Twitter | Search | |
ohador
5,501
Tweets
204
Following
202
Followers
Tweets
ohador 12m
עכשיו אני מבין למה קוראים לזה טיסות חסך ... כי אתה כאילו חסכת כסף אבל בפועל שילמת יותר
Reply Retweet Like
ohador Apr 1
בוקר טוב צייצנים ...
Reply Retweet Like
ohador Apr 1
ישב איתי על בירה ומר מה איתכם ? מתי יושבים לבירה ?
Reply Retweet Like
ohador Apr 1
חחח ... התכוונת להגיד צייצנית מפורסמת
Reply Retweet Like
ohador Apr 1
1 באפריל ... רגע ... בדיחה .... אההה .... רגע עבודה בעיניים .... אין לי .... נו .... פרשתי
Reply Retweet Like
ohador Apr 1
אז אני עוד לא פגשתי אף אחד ... אבל פגשתי צייצנית בלונדינית ממש מזמן בסמי עופר בחיפה
Reply Retweet Like
ohador Mar 31
מחשבה שעלתה לי ... בכל מקום שאנחנו הולכים, יש אנשים שהם צייצנים פה ואנחנו אפילו לא מודעים אליהם, אנחנו הולכים ברחוב ואנחנו פשוט עוברים לידם למרות שאנחנו אוהבים את הציוצים שלהם ואנחנו אפילו לא מודעים שזה הם. אז בקיצור מישהו היה על הרכבת הזאת לרעננה בשעה 8:20 בבוקר ?
Reply Retweet Like
ohador Mar 31
ב 5 דק של נסיעה באוטובוס לעבודה, 7 אנשים שונים התיישבו לידי!!! 7 אנשים! זהו נגמרה הבושה? איפה הרצון שלכם להעביר איתי נסיעה בפקק?
Reply Retweet Like
ohador Mar 31
Replying to @efrat39
מה רע במדריד ?
Reply Retweet Like
ohador Mar 31
Replying to @rinatgoldberg
שלא ימצאו מקום ברכבת בפעם הבאה ... אמן
Reply Retweet Like
ohador Mar 31
Replying to @efrat39
Reply Retweet Like
ohador Mar 31
Replying to @rinatgoldberg
😲😲😲 בהלם ... שערורייה !!! עם מי צריך לדבר ?
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
מה שלומך ? מתי אתה בא למשחק של הפועל פ"ת ?
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
Replying to @rinatgoldberg
כשאתה עובד משעה 5 בבוקר, אז יש זמן להכל ... איך ברכבת ?
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
השירים הכי יפים הם ב 5 בבוקר! בוקר אור לכל מי שקורא ציוץ זה. אין צורך לעשות לב, טוויטר יעשה כבר לבד.
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
Replying to @_Tweety12
זה כבר כמה שנים ...
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
Replying to @_Tweety12
אותו חרא ...
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
רמי ויץ זה השדר הכי מנחוס שיכול להיות אי פעם!!!
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
This is how you do a ...
Reply Retweet Like
ohador Mar 30
לפעמים נדמה לי שהטוויטר עצמו מפרגן לי במינשונים ...
Reply Retweet Like