, ההתבכיינות הזאת סגרה לי פינה לגמרי.יצא מלך כמו בשיר שלנו תשתחוו -מתלונן כל החיים כי הוא תמיד רעב לעוד
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
8. апр |
|
להחתים אותו לכל החיים, מה ששימון המלך עשה להפועל ולכל הליגה זה כלום לעומת מה שאויביץ יעשה
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
31. мар |
|
יכול להיות שאם הוא היה זה ששיחרר את סנוואר כמו אתה והבוס שלך , הוא היה יודע שזה לא הוא בתמונה
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
31. мар |
|
עד שלא תסבירו מה ניסיתם לעשות בסיפור של חסון,אי אפשק להאמין למערכת שלכם בכלום
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
31. мар |
|
כל מה שהוא עושה מעולה, עם ובלי הסטרוקס. אם אתה לא מכיר אז נסה את the voidz האלבום האחרון
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
28. мар |
|
הוא דביל ואני מכיר המון דבילים כאלו שמתקנים גברים ונשים אחרים והם עושים את זה כי הם דבילים ולא כי הם גברים
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
27. мар |
|
יואב עזוב אותך מהשטויות של הפוליטיקה , מתי אלבום חדש מתי?? נחנקנו
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
23. мар |
|
חחחחחחחח גדול
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
23. мар |
|
שמע הוא אפס ברמות. אני סובל את השטויות שלו כבר חצי שנה בלי לחסום והוא אחרי כמה ציוצים שמציקים לו משתולל
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
15. мар |
|
רני יא קציצה, אז קצת צחק עלייך תתמודד,מה זה לקרוא לאישה כלבה כי היא חזקה, מאיפה הבאת את זה
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
14. мар |
|
אחד הסרטונים הכי מטומטמים שראיתי
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
26. феб |
|
תפטר את מי שבסביבה שלך חושב שזה בסדר להשתמש באחים שכולים וקברים צבאיים,אז אולי נאמין לך
|
||
|
|
||
|
oren shimonovich
@orenshim
|
26. феб |
|
אל תתן לו להתחמק.הוא רואה הכל ומאשר כל דבר וידעו שזה יעשה בלאגן עם הקברים והדם אז על אחת כמה וכמה
|
||
|
|
||