Twitter | ಹುಡುಕು | |
omri meiri
‏אבא לעידו וליונתן, בעל להילה, עורך דין. גר בחולון. מוטרד.
1,580
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
352
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
53
ಹಿಂಬಾಲಕರು
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
omri meiri 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @tsadock
נהדר
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Roy_Iddan
קל
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ErelSegal
לא הבנת את הקונספט של אמת-שקר. כשאתה אומר שהוא שקרן אתה צריך להצביע על דבר שקר. אבל מה שציינת לא סותר את מה שהוא אמר
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ravitle
תביאי חיבוק
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ravitle
פאני באני. מערכת המשפט מטריחה אותי.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri 22 ಗಂ.
התחלנו את השבוע בבית המשפט בקרית ביאליק. יום שני בית משפט ירושלים ושלישי בחיפה. סאלאח פה זה ארץ ישראל
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 6
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Spinach333
מהמם
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 6
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @zviashkenazi @giladerdan1
תשמע צבי אתה ענק.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 6
שלוש וחצי ואני. קבנוס. בריכה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 6
צדק נוסח ראש העין.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 5
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Ram_Eilat
אתה לא חושב מספיק לעומק. מה אתה משיג באקדח שלא תשיג באמצעי אל הרג? פתח ערך ויקיפדי יש אינספור אמצעים, שימושים ויכולות. אקדח חם משיג את המטרה של ניטרול אבל עם תופעות לוואי הרסניות. מה שאין באמצעים אחרים שמשיגים את אותה מטרה ללא תופעות לוואי.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 5
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Ram_Eilat
לא הצעתי לשלול את הרשיונות לאזרחים זאת סוגיה נפרדת ששווה לבחון אותה. דעתי אינה קשורה למקרה הזה כלל. היא נובעת מכך שזה כנראה לא נחוץ והמחיר של הטעויות הוא גבוה מדי. אם יש מודל בריטי אז זה לא חלומות באספמיה זאת מציאות קרובה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 5
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Ram_Eilat
אגב, לא מבין למה אתה שולח על הסף ("לדחוף פרדות"). זה לא מובן מאליו ששוטרים נושאים נשק חם. בבריטניה למשל השוטרים אינם נושאים נשק חם אלא טייזר בלבד. למעט היחידות המיוחדות. זו לא מדינה שאפשר לבטל את מדיניותה על הסף. ויש שם אחוזי פשיעה מהנמוכים בעולם המערבי.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 5
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Ram_Eilat
רלוונטית למה? לא מניח שמחר בבוקר השוטרים יתפרקו מנשק חם אבל אני בכל זאת שמח להציע פרדיגמות שונות משמעותית.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 5
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @zviashkenazi @kipkup
נהדר בכל מקרה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 5
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @kipkup @zviashkenazi
לא נראה משולש. נראה חומוס פול. איזה כיף אצל חסן.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 4
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Ram_Eilat
כל מי שבפוטנציאל מגע עם הסכינים כמו בירושלים צריך אקדח אבל זה בעיקר מגב. אני מדבר על שוטרי הסיור וכו' ולצורך ניטרול כל בנאדם לדעתי דיי באמצעי אל הרג כמו טיזר למשל. לא שכנעת אותי שיש מקרה שמצריך אקדח עם קליע סגסוגת לשוטר מן המניין.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 4
מישהו יודע להסביר למה שוטרים "רגילים" (לא מגב, יחידות פריצה והתערבות ויחידות מיוחדות) נושאים נשק חם ולא רק אמצעי אל הרג (טייזר, שוקר, כדורי גומי, רימוני הלם וכו')?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 3
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Syechimovich
שלי. היית מספר 5 ברשימה של 6 מנדטים. לקחת חלק בקריסה של המפלגה. מחלופה שלטונית למפלגת נישה. סייעת לכך במאבקים פנימיים פומביים. הציבור לא הלך עם הרשימה. כן גם עם היו'ר גבאי אבל לא פחות בגלל רשימה לא אטרקטיבית שלא הצליחה להתנחל בלבבות הציבור. עדיפה השתיקה המביכה במצבנו.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
omri meiri ಜುಲೈ 3
תודה לכל בני העדה האתיופית על השיעור בדמוקרטיה. אל תחשבו שכולנו אדישים. עד לא מזמן גם לנו הפריעו דברים שגרמו לנו לצאת מהבית ולנסות לשנות. רצינו להוריד את יוקר המחייה, דיור נגיש, תחבורה ציבורית ועוד דברים שהיו חשובים לנו אבל התיאשנו. הפכנו כהים ואדישים. תודה לכולכם
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ